بازدید 5530
خبر

السدقطر درآستانه خرید فرانک ریبری از بایرن مونیخ

ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، در فصل تابستان بازیکن آزاد خواهد بود و می تواند راهی هر تیمی شود. ریبری چند سال قبل گفته بود که احتمالا فوتبالش را در آمریکا یا قطر به پایان می رساند. ریبری همچنین مسلمان است که این مسئله می تواند امتیاز دیگری برای مهاجرت به قطر باشد.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ 15 March 2019

باشگاه قطری می خواهد ستاره جدیدی را به ترکیب تیمش اضافه کند.

به گزارش تابناک ورزشی، آینده فوتبالی فرانک ریبری می تواند در قطر رقم بخورد. به گزارش اسکایِ آلمان، باشگاه السد قطر، تیم کنونی ژاوی هرناندز، وضعیت فرانک ریبری را زیر نظر دارد و از همین حالا پیشنهاد مهمی را برای به خدمت گرفتن وی ارائه کرده است.

ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، در فصل تابستان بازیکن آزاد خواهد بود و می تواند راهی هر تیمی شود. ریبری چند سال قبل گفته بود که احتمالا فوتبالش را در آمریکا یا قطر به پایان می رساند. این وینگر ۳۵ ساله که هر فصل به همراه بایرن مونیخ برای اردوی زمستانی به قطر سفر می کند، با شرایط این کشور آشنایی کامل دارد. ریبری همچنین مسلمان است که این مسئله می تواند امتیاز دیگری برای مهاجرت به قطر باشد. مشخص نیست با انتقال احتمالی ریبری، کدام یک از ستاره های خارجی السد جدا خواهند شد، زیرا این تیم به محدودیت استفاده از بازیکن خارجی رسیده است.

السدقطر درآستانه خرید فرانک ریبری از بایرن مونیخ

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان