بازدید 2698

سازمان بازنشستگی محصول بی مدیریتی های دولت های گذشته است

غالب شرکت‌های زیرمجموعه سازمان‌ها زیان ده هستند و حتی بودجه خود سازمان را نیز تأمین نمی‌کند، و تنها یک‌میزان بسیار جزئی از بودجه موردنیاز خود را تأمین می‌کنند. بنابراین نیاز ه بازسازی و بازتعریف سازمانی در آن‌ها وجود دارد.
کد خبر: ۸۸۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 13 March 2019

محمدرضا بادامچی اظهار داشت: سازمان‌های ما غالباً سازمان‌های کهنه و فرسوده‌ای هستند، سازمان بازنشستگی نیز از این موضوع مستثنا نیست و این سیستم‌ها باید اصلاح گردد در غیر این صورت توانمندترین فرد کشور را هم در آن نصب کنیم نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

این نماینده مجلس گفت: مدیر سازمان بازنشستگی عملکرد بدی ندارد بلکه سیستم به‌گونه‌ای است که کار را به مسیرهای دیگر می‌برد. تأمین اجتماعی در دنیا وضعیت کشور ما را ندارد، هرچند که قانون تأمین اجتماعی یک قانون جامع است اما مشکلات جامعه جدید چیزی نیست که اکنون پیگیری می‌شود.

این نماینده مجلس گفت‌: باید کار را به سمت این جامعه هدایت کنیم و طرح جدیدی در این زمینه‌ها داشته باشیم. از زمانی که مدیریت این سازمان تغییر کرده است کارهایی صورت گرفته است اما همان‌طور که گفته شد سیستم اجازه کار بیش از این را نمی‌دهد.

وی گفت: غالب شرکت‌های زیرمجموعه سازمان‌ها زیان ده هستند و حتی بودجه خود سازمان را نیز تأمین نمی‌کند، و تنها یک‌میزان بسیار جزئی از بودجه موردنیاز خود را تأمین می‌کنند. بنابراین نیاز ه بازسازی و بازتعریف سازمانی در آن‌ها وجود دارد.

بادامچی گفت: متأسفانه مدیران گذشته در این سازمان تنها به انجام کارهای روزمره بسنده کرده‌اند و ازآنجایی‌که همیشه پول داشته‌اند درگیر کارهای دیگر نشده‌اند از سوی دیگر دولت‌ها نیز همیشه از آن‌ها پول قرض کرده‌اند و اکنون اوضاع به این صورت شده است، به‌شدت نیاز به این هست که کارهای نو و جدید در این سازمان‌ها صورت گیرد.

این نماینده در پایان گفت: سازمان بازنشستگی محصول بی مدیریتی های دولت های گذشته است، این سازمان با وجود درامد های بالایی که داشت به دلیل بی مدیریتی های دولت های گذشته بخصوص دولت هشتم و نهم به این وضع دچار شده است. البته در سالهای اخیر تلاشهای زیادی برای حل مشکل بازنشستگان شده است.

وی گفت: تلاشهای زیادی می شود که حقوق بازنشستگان به موقع پرداخت شود در جهت رفاه بازنشستگان نیز اقداماتی شده ولی هنوز کم است و باید تلاش شود تا بیش از این از این قشر حمایت گردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل