بازدید 2397

سقوط ۲۳ درصدی تولید نفت انگلیس

کد خبر: ۸۸۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ 11 March 2019

سازمان نفت و گاز انگلیس اعلام کرد تولید نفت این کشور در سال ۲۰۲۴ به میزان ۲۳ درصد نسبت به سطح سال گذشته کاهش خواهد یافت و به ۸۴۰ هزار بشکه در روز می رسد.

به گزارش ایسنا، این پیش بینی بر مبنای جدیدترین آمار تولید بوده و رویکرد محافظه کارانه‌ای را در پیش گرفته است و بر اساس آن، از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۴، تولید گاز ۲۱ درصد کاهش یافته و به معادل ۲۷.۳۱ میلیون تن نفت یا ۴۸۰ هزار بشکه در روز نفت می‌رسد. پیش بینی تولید نفت برای سال ۲۰۲۳ در مقایسه با گزارش سال گذشته سازمان نفت و گاز انگلیس تغییر نکرده و ۸۹۰ هزار بشکه در روز است در حالی که تولید گاز در سال ۲۰۲۳ در جدیدترین گزارش اندکی بالاتر و معادل ۵۱۰ هزار بشکه در روز برآورد شده است.

تولید نفت انگلیس سال گذشته با فعالیت میادین جدید، ۹ درصد یا ۹۰ هزار بشکه در روز رشد کرد و به ۱.۰۹ میلیون بشکه در روز رسید.

سازمان نفت و گاز انگلیس پیش بینی کرد هزینه سرمایه در بخش بالادستی نفت و گاز پس از چهار سال کاهش، امسال چهار درصد رشد خواهد کرد و به ۵.۲ میلیارد پوند (۶.۸ میلیارد دلار) می‌رسد. با این حال سطح هزینه مذکور کمتر از ۱۲.۵ میلیارد پوند در سال ۲۰۱۵ است.

بر اساس گزارش پلاتس، این افزایش هزینه به رشد مجموع تولید نفت و گاز انگلیس در فاصله سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۵۰کمک خواهد کرد. عوامل دیگری که به رشد تولید کمک می‌کنند بهبود بهره‌وری، بهبود استخراج نفت و راه اندازی میادین جدید است.

با وجود بهبود تولید انگلیس و رضایت بیشتر در صنعت دریای شمال، سطح فعالیت اکتشافی افت کرده و انتظارات برای احیای قوی‌تر تولید را تعدیل کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر