بازدید 3774
بازتاب

توییت جنجالی یک نماینده مجلس؛ چنداستعفای دیگر درفدراسیون فوتبال+عکس

کد خبر: ۸۸۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸ 10 March 2019

 

با اصراری که قاضی‌زاده هاشمی در استعفای بازنشسته‌ها به خرج داد، حالا فدراسیون فوتبال درآستانه مجمع خود در وضعیتی تازه قرار گرفته است؛ وضعیتی که با تغییراتی ریشه‌ای در پست‌های کلیدی آن همراه خواهد بود.

امروز قاضی‌زاده بعد از انتشار خبر استعفای علی کفاشیان که مهم‌ترین عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال است و سابقه طولانی در ورزش و امور اجرایی دارد، ضمن ابراز خوشحالی اعلام کرد که این مسیر ادامه خواهد یافت.

 

او با وجود آنکه گفته می‌شد به دلیل انتخابات پیش روی مجلس به مرور وقت خود را صرف مسائل دیگری کند، پای این ماجرا ایستاد و حالا در فاصله ۱۲ ساعت تا مجمع فدراسیون فوتبال، احتمالا تمام اعضای هیأت رییسه از پست‌هایشان کنار خواهند کشید؛ اگرچه هنوز دو نفر استعفای خود را رسانه‌ای نکردند ولی گفته می‌شود آنها نیز تا زمان برگزاری مجمع، با دست‌نوشته‌ای از ادامه کار در پست خود اعلام انصراف خواهند کرد.

 

 

توئیتی که قاضی‌زاده منتشر کرده، فعلا در صفحات مجازی در حال دست به دست شدن است و افراد با توجه به میزان نزدیکی یا دوری نسبت به موضوع حضور مدیران قدیمی در فوتبال ایران درباره آن به اظهار نظر می‌پردازند.

کلید واژه این توئیت، همان ادامه مسیری است و اینکه آیا منظور قاضی‌زاده هاشمی ادامه حضور در حوزه فوتبال است یا مقصود او، اجرای تمام قانون بازنشستگی در سراسر کشور را در بر می‌گیرد؛ اگر او همچنان فوتبال را مورد هدف قرار داده باشد، این بحث معنایی جز این ندارد که دامنه تغییرات بیش از این چند استعفا خواهد بود.

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر