بازدید 5968
گزارش

مورینیو پیشنهاد باورنکردنی تیم ملی چین را ردکرد

در حال صرف صبحانه در هتل بودیم که مورینیو به من گفت پیشنهادی از تیم ملی چین با چک سفید امضا دریافت کرده که البته آن را رد کرده است. مورینیو در ادامه مدعی شد من 54 ساله هستم، می خواهم پنج سال دیگر در اروپا کار کنم
کد خبر: ۸۸۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 09 March 2019

ژوزه مورینیو، سرمربی نامدار پرتغالی، که به گفته یکی از مقامات وزارت ورزش ایران گزینه سرمربیگری تیم ملی کشورمان است(!) چک سفید امضای فدراسیون فوتبال چین را رد کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مارچلو لیپی ایتالیایی بعد از جام ملتهای آسیا 2019 از تیم ملی چین جدا شد و فدراسیون فوتبال این کشور در نظر داشته مورینیو را به عنوان سرمربی بعدی این تیم انتخاب کند اما این پیشنهاد از سوی سرمربی پرتغالی رد شده است.

یوان بکالی، مدیر برنامه مشهور و از دوستان نزدیک مورینیو در این خصوص گفت: « در حال صرف صبحانه در هتل بودیم که مورینیو به من گفت پیشنهادی از تیم ملی چین با چک سفید امضا دریافت کرده که البته آن را رد کرده است. مورینیو در ادامه مدعی شد من 54 ساله هستم، می خواهم پنج سال دیگر در اروپا کار کنم و بعد از آن در سن 60 سالگی به چین خواهم رفت.»

اخبار زیادی در مورد احتمال حضور مورینیو روی نیمکت رئال مادرید وجود دارد و شاید حتی طی چند روز آینده وی دوباره هدایت کهکشانی ها را بر عهده گیرد. مورینیو در سالهای اخیر بارها مدعی شد فعلا قصد حضور در عرصه ملی را ندارد اما روزی هدایت یک تیم ملی را بر عهده خواهد گرفت. اخباری در مورد احتمال حضور فابیو کاناوارو ایتالیایی روی نیمکت تیم ملی چین و به عنوان جانشین مارچلو لیپی منتشر شده است.

مورینیو پیشنهاد باورنکردنی تیم ملی چین را ردکرد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار