بازدید 7531

سلامی: اقتصاد ایران را قوی می‌کنیم

کد خبر: ۸۸۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 09 March 2019
سردار سلامی گفت: ما اقتصادمان را قوی می‌کنیم؛ زیرا قدرت خوداتکایی داشته و همه ظرفیت‌های بقا در اختیار ماست و می‌توانیم چند برابر ظرفیت کشورمان را همین امروز تغذیه کنیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران در مراسم سومین روز یادبود شهید مدافع حرم سردار جانباز حمید محمدرضایی، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس ما در این نزدیکی‌ها می‌جنگیدیم، اما امروز هزاران کیلومتر آن‌سوی مرز‌ها دشمنان‌مان را تعقیب می‌کنیم و آن‌ها را خسته و افسرده و ناامید کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه مرز‌های اسلام مرز‌های عقیده است، نه این مرز‌های سیاسی جغرافیایی که قدرت‌ها کشیدند، افزود: من از قلب مقاومت جهان به دشمنان می‌گویم ما به‌زودی شما را شکست می‌دهیم، ما تسلیم نمی‌شویم، بلکه شما را تسلیم اراده بلند خود می‌کنیم، ما صاحب قدرت هستیم و برای شکست دشمنان قدرت انباشت کرده‌ایم.

سلامی تصریح کرد: دشمن تصور می‌کرد ما با فشار به سمت مذاکره می‌رویم، اما شهیدان به ما آموختند که باید با دشمن در میدان جنگ با جنگیدن سخن گفت و نباید با ترک میدان جنگ و روی آوردن به مذاکره فریب دشمن را خورد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تاکید کرد: جنگ ما با دشمن جنگ امید و ناامیدی است؛ آن‌ها در پی ناامیدی ملت ایران هستند، اما ملت ایران او را ناامید می‌کند؛ بدانید بیوت این دشمنان عنکبوتی و سست است و آن‌ها در حال غروب هستند.

وی یادآور شد: ما اقتصادمان را قوی می‌کنیم؛ زیرا قدرت خوداتکایی داشته و همه ظرفیت‌های بقا در اختیار ماست و می‌توانیم چند برابر ظرفیت کشورمان را همین امروز تغذیه کنیم.

سلامی با اشاره به تشییع باشکوه سردار محمدرضایی و حضور باشکوه مردم در مراسم بزرگداشت آن شهید عنوان کرد: شما یک قهرمان بزرگ را دو روز گذشته بر روی دستان‌تان تا عرش بدرقه کردید تا او بی‌واسطه در جنان حضرت حق روزی‌خوار شد و به حیات جاودان رسید؛ این شهید رفت و خود جاودانه شد تا ما نیز به جاودانگی برسیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان