بازدید 3660

افشای سیاست استکبار ارسوی سردار سلامی

کد خبر: ۸۸۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 09 March 2019

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: غرب آسیا چند سال است که به انبار سلاح کشور‌های غربی به خصوص آمریکا، انگلیس و آلمان تبدیل شده است.

به گزارش «تابناک« به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فروش تسلیحات غربی به کشور‌های خاورمیانه گفت: غرب آسیا سال‌هاست که به انبار سلاح کشور‌های غربی به ویژه آمریکا، انگلیس و آلمان تبدیل شده و بیش از ۴۰ سال است که جنگ‌هایی که در سطوح منطقه‌ای با دامنه‌های جهانی اتفاق می‌افتد به دلیل راهبرد و استراتژی تهاجمی طراحی شده از سوی غرب برای جهان اسلام است تا از این طریق به غارت ثروت‌های مادی و از بین بردن هویت فرهنگی مسلمانان و ایجاد تفرقه با دامنه‌های زمانی نامحدود در بین مسلمانان برای تضعیف بیشتر آنان بپردازد.

وی ادامه داد: راهبرد و استراتژی تهاجمی طراحی شده از سوی استکبار با هدف وابستگی کشور‌ها برای بقا به قدرت‌هایی مانند آمریکا طراحی شده است. آمریکا سیل سلاح‌ها را به کشور‌های مسلمان ارسال کرده و منابع مادی این کشورها را با فروش سلاح از بین می برد. نظیر این اتفاق را در کشوری مانند عربستان مشاهده می‌کنیم که ۴۰۰ میلیارد دلار از ثروت ملت عربستان صرف هزینه بقای رژیم نامشروع سعودی و اتکا به قدرت آمریکا شد.

سلامی اظهار کرد: همزمان با ادامه این سیاست قدرت‌های غربی در منطقه غرب آسیا، خلیج فارس و خاورمیانه، شاهد ادامه ارسال این تسیحات خواهیم بود. گاهی با این تسلیحات گروه‌های تکفیری تشکیل می‌شود و گاهی انبار‌های تسلیحات دولت‌های حاکم بر منطقه را پر می‌کنند و بعدتر این سلاح‌ها را در چرخه زمانی متفاوت از رده خارج کرده و سلاح‌های جدید به آنان می‌فروشند تا جریان ارسال دلار‌های نفتی کشور‌های مسلمانان به سمت غرب وجود داشته باشد و اقتصاد غرب به بهای نابودی امنیت منطقه شکوفا می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به سیاست ناامن سازی قدرت‌های بزرگ و کوچک جهان و منطقه، تصریح کرد: اتفاقی که در سیستان و بلوچستان رخ داد، اتفاقی نیست که در تراز و سطح یک گروهک شرور محلی محدود شود، بلکه این مسئله دامنه و قلمرویی در سیاست و استراتژی دولت‌های غربی و متحدان منطقه‌ای آن‌ها مانند عربستان و امارات دارد.

وی ادامه داد: هیچ وقت شهادت پاسداران ما را از اهداف مقدسمان سست نمی‌کند، این هزینه‌ای است که ما برای امنیت ملی کشورمان می‌پردازیم و برای سپاه نبرد در این میدان‌ها یک امر طبیعی است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: انتقام خود را از دست اندرکاران این شرارت‌ها می‌گیریم. این یک حقیت مسلم است و حتما مانند گذشته انجام خواهد شد.

سلامی تاکید کرد: دشمنان با ما در میدان‌های مختلفی درگیر هستند و می‌دانند که انتقام هر عمل شرارت آمیز آن‌ها را با شکل قوی تری می گیریم و این امری است که هرگز از دستور کار ما خارج نخواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر