نبض خبر؛

برخورد محافظان روحانی با یک شهروند

کد خبر: ۸۸۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ 06 March 2019
تعداد بازدید : 13756
بازدید 29717
همزمان با سفر حسن روحانی به لاهیجان، شخصی در مسیر کاروان خودروهای رئیس جمهور قصد توقف خودرو روحانی و احتمالاً طرح خواسته‌ای داشته که با برخورد محافظان و دور کردن از مسیر خودرو مواجه می‌شود. اقدام محافظان با توجه به نامشخص بودن هویت شخص و احتمال هر تهدیدی، حرفه‌ای بوده و اشکالی به تیم حفاظت وارد نیست. این تصاویر را در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲۱
خب این طبیعی است
طرف رفته جلو ماشین رییس جمهور ، محافظ بنده خدا از کجا بدونه این اقدام تروریستی نباشه ؟!
اتفاقا حتی اگر شدیدتر برخورد می کردن جای ایراد نبود
حفاظت از رییس جمهور در همه کشورهای جهان وظیفه محافظین میباشد.کار این شهروند کاری شائبه برانگیز بود.
اقدام محافظان کاملا درست بوده است. اگر کسی خواسته ای دارد باید بطور اصولی و قانونی عمل کند. چون شما اصولگراها با آقای روحانی مخالفید پس به هر کار او گیر می دهید. چرا هنگامی که احمدی نژاد و برخی دیگر در خودرو می نشیند و محافظان حتی اجازه نمی دهند زنبور هم به او نزدیک شود چیزی نمی نوشتید و خفقان می گیرید.
محافظان احمدی نژاد اینطور بودن آیا ؟؟؟؟؟؟؟
بنده فرزندم رتبه اول کنکور شده بود و در مراسمی که آقای روحانی در دانشگاه تهران بودند قرار بود حضور پیدا کنیم. واقعا تیم حفاظتی ایشون بی ادب و نزاکت هستند. از نظر سن و سال هم یکیشون حدود بیست و یکی دو ساله به نظر میرسید. واقعا انگار نوبرشو آورده بودن. واقعا مگه میشه مسئولین خودشون خیلی باشخصیت و ادب باشند ولی محافظای اینطوری داشته باشند؟ معلومه که همشون به هم میان و ما ملت بدجوری گول ظاهر اینها رو خوردیم.
معلومه که باید اینجوری باشه. اومدیم و انتحاری بود. محافظان اصلا نباید اجازه میدادن بیاد جلو.
خوب خوب بود ولی که ای کاش با گرانی ، بیکاری ، کم فروشی ، ... بی عدالتی هم همینطور برخورد میشود ، چه میشد
خوب این جز وظایف محافظان است و خیلی هم کار خوبی کردند .نکنه دوست داشتین رئیس جمهور وایسه و تعارف کنه بنده خدا سوار بشه .
کار بسیار حرفه ای و درستی کردند.
چیه میخواستین نازش کنن؟ یارو معلوم نیست کیه ؟ چیه؟ چیکار میخواد بکنه؟
ای داد بیداد ...رئیس جمهور فرانسه بادوچرخه میادتو جمع مردم رئیس جمهور ما هم تو ماشین زد گلوله بازهم کسی حق نزدیک شدن نداره وگرنه به این طریق باهاش برخورد میشه ...... متاسفم برا خودم
پاسخ ها
همسایه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
این داستانهای غیرمنطقی که فلان مسؤول در فلان کشور بدون محافظ رفت و آمد میکنه یادآور قصه های شاه عباسیه! توی همین صفحه فیلم چگونگی فعالیت تیم حفاظتی ترامپ رو گذاشتن. همۀ مسؤولان سیاسی دنیا هم دوست دارند هم دشمن. بخاطر همینه که در دورۀ مسؤولیتشون تحت حفاظت اجباری قرار می گیرن. حکایت ترسو بودن فلان مسؤول نیست، منطقا هر مسؤولی بدون درنظر گرفتن جایگاه سیاسیش اگر در زمان مسؤولیتش ترور بشه برای انتخابات جدید و تعیین جانشین، برای خزانۀ ملی هزینۀ سنگینی داره ، بعلاوه به علت معوق ماندن برنامه های اجرایی کشور، آسیب زاست... غیر از این با وضع فعلی فرانسه جای دیگه ای پیدا نکردید که مثال بزنید؟
آیا کار محافظ رئیس جمهور غیر از این است که او را در مقابل حوادث احتمالی توسط افراد محافظت کند؟ اگر هر کسی به خودش اجازه دهد که جلوی اتومبیل رئیس جمهور بپرد، دیگر نیازی به هزینه های گزاف برای حفظ جان او نیست. چه کسی تضمین می کند کسی که به طرف اتومبیل رئیس جمهور می دود یک تروریست و یا عامل انتحاری نیست. البته قصد توهین به شهروندی که مطمئنا برای دادخواهی به طرف اتومبیل رئیس جمهور می دود ندارم و قصدم یادآوری وظایف محافظین است.
اگر حرفه ای بوده و ایرادی بر آن وارد نیست که همینطور است پس برای چه آنرا رسانه ای کردید؟؟!!!!!
چرا میگید محافظان روحانی؟اونها به وظیفه عمل کردن ولی چرا نمی گید اینها برای کدوم نهاد هستن
واقعاً مایه تأسف نباید با یه شهروند ایرانی این طور رفتاری صورت بگیره
کار خوبی کردند. اصلا چه معنی دارد می پرد جلو ماشین.
چه برخوردی بود که ما ندیدیم. طبیعی است این آقا جلو ماشین رییس جمهور قرار میگیره نیروهای امنیتی از سر راه برش داشتند. قرار نیست که نوازشش کنند که!
خب کارش اشتباه بود. اگر تروریست بوده باشه چی؟ مسیر رو بند بیاره برای هدف قرار دادن. کار محافظ ها همینه.
بسیار عالی
البته اگر تیم محافظ احمدی نژاد این کار رو میکرد جنایت جنگی محسوب میشد ...