بازدید 2905

توضیح دانشگاه علامه در مورد احضار یک دانشجو

کد خبر: ۸۸۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 06 March 2019

در پی انتشار خبری مبنی بر احضار یکی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی توسط افراد غیر دانشگاهی، دبیر شورای صنفی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه ضمن تکذیب این موضوع به توضیح جزئیاتی در این خصوص پرداخت.

به گزارش ایسنا، روز گذشته خبری در شبکه‌های مجازی منتشر شد و در آن ادعا شده بود یکی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی به منظور صحبت و گفتگو با مسئول حراست دانشگاه احضار می‌شود اما در دفتر وی با مأموران خارج از دانشگاه مواجه می‌شود. بنا بر ادعایی که در کانال شورای صنفی دانشجویان کشور مطرح شده است: شورای صنفی دانشجویان دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه پیش تر در جریان این ملاقات بوده‌اند و قرار بوده است رئیس حراست با این دانشجو صحبت کند اما این دانشجو در کمال تعجب در دفتر رئیس حراست با دو مأمور خارج از دانشگاه مواجه شده است که به مدت ۴ ساعت و به صورت مکتوب از وی بازجویی به عمل آورده‌اند و از این دانشجو تعهدنامه گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، اما شورای صنفی دانشگاه علامه با صدور اطلاعیه‌ای این ادعا را تکذیب کرد. متن تکذیب شورای صنفی دانشجویان دانشجویان دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه به شرح ذیل است:

«به اطلاع می‌رساند که به استناد بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده و گفت و گوی حضوری با مدیر حراست دانشگاه علامه، مشخص شد موارد اعلامی فاقد اعتبار خبری بوده و موضوعات طرح شده وجاهت خبری نداشته‌اند. لذا به عموم دانشجویان محترم اعلام می‌دارد مصاحبه انجام شده با دانشجوی فوق در دفتر حراست طی فرایندهای معمول و مرسوم و به روال عادی بوده است و هیچ‌گونه تهدیدی متوجه هیچ دانشجویی نیست لذا بدین وسیله اخبار منتشر شده تکذیب می‌گردد.

خبر منتشر شده در رسانه‌های معاند هیچ ارتباطی به شورای صنفی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی ندارد و رسانه‌های بیگانه از این مسئله به دنبال سو استفاده هستند. شورای صنفی به دور از هر گونه فعالیت سیاسی و جناحی به دنبال احقاق حقوق صنفی دانشجویان است و فعالیت‌های این شورا هیچ ارتباطی با رسانه معاند ندارد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی