بازدید 3022

میزان افزایش حقوق ها در مقابل گرانی ها مُسکن خفیفی است

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ مجلس گفت: در شرایطی که قیمت‌ کالاها در بازار افزایش پیدا می‌کند به عنوان مُسکن حقوق های پرداختی به کارکنان کشوری و لشکری و کارگران را افزایش می‌دهیم.
کد خبر: ۸۸۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 05 March 2019

علی وقف‌چی عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اثرات افزایش حقوق‌های پرداختی و کنترل تورم در کشور، گفت: متاسفانه از تجربیات تلخ گذشته هیچگاه عبرت نمی‌گیریم، اصلی ترین دلیل تورم در هر کشوری عدم توجه به تولید آن است.

عدم ساماندهی تولید تورم را درپی دارد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا زمانی که ثبات اقتصادی و قیمتی محصولات مختلف در کشور را نداشته باشیم نمی‌توانیم تصمیمات معقول، منطقی و درخور مردم داشته باشیم، تصریح کرد: اگر نتوانیم تولید را ساماندهی کنیم قطعا روز به روز قیمت‌ کالاها در بازار افزایش پیدا می‌کند.
افزایش حقوق

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شرایطی که قیمت‌ کالاها در بازار افزایش پیدا می‌کند به عنوان مُسکن حقوق های پرداختی به کارکنان کشوری و لشگری و کارگران را افزایش می‌دهیم، ادامه داد: در قبال افزایش حقوق حداقلی، تورم و ارزش کالاهای خریداری شده چندین برابر می‌شود و این موضوع طی سال‌های بعدی نیز تکرار می‌گردد.

در سال‌های آینده باید بتوانیم سرمایه‌های موجود در کشور را به سمت تولید و اشتغال سوق دهیم

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه برای سال‌های آینده باید از هم‌اکنون به این فکر باشیم که چگونه می‌توانیم تورم موجود را کاهش دهیم، خاطر نشان کرد: در سال‌های آینده باید بتوانیم سرمایه‌های موجود در کشور را به سمت تولید و اشتغال سوق دهیم تا بتوانیم تورم را کنترل و ثبات اقتصادی در کشور را ایجاد کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر