بازدید 2050

۲۳۲ هزار نفر در کشور مقرری بیمه بیکاری دریافت می کنند

کد خبر: ۸۸۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 02 March 2019

مدیرکل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: تا پایان آذرماه سالجاری ٢٣٢ هزار نفر در کشور مقرری بیمه بیکاری از سوی این سازمان دریافت می کنند.

به گزارش مهر، منصور آتشی افزود: بهره مندی از دانش جدید، تجربیات و دیدگاه های کارشناسان امور فنی در سراسر کشور از اهداف برگزاری این همایش است.

وی با اشاره به بخشنامه های مربوط به بیمه شدگان که اصلاح و بازنگری شدند، گفت: تغییردستمزد مبنای پرداخت حق بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد یکی از قوانینی است که بازنگری شد. در این قانون به دستمزد واقعی بیمه شدگان توجه شده است.

مدیرکل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به عملیاتی کردن طرح پرونده الکترونیک افزود: سیستم های مکانیزه غیرحضوری به هر اندازه قوی تر شوند؛ امور روران تر می شود و مخاطبان رضایت بیشتری دارند.

وی با اشاره به بیمه شدگان خاص تصریح کرد: طی ٩ ماهه نخست امسال به نسبت همین مدت در سال گذشته بیمه شدگان اختیاری ٦,٨درصد، بیمه مشاغل آزاد ٦.٢ درصد و بیمه شدگان توافقی ٣.٧درصد رشد داشته است.

آتشی بیان داشت: طی ٦ماهه نخست امسال بیش از ٥٨١ هزار سند در حوزه غرامت دستمزد ایام بیماری، غرامت دستمزد ایام بارداری، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن ودفن، کمک هزینه سفر و اقامت بیمار و همراه از سوی سازمان تامین اجتماعی صادر و پرداخت شده است.

آتشی کارآمد کردن و روانسازی امور از طریق گسترش خدمات غیرحضوری، مدیریت مصارف بیمه ای براساس رویکرد پیشگیری از مصارف غیرحق، گسترش پوشش بیمه ای و شناسایی گروه های شغلی فاقد پوشش بیمه ای به منظور جذب کارگروه های جدید را از جمله اقدامات سال آینده حوزه امور فنی بیمه شدگان این سازمان عنوان کرد.

وی از بیمه شدن ١٧٠ هزار نفر از زنان خانه دار در کشور خبرداد و گفت: رسانه ها باید در این حوزه اطلاع رسانی بیشتری داشته باشند تا زنان خانه دار از این مزایا آگاه شوند و نسبت به بیمه پردازی اقدام کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر