بازدید 3493
در تذکر نمایندگان تهران به وزیر کشاورزی مطرح شد

علت ایجاد امضاهای طلایی در تخصیص ارز چیست

کد خبر: ۸۸۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 25 February 2019

نمایندگان تهران در تذکری به وزیر کشاورزی عنوان کردند که علت عدم نظارت بر نحوه توزیع ارز دولتی تخصیص داده شده برای واردات محصولات غذایی و ایجاد رانت و امضاهای طلایی در این حوزه چیست؟

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، پروانه مافی و سیده فاطمه ذوالقدر نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: علت عدم نظارت بر نحوه توزیع ارز دولتی تخصیص داده شده برای واردات محصولات غذایی و ایجاد رانت و امضاهای طلایی در این حوزه چیست؟ و چرا برخی معاونین وزیر به ذینفعان در حوزه واردات مواد غذایی تبدیل شده‌اند؟

متن کامل تذکر نمایندگان تهران خطاب به وزیر کشاورزی به شرح زیر است:

در روزهای اخیر و در حالی که مردم شریف ایران در فشار ناشی از تحریم‌های ظالمانه در عسرت هستند خبرهای رسیده از وزارت جهاد کشاورزی حاکی از تخلفات متعدد در حوزه واردات کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم هست. به گونه‌ای که تأمین معیشت ضروری مردم تبدیل به راه کسب منفعت برای برخی افراد شده است که متأسفانه خبرهای رسیده حاکی از آن است که این افراد یا ریشه‌ای عمیق و پیوندی ناگسستنی با بدنه وزارتخانه جنابعالی دارند و یا اساساً خود در وزارتخانه متبوع دارای سمت و مسئولیت هستند. لازم است جنابعالی در اسرع وقت نسبت به این موضوع رسیدگی فرمایید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر