بازدید 2126

دانشگاه فرهنگیان توان تربیت این همه معلم را ندارد

کد خبر: ۸۸۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 23 February 2019

استاد پیشکسوت دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه فرهنگیان توان تربیت این همه معلم را ندارد اما دانشگاه‌های کشور با ظرفیتی که دارند می‌توانند دبیرهای مورد نیاز آموزش‌ و پرورش‌ را تربیت کنند.

به گزارش‌ مهر، مراسم جشن یکصدمین سال تاسیس دانشگاه خوارزمی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، صبح امروز در تالار ابوریحان دانشگاه خورازمی برگزار شد.

طاهر قاسمی استاد پیشکسوت دانشگاه خوارزمی گفت: با این سابقه تاریخی که دانشگاه دارد، حیف است که از حمایت مادی و معنوی دولت و دولتمردان برخوردار نباشد.

وی ادامه داد: بسیاری از بزرگان و فرهیختگان کشور از این دانشگاه فارغ التحصیل شده و در دیگر دانشگاه ها اثر گذاشته اند، انتظار ما این است که از پردیس تهران دانشگاه خورازمی نیز حمایت شود تا پردیس تهران دانشگاه فعال شود.

استاد پیشکسوت دانشگاه خوارزمی ادامه داد: متأسفانه برای دانشگاه ما بودجه کافی در نظر گرفته نشده و همیشه مظلوم واقع شده ایم و آن‌طور که باید و شاید از ما حمایت نشده است، نقش ما از ابتدای تأسیس دانشگاه تاکنون تربیت معلم بوده است؛ زیرا مدارس‌ رو به رشد بود و معلم کافی نداشتیم.

در ادامه شکوه نوابی نژاد از اساتید پیشکسوت دانشگاه خوارزمی نیز در بخشی از سخنان خود افزود: رشته مشاوره توسط دانشگاه خوارزمی بنیان گذاری شده و در دیگر دانشگاه ها توسعه یافت.

وی ادامه داد: کار من در ابتدا این بود که تفاوت بین مشاوره حرفه ای و مشاور املاک را تبیین کنم.

این استاد دانشگاه افزود: علاوه بر رشته مشاوره، رشته های دیگری هم هستند که توسط دانشگاه خوارزمی راه اندازی شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار