بازدید 4025

ترافیک پرحجم در محور هراز

کد خبر: ۸۸۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷ 22 February 2019

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک پرحجم در محور هراز خبر داد و گفت: محور فیروزکوه محدوده سربندان و در محور تهران-شمیرانات، محدوده گردنه قوچک، شاهد بارش برف هستیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سیاوش محبی در خصوص آخرین شرایط جوی و ترافیک در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران با بیان این که ترافیک در محور هراز پرحجم است، اظهار داشت: در طول محور هراز نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

وی با بیان این که ترافیک در مابقی محور های شرق استان تهران عادی و روان است، گفت: در محور فیروزکوه محدوده سربندان و در محورتهران-شمیرانات محدوده گردنه قوچک شاهد بارش برف هستیم که می بایست رانندگان برای تردد در شرایط لغزنده صبر و حوصله را در دستور کار خود قرار دهند تا شاهد حادثه ناگواری نباشیم.

محبی در خصوص ترافیک در محورهای حرم تا حرم و جاده تهران- ورامین نیز گفت: این دو محور شاهد ترافیکی عادی و روان است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران با بیان این که ترافیک در محورهای فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان است، گفت: در محدوده تهران- پاکدشت حجم خودروها افزایش یافته و ترافیک پر حجم است.

محبی ادامه داد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران به ویژه محورهای کوهستانی الزامی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان