بازدید 4879
گزارش

پنج تبعیدی معروف شفر پشت ترافیک استقلال

خسرو که امسال کلا ۳ بازی بالای ۳۰دقیقه برای استقلال انجام داده، مدت‌هاست نقشی در معادلات فنی تیم ندارد و کارش به جایی رسیده که باید حضور پژمان منتظری را در سمت راست خط دفاعی استقلال تماشا کند. حیدری باجناق امید ابراهیمی است و می‌گفتند تداوم همکاری با او طی این سال‌های آخر به‌خاطر حفظ امید بوده، اما حالا که ابراهیمی هم پیچانده و رفته دیگر فلسفه حضور خسرو از بین رفته است!
کد خبر: ۸۷۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 20 February 2019

 یکی از بدترین اتفاقاتی که طی چند سال اخیر برای استقلال رخ داده، خرید بیش از حد بازیکن بوده است؛ آنچه علاوه بر اینکه منابع مالی باشگاه را هدر داده، هر فصل هماهنگی فنی تیم را هم به تأخیر انداخته است.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلالی‌ها در حالی به‌خاطر جذب این همه مهره و حفظ برخی نفرات قبلی مدام از سوی رقبا سرزنش می‌شوند که بسیاری از این بازیکنان اصلا مجال کافی برای حضور در میدان پیدا نمی‌کنند. به‌عنوان مثال همین حالا به اسامی فهرست پایین توجه کنید و ببینید اینها اصلا کجا هستند؟

 خسرو حیدری

۲سال پیش در اقدامی عجیب قرارداد این بازیکنان پا به سن گذاشته به‌مدت ۳ فصل تمدید شد. با این حساب خسرو که احتمالا یکی از گران‌ترین بازیکنان استقلال هم محسوب می‌شود، هم‌اکنون آخرین فصل حضورش در جمع آبی‌پوشان را پشت سر می‌گذارد. این در حالی است که بسیاری عقیده دارند فوتبال حیدری مدت‌ها پیش به پایان رسیده و او الان در حال پشت‌سر گذاشتن دوران بازنشستگی است. خسرو که امسال کلا ۳ بازی بالای ۳۰دقیقه برای استقلال انجام داده، مدت‌هاست نقشی در معادلات فنی تیم ندارد و کارش به جایی رسیده که باید حضور پژمان منتظری را در سمت راست خط دفاعی استقلال تماشا کند. حیدری باجناق امید ابراهیمی است و می‌گفتند تداوم همکاری با او طی این سال‌های آخر به‌خاطر حفظ امید بوده، اما حالا که ابراهیمی هم پیچانده و رفته دیگر فلسفه حضور خسرو از بین رفته است!

پنج تبعیدی معروف شفر پشت ترافیک استقلال

 مهدی قائدی

ابتدای فصل گذشته با سر و صدای زیاد در حالی جذب شد که پرسپولیسی‌ها هم روی این بازیکن نظر داشتند. وقتی او بازی هفته اول با نفت آبادان را به‌دلیل حکم کمیته انضباطی از دست داد، منصوریان این مسئله را یکی از دلایل شکست تیمش دانست. قائدی سرانجام در هفته دوم مقابل استقلال خوزستان در قامت یک ستاره به میدان آمد و ورزشگاه را منفجر کرد. آن روزها شاید کمتر کسی می‌توانست تصور کند یک سال‌ونیم بعد کار مهدی به جایی بکشد که حتی هواداران دوآتشه استقلال هم از بود و نبودش در مسابقات مختلف باخبر نشوند. الان اصلا معلوم نیست قائدی کجاست، کی تمرین می‌کند، در کدام بازی‌ها جزو لیست قرار می‌گیرد و چرا خط می‌خورد؟ علاوه بر حاشیه‌های زودرس و افت فنی، قائدی یک پرونده حقوقی مهم هم دارد که برای او قوز بالای قوز شده است.

 میثم تیموری

مدافعان چپ و راست پارس‌جنوبی جم، فصل گذشته نمایش خوبی داشتند و هر دو توسط استقلال جذب شدند، با وجود این وینفرد شفر از هیچ‌کدام آنها استفاده نمی‌کند. هم فرشاد محمدی‌مهر و هم میثم تیموری در استقلال محو شده‌اند. وضع تیموری که دفاع چپ است بدتر هم به‌نظر می‌رسد. بی‌اعتقادی کادرفنی به او چنان است که به‌رغم حضور زکی‌پور و سهرابیان در این پست، شفر در زمستان امید نورافکن را هم به تیم برگرداند. با این شرایط به‌نظر شما یک ثانیه بازی هم به تیموری خواهد رسید؟

 حسین حسینی

رکورددار کلین‌شیت در تاریخ لیگ برتر مدت‌هاست در استقلال نیمکت‌نشین شده و این روزها حتی کمتر کسی او را به یاد می‌آورد. مهدی رحمتی در قفس توری آبی‌ها عملکردی بسیار مطلوب دارد و با این شرایط خیلی بعید است حالا حالاها به او بازی برسد. در شرایط عادی تداوم نیمکت‌نشینی حسینی و اختلاف نظر او با مهدی رحمتی می‌توانست به یک بحران بزرگ برای استقلال تبدیل شود اما باشگاه این روزها آنقدر حاشیه دارد که اصلا فرصتی برای هنرنمایی گلر ذخیره نمی‌ماند!

محسن کریمی

اولین رگه‌های درخشش او در استقلال در لیگ سیزدهم نمایان شد اما ۵ سال بعد از آن زمان کریمی هنوز نتوانسته کف توقعات را هم برآورده کند. البته مشکل بزرگ محسن در این مدت مصدومیت‌های گاه و بیگاهش بوده که باعث شده او مقاطع زیادی را خانه‌نشین باشد. حالا این روزها می‌گویند کریمی برگشته و آماده حضور در میادین است اما باید دید با وجود انبوه بازیکنانی که شفر در پست وینگر و مهاجم دارد اصلا به این بازیکن بازی می‌رسد یا نه. کریمی رقبایی مثل مرتضی تبریزی، پاتوسی، منشا، ایسما، صیادمنش، روح‌الله باقری، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان و طارق همام را کنار خودش می‌بیند. حالا بگذریم از امثال رضا آذری و سجاد آقایی که اصلا معلوم نیست کجا هستند. باز خدا را شکر جابر انصاری بالاخره فروش رفت!

پنج تبعیدی معروف شفر پشت ترافیک استقلال

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل