بازدید 2653

آخرین مهلت ثبت نام در المپیاد نانو

کد خبر: ۸۷۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 18 February 2019

دانش‌آموزان پایه‌های نهم، دهم، یازدهم و پیش‌دانشگاهی همه رشته‌های تحصیلی تا فردا ۳۰ بهمن‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام در دهمین المپیاد نانو اقدام کنند.

به گزارش دانشجو، ستاد توسعه فناوری نانو در راستای تحقق اهداف ترویجی و آموزشی تدوین‌شده در سند راهبردی فناوری نانو، اقدام به برگزاری المپیاد نانو کرده است.

المپیاد نانو بزرگترین رقابت علمی دانش آموزان در حوزه فناوری نانو است که هر ساله توسط کارگروه ترویج و آموزش عمومی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با حضور هزاران نفر دانش آموزان علاقه‌مند برگزار می‌گردد. المپیاد نانو علاوه بر ایجاد رقابت میان شرکت‌کنندگان، زمینه را برای آموزش و پژوهش در زمینه فناوری نانو فراهم می‌آورد و دانش آموزان برای ورود به دانشگاه و دنیای پژوهش و علمی آماده کرده و به رشد آن‌ها جهت می‌دهد.

افرادی که وارد المپیادنانو می‌شوند بسیار افراد توانمند و پژوهشگر هستند که می‌توانند از امتیاز نخبگان استفاده نموده و آینده پژوهشی و کاری خود را با تلاش و تحقیق در حوزه فناوری نانو بیمه کنند.

هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد فضای رقابتی سالم به منظور افزایش دانش آموزان علاقمند به فناوری نانو، گسترش آموزش فناوری نانو در مدارس و دیگر مراکز علمی – آموزشی کشور، شناسایی برترین‌های حوزه فناوری نانو، حمایت از آن‌ها و جهت‌دهی فعالیت‌های آموزشی و حمایت‌های تشویقی صورت گرفته از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است.

دانش‌آموزان پایه‌های نهم، دهم، یازدهم و پیش‌دانشگاهی همه رشته‌های تحصیلی فرصت دارند تا ۳۰ بهمن‌ماه به صورت انفرادی یا از طریق نهاد‌های ترویجی (پژوهش‌سرا‌های دانش‌آموزی) با مراجعه به سایت باشگاه نانو به نشانی nanoclub.ir، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مرحله اول این دوره، اردیبهشت ۱۳۹۸ به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات تستی انجام خواهد شد.

مرحله دوم، در قالب یک آزمون کتبی، تیرماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

مرحله سوم، با حضور افرادی که موفق به کسب حدنصاب نمره مرحله دوم شوند، به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی، دهه اول شهریور ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

گفتنی است، المپیاد نانو مورد تایید و حمایت بنیاد ملی نخبگان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر