بازدید 6622

آرزوی رئیسی برای شیخ عیسی قاسم

کد خبر: ۸۷۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 16 February 2019

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با شیخ عیسی قاسم گفت: عموم برادران اهل سنت از علاقمندان و شیفتگان مکتب اهل بیت علیهم‌السلام هستند و محبت خاندان رسول‌الله(ص) از مشترکات امت اسلامی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دیدار با شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین، در حرم مطهر گفت: حضرتعالی پرچمدار احیای حقوق شهروندی همه مردم مسلمان بحرین اعم از شیعه و سنی هستید.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: عموم برادران اهل سنت از علاقمندان و شیفتگان مکتب اهل بیت علیهم‌السلام هستند و محبت خاندان رسول‌الله(ص) از مشترکات امت اسلامی است.

وی تصریح کرد: ما در مشهد مقدس افتخار میزبانی از زائران برادران اهل سنت را داریم و مضجع شریف رضوی ملجأ همه مسلمانان از جمله عزیزان بحرینی است.

حجت‌الاسلام رئیسی بیان کرد: جریان غربی و ضد اسلامی تکفیری هیچ نسبتی با آموزه‌های دینی ما ندارد و تنها برای مقابله با موج اسلام گرایی در دنیا و از بین بردن منابع مادی و معنوی مسلمانان ایجاد و تقویت می شود.

وی ادامه داد: ما در کنار برادران اهل سنت مان در کشورهای مختلف اسلامی در حال مقابله فرهنگی با جریان تکفیر هستیم و از هیچ کمکی به رزمندگان مسلمانی که درگیر نبرد فیزیکی با این مزدوران آمریکایی و صهیونیستی هستند دریغ نکرده ایم.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: امیدوارم به‌زودی و با رفع ستم‌ها، تهدیدها و تضییقات، شاهد حضور سازنده شما در میان مردم مسلمان بحرین باشیم و دولت بحرین هم متوجه باشد خانه ظلم سست است و پایدار نخواهد ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل