بازدید 3195
۳

قاچاق خاک از کشور واقعیت ندارد

کد خبر: ۸۷۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 15 February 2019

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: قاچاق خاک از کشور واقعیت ندارد و شایعه است.

به گزارش میزان، عیسی کلانتری در حاشیه افتتاح فاز نخست سافاری پارک بوستان ملی باراجین قزوین در جمع خبرنگاران گفت: اگر صادراتی در این زمینه وجود داشته باشد، رسمی بوده و از نوع سنگ‌های معدنی است.

وی همچنین گفت: طرح انتقال آب به مرکز کشور باید پیوست زیست محیطی داشته باشد تا عوارضی متوجه طبیعت نباشد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: امسال با توجه با بارندگی‌ها منشأ داخلی ریزگرد نداریم، اما دستور مقام معظم رهبری است که سال آتی برای رفع مشکل ریزگرد سیستان و بلوچستان به طور ویژه برنامه ریزی کنیم.

کلانتری، ساماندهی وضعیت پسماند‌های صنعتی در کشور را ضروری دانست و افزود: در هیچ کدام از استان‌های کشور در این خصوص عملکرد مناسبی وجود ندارد و باید تلاش‌ها در این حوزه چند برابر شود.

وی با تاکید بر اینکه همه استان‌ها ملزم به اجرای طرح‌های ارتقا زیست محیطی هستند، اظهار داشت: قزوین در این خصوص وضعیت خوبی دارد.

کلانتری در خصوص وضعیت نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی قزوین نیز گفت: این نیروگاه امسال کمتر از ۴ تا ۵ روز از مازوت استفاده کرده و به بهره گیری آن از سوخت گاز تاکید داریم تا مشکلی برای هوای استان‌های قزوین و البرز ایجاد نکند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه به افتتاح سافاری پارک بوستان ملی باراجین قزوین اشاره کرد و گفت: با تکمیل این طرح قزوین یکی از بزرگترین باغ وحش‌های کشور و خاورمیانه را خواهد داشت و این پارک حیاط وحش در سطح منطقه نمونه می‌شود.

در این مراسم با حضور کلانتری، فاز نخست سافاری پارک بوستان ملی باراجین قزوین به مساحت ۲۸ هکتار با ۱۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری مورد بهره برداری قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عجب ؟!بازهم انکار بجای تفکر،دلسوزی و داشتن راهکار
وای بر شما................
بله
همانطور که قاچاق سوخت و دام واقعیت نداره ، وجود نیترات تو آب آشامیدنی واقعیت نداره ، روغن پالم تو لبنبات واقعیت نداره ، افزایش قیمت خودرو و مایحتاج زندگی و مسکن واقعیت نداره. کلا همه چی آرومه و ما خیلی خوشبختیم. یه جورایی احساس جیگر بودن تو سریال کلاه قرمزی رو دارم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر