بازدید 3485

کاهش ذخایر خونی استان خراسان رضوی

کد خبر: ۸۷۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ 13 February 2019
روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی هشدار داد: با ادامه این روند در روز‌های آتی، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش جدی مواجه خواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، در اطلاعیه روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی آمده است: «در حال حاضر ذخایر خونی رو به کاهش است، از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) درخواست می‌شود تا با حضور در پایگاه‌ها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند».

در این اطلاعیه تاکید شده با توجه به کاهش مراجعه مردم به پایگاه‌ها به‌دلیل سرما و برودت هوا آمار ذخیره خون استان رو به کاهش است. در حال حاضر ذخایر خونی موجود کاهش یافته که با ادامه این روند در روز‌های آتی، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش جدی مواجه خواهد شد.

روابط عمومی انتقال خون استان با اشاره به اینکه نیازمند خون همیشگی است، اعلام کرد که پایگاه‌های اهدای خون مشهد مقدس شامل پایگاه امام رضا (ع) واقع در میدان شریعتی (تقی‌آباد) ابتدای خیابان دانشگاه) از ساعت ۷:۴۵ الی ۱۸:۴۵ به صورت تمام‌وقت – پایگاه امید واقع در نبش خیابان شیرازی ۳ طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید – پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی ۲۸ منطقه قاسم‌آباد -پایگاه میلاد واقع در بلوار استقلال بین استقلال ۲ و ۴ - پایگاه مهر واقع در نبش بلوار ابوطالب ۳۳ و پایگاه ثامن ابتدای بازارچه شهید آستانه‌پرست (پارکینگ شماره ۴ حرم مطهر رضوی) هستند.

روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی خاطر نشان کرد: پایگاه‌ها در نوبت صبح آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود. ساعت پذیرش پایگاه‌ها در نوبت صبح از ساعت ۷:۴۵ الی ۱۳:۱۵ است. در این اطلاعیه ضمن استمداد از کلیه واجدین شرایط اهدای خون، نیاز به همه گروه‌های خونی تأکید شده و با پوزش از داوطلبانی که به‌دلیل کمبود امکانات پایگاه‌ها ممکن است مدتی را در انتظار بمانند، از شکیبایی و همکاری اهداکنندگان قهرمان خون تقدیر و تشکر شده است. "
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر