بازدید 10375
۲

نحوه اطلاع از قیمت دقیق داروها

کد خبر: ۸۷۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 12 February 2019

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: بیماران بهتر است برای اطلاع از قیمت نهایی دارو به سامانه اطلاعات دارویی سازمان غذا و دارو مراجعه کرده یا با استفاده از نرم افزار TTAC اطلاعات کافی در خصوص دارو و قیمت آن را کسب کنند.

به گزارش فارس، کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو درخصوص سوژه ثبت شده در سامانه فارس من با عنوان نظارت بر قیمت های دارو در داروخانه توضیح داد: اگر داروخانه‌ای در قبال ارائه دارو وجهی بیشتر از قیمت مصوب از مراجعه‌کنندگان دریافت کند، تخلف محسوب شده و حتما با آنها برخورد می‌شود.

وی افزود: باید توجه داشت که قیمت ثبت شده بر روی بسته دارو ملاک نبوده و ممکن است قیمت ثبت شده توسط برخی شرکت‌های داروسازی دچار تغییر شده باشد و بیماران بهتر است برای اطلاع از قیمت نهایی دارو به سامانه اطلاعات دارویی سازمان غذا و دارو مراجعه کرده یا با استفاده از نرم افزار TTAC اطلاعات کافی در خصوص دارو و قیمت آن را کسب کنند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه نظارت مستمر بر فعالیت داروخانه‌ها انجام می‌شود گفت: شهروندان در صورت تخلف و مغایرت قیمت دارو با قیمت ثبت شده در سامانه اطلاعات دارویی سازمان غذا و دارو می‌توانند تخلفات را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بهتر است قیمت دارو روی آن درج شود تا از گران فروشی جلوگیری شود
با این همه اگرداروخانه ای گرانفروشی کند معلوم میشود در صورت شکایت هم متخلف حداکثر یک تذکر شفاهی دریافت میکنند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان