بازدید 5618

حقیقی‌های بازار امروز خریدار کدام سهم‌ها بودند

کد خبر: ۸۷۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵ 10 February 2019

در معاملات امروز بورس تهران نماد چکاپا، های وب، رتکو، انرژی 3 و و احیا با بیشترین افزایش مالکیت حقیقی و نماد شکربن، وبملت، لوتوس ، فاسمین با بیشترین افزایش مالکیت حقوقی همراه بودند.

به گزارش تابناک اقتصادی، دردادوستدهای امروز بورس تهران بدون احتساب معاملات بلوکی، عمده و انواع اوراق گروه محصولات شیمیایی 17.6 ، فلزات اساسی 10.5، بانک ها و موسسات مالی 8.4، خودرو و ساخت قطعات 8.4 ، فعالیتهای کمکی مالی 6.7، ساخت محصولات فلزی 5.6، محصولات کاغذی 3.2، رایانه 2.7، فرآورده های نفتی 2.6 ، سرمایه گذاری ها 2.5 و سایر گروه ها 31.8 درصد ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

بیشترین ورود پول حقیقی در گروه محصولات کاغذی رخ داد و پس از آن گروه اطلاعات و ارتباطات، واسطه گریهای مالی، خدمات فنی و مهندسی، ماشین آلات و دستگاه های برقی، سایر واسطه گریهای مالی ، بیشترین جذب پول حقیقی را داشتند به بیان ساده در این گروه ها حقوقی ها فروشنده و سهامدارن حقیقی و خرد خریدار بوده و شاهد تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بوده ایم.

بر اساس این گزارش بیشتر خروج نقدینگی توسط حقیقی های بازار در گروه های محصولات شیمیایی، فلزات اساسی، بانک ها و موسسات اعتباری، فرآورده های نفتی ، کک و سوخت هسته ای بوده و در این گروه ها حقوقی ها خریدار بوده و در حقیقت از سهام حمایت کرده اندو شاهد تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بوده ایم.

شاخص کل در پایان معاملات امروز بورس تهران در حالی با عقبگرد 67 واحدی به کار خود پایان داد که ارزش معاملات نیز نسبت به آخرین روزمعاملاتی هفته گذشته افت محسوسی داشت.

شایعه کاهش دامنه نوسان 10 درصدی در بازار پایه به 5 درصد باعث صف فروش در نمادهای این بازار شد، نماهای که یا مربوط به شرکت های اخراجی از بازارهای اصلی بورس تهران است یا مربوط به شرکت های درج شده که هنوز پذیرش نشده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان