بازدید 3842

حل مشکل انبار نفت ارومیه با ورود مدعی العموم

کد خبر: ۸۷۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 09 February 2019

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی از حل مشکلات انبار مرکزی نفت ارومیه با ورود مدعی العموم خبر داد و گفت: مقرر شد تا پایان امسال پیمانکار پروژه را تکمیل و این انبار‌ها به بهره برداری برسد.

به گزارش «تابناک»، مصطفی حبیبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با میزان، از حل مشکلات انبار مرکزی نفت ارومیه با ورود مدعی العموم خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی بیان داشت: تاسیس انبار‌های شرکت نفت در ۹ سال گذشته به یک پیمانکار سپرده شده و بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان نیز برای اجرای این پروژه هزینه شده است.

حبیبی با بیان اینکه به دلیل اختلاف پیمانکار و شرکت نفت این انبار‌ها هنوز به بهره برداری نرسیده است، ادامه داد: طی نشست دادستانی با شرکت نفت و پیمانکار، مقرر شد تا پایان امسال پیمانکار پروژه را تکمیل و این انبار‌ها به بهره برداری برسد.

وی ضمن اشاره به اینکه مقرر شد مطالبات کارگران از طریق شرکت نفت پرداخت شود، افزود: در صورتی که پیمانکار پروژه را تا پایان سال به اتمام نرساند باید تحویل شرکت نفت بدهد تا این شرکت اقدامات لازم برای بهره برداری را انجام دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر