بازدید 3763

مصالحه نزاع دسته جمعی قدیمی در بجنورد

کد خبر: ۸۷۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 07 February 2019
معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی خبر داد: پرونده نزاع دسته‌جمعی روستای کلاته سهراب از توابع شهرستان بجنورد به مصالحه انجامید.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن امانی اظهار کرد: طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده منشأ عمده وقوع نزاع دسته‌جمعی در روستای کلاته سهراب بجنورد، ناشی از برخی اختلافات قومی و قبیله‌ای و طایفه‌ای بود که درگذشته ریشه داشت و هر از چندی حوادث ناخوشایندی را رقم می‌زد، ولی در حال حاضر درنتیجه تلاش‌های صورت گرفته از سوی اعضای شورای حل اختلاف بسیار خوشحال و شادمان هستیم این پرونده بالأخره به صلح و سازش منجر شد.

معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این مسیر تلاش‌ها و زحمات و پیگیری‌های شورای حل اختلاف مستقر در زندان قابل‌تقدیر و ستایش است. چرا که این عزیزان علیرغم مشکلات عدیده توانستند با اهتمام جدی زمینه‌های حصول سازش و مصالحه را در این پرونده فراهم نمایند.

وی افزود: از تمامی کسانی که در به سازش انجامیدن این پرونده تلاش و کوشش فراوان و وقت زیادی صرف نموده‌اند، قدردانی می‌کنم.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اظهار داشت: هیچ طعمی بالاتر از حلاوت و شیرینی مصالحه نیست، چراکه وقتی ذات البین اصلاح شود، خاطره آن در قلب‌ها و اذهان پایدار و باقی می‌ماند، اما انتقام و کدورت مدت‌ها در سینه‌ها پنهان می‌ماند و چه‌بسا مادمی که سر بازکند، فاجعه‌ای دردناک و غیرقابل‌جبران را رقم بزند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل