بازدید 4572
فدراسیون فوتبال دروغ می گوید!

واکنش تند آزمون به ادعای مذاکره با زیدان و مورینیو

کد خبر: ۸۷۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 05 February 2019

سردار آزمون در مورد اینکه «آیا پیشنهادات تیم‌های انگلیسی به او واقعیت داشته یا خیر؟»، بیان کرد: بله، ولورهمپتون قرضی من را می‌خواست، اما همین موضوع باعث شد پیوستن من به این تیم کنسل شود. من به طور قطعی به زنیت پیوستم و انتقالم قرضی نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در ادامه درباره شکست تیم ملی ایران مقابل ژاپن در جام ملت‌های آسیا 2019 گفت: ژاپن تیم قدرتمندی است و در همه جام‌ها مدعی قهرمانی به شمار می‌آید. شما دیدید این تیم در جام جهانی هم فوق‌العاده بود و با بدشانسی حذف شد. در هر صورت فوتبال است و یک اشتباه می‌تواند نتیجه را عوض کند. متأسفانه این اشتباه هم برای ما رقم خورد و در آخر شکست خوردیم. به نظرم می‌توانستیم منطقی‌تر بازی کنیم.

آزمون در واکنش به این موضوع که غیبت مهدی طارمی هم در شکست ایران مقابل ژاپن تأثیرگذار بود، خاطر نشان کرد: بله، دقیقاً 90 دقیقه دو بازیکن ژاپن با من یارگیری نفر به نفر داشتند و اگر طارمی بود می‌توانست از فضاها استفاده کند. طارمی مهاجم باهوشی است و می‌توانست به ما کمک کند، اما متأسفانه دو کارته بود. وحید امیری هم بازیکن فوق‌العاده و جنگنده‌ای است، اما طارمی گلزن است و بسیار باهوش.

واکنش تند آزمون به ادعای مذاکره با زیدان و مورینیو

وی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می‌کرد، در پاسخ به این پرسش که اکنون مشغول چه کاری است، گفت: الان در حال سفر به تهران هستم تا بعد از آن ان‌شاءالله به سن پترزبورگ بروم و به تیم زنیت ملحق شوم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود زین‌الدین زیدان و ژوزه مورینیو گزینه‌های جانشینی کی‌روش در تیم ملی ایران هستند و آیا او چنین چیزی شنیده است یا خیر، گفت: من اصلاً چیزی در این خصوص نشنیده‌ام، اما این مربیان اگر نیایند بهتر است. با چه امکاناتی و اصلاً با چه رویی زیدان و مورینیو را می‌خواهیم دعوت کنیم؟! درست است ایران کشور بزرگی است، اما وقتی امکانات‌مان در حد نام ایران نیست، چطور می‌خواهیم این مربیان را به ایران دعوت کنیم؟ ما زمین چمن تمرین نداشتیم و تازه درست شده است. در زمین پژوهشگاه نفت تمرین می‌کردیم و هر لحظه ممکن بود، مصدوم شویم. این واقعاً زشت است اگر ما دوباره سراغ گزینه‌های خارجی برویم و آنها بیایند و اتفاقات قبل تکرار شود. اگر قرار است اتفاقات گذشته رخ دهد، اگر نیایند بهتر است. اگر زیدان به ایران بیاید و بپرسد چه امکاناتی دارید، چه جوابی می‌خواهند به او بدهند؟

آزمون در پاسخ به این پرسش که آیا با صحبت‌های کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه هیچ امکاناتی در اختیار تیم ملی نبوده موافق است، گفت: بله، مشکلات تیم ملی بسیار زیاد بود فقط به ما وعده وعید دادند. پیش از رفتن‌مان به جام ملت‌های آسیا هیچ‌کس به بدرقه‌مان نیامد و آرزوی موفقیت هم برای‌مان نکردند. به جز چند پیشکسوت هیچ‌کدام از بزرگان فوتبال احترامی برای تیم ما قائل نشدند. واقعاً این برخوردها برای ما زشت است و به ما بر می‌خورد. ما تیم خوبی داشتیم، اما به حاشیه رفتیم. پس از هر برد همه از ما انتظار قهرمانی داشتند.

وی در واکنش به این موضوع که فدراسیون فوتبال اعلام کرده که امکانات خوبی در اختیار تیم ملی قرار گرفته است، گفت: فدراسیون فوتبال هر چه گفته دروغ است. امکانات را فدراسیون قطر در اختیار ما قرار داد، نه فدراسیون ایران. من نمی‌دانم چرا برای ما ارزش قائل نمی‌شوند! به ما احترامی نمی‌گذاشتند و فقط وعده و وعید می‌دادند. اعلام کردند پاداش بازی با چین و عمان را به ما پرداخت کرده‌اند، اما هیچ پولی به ما ندادند. ما پاداش نمی‌خواهیم، فقط دروغ نگویند. من نمی‌فهمم چرا یک مرد آنجا نیست که راستش را بگوید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر