بازدید 10054
۷
جو کاهشی بر بازار ارز حاکم شده است

دلار به کف کانال ۱۱ هزار تومان چسبید/ شاخص ارزی به ۱۰ هزار تومان خواهد رسید؟

دومین روز هفته نیز همانند روز قبل، با ریزش بهای نرخ ارز به ویژه دلار و یورو همراه شد. روندی که همچنان تحت تاثیر فضای مثبت از اخبار راه اندازی کانال مالی تبادلات تجاری ایران و اروپا می باشد. هرچند نباید از عرضه مناسب ارز توسط بانک مرکزی به وسیله صرافی های مجاز بانکی، چشم پوشی کرد.
کد خبر: ۸۷۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ 03 February 2019

تابناک اقتصادیدومین روز هفته نیز همانند روز قبل، با ریزش بهای نرخ ارز به ویژه دلار و یورو همراه شد. روندی که همچنان تحت تاثیر فضای مثبت از اخبار راه اندازی کانال مالی تبادلات تجاری ایران و اروپا می باشد. هرچند نباید از عرضه مناسب ارز توسط بانک مرکزی به وسیله صرافی های مجاز بانکی، چشم پوشی کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در بازار امروز (یکشنبه چهاردهم بهمن ماه 97) بر اساس اطلاعات اعلام شده در سامانه سنا بانک مرکزی، هر اسکناس دلار آمریکا در ادامه روند کاهشی روز قبل، در لحظه تنظیم این گزارش، به قیمت 10970 تومان در صرافی های مجاز خریداری شده و با افت 300 تومانی نسبت به روز شنبه، به قیمت 11000 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته شده است.

قیمت دلار یورو

همچنین هر اسکناس یورو نیز با نرخ 13150 تومان در صرافی های مجاز خریداری شده و با قیمت 13250 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شده است. این رقم نسبت به روز قبل، 150 تومان ارزان تر شده است.

روند اخیر بازار ارز، نشان می دهد که در یکی دو روز گذشته، کاهش قیمت دلار نتیجه افت نرخ حواله درهم و کاهش تقاضای حواله‌ای و همچنین سیگنال های مثبت از راه اندازی کانال مالی تبادلات تجاری ایران و اروپا می باشد. همچنین باید یادآور شد که حسب تاکید رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر اینکه زمان و نوع مداخله در بازار ارز را بانک مرکزی تعیین می‌کند نه فضاسازی دلالان و فرصت جویان، شرایط بازار ارز تحت کنترل بانک مرکزی می باشد. آنچه مسلم است در صورتیکه مدیریت عرضه و تقاضای بانک مرکزی ادامه داشته باشد، می توان در روزهای آینده شاهد افت قیمت دلار به محدوده 10 هزار تومان باشیم.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
چرا دروغ؟ 11750 تومن شده!
قیمت های شما از کجا می آید؟ دلار 11500 کف امروز بود
البته چسبش زیادقوی نبودسریع کنده شد الان دلار۱۱۷۰۰ هست
کشور انقدر شیر تو شیر هست که تو 1روز قیمت 1000 تومن بالا و پایین میشه.
5.500 تا 6000 بزودی
حالا هی ته کانال ، کف کانال کنین ،
اقتصاد ایران به یه مو بند شده و دارن دلار نفتی و صندوق ذخیره ارزی را یه عده با این قیمت دلار به فنا میدن و ملت خوشحالن .
یکی نیست به این ملت بگه که اینا اگه یه روده راست تو شکمشون هست ، چرا نمیتونن قیمت ملک و ماشین و ارزاق عمومی و وسایل خونه رو ارزون کنند ؟
خب معلومه دیگه ، فعلا دستشون توی گونی دلار های نفتیه و بذل و بخشش میکنن به صرافی ها و اونایی که مثل خودشون بیلیونرن تا مثلا پوز آمریکارو بزنن ، بگن دلار رو کنترل کردیم.
واقعا شرم آوره
ممنونم تابناک
داره میره رو 12 دوباره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر