بازدید 5369

وعده خودروسازان برای خودرو‌های پیش فروش شده

کد خبر: ۸۷۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ 03 February 2019
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات این کمیسیون با مدیران دو شرکت بزرگ خودروسازی داخلی گفت که طبق اعلام این شرکت‌ها تعهدات ایران خودرو و سایپا در مورد خودرو‌های پیش فروش شده نهایتاً تا پایان خرداد سال ۹۸ محقق خواهد شد.

به گزارش «تابناک» داوود محمدی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: به دنبال جلساتی که ما با مدیران شرکت‌های بزرگ خودروسازی ایران خودرو و سایپا داشتیم قرار شد که آن‌ها زمان بندی عمل به تعهداتشان در زمینه خودرو‌های پیش فروش شده را اعلام کنند، اما گفتند تلاش می‌کنند تا پایان خرداد سال ۹۸ کل خودرو‌های پیش فروش شده را تحویل مشتریان بدهند.

وی اضافه کرد: بر این اساس خودروسازان می‌توانند ۲۰ درصد پیش فروش جدید داشته باشند و مابقی را باید به ایفای تعهدات قبلی بپردازند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در جلساتی که با خودروسازان داشتیم، همچنین آن‌ها پذیرفتند قرارداد‌هایی که تا دی ماه منعقد کرده‌اند با ارقام قبلی باشد و چیزی به آن اضافه نشود. درمورد متن قرارداد هم موضوع را به معاونت حقوقی ریاست جمهوری و سازمان تعزیرات ارجاع کردیم تا موارد را بررسی و پیشنهادات را به کمیسیون ارائه کنند.

محمدی با تاکید بر ضرورت چالاک سازی صنعت خودرو، خاطر نشان کرد: در حال حاضر حجم قابل توجهی به عنوان هیأت مدیره این شرکت‌ها فعالیت می‌کنند لذا قرار شد در این زمینه چالاک سازی داشته باشند و اعضای هیأت مدیره، هزینه‌ها و بدهی‌های‌شان به بانک مرکزی، قطعه سازان و مردم را شفاف سازی کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر