بازدید 4777

سردار آزمون درآخرین لحظه مسافر اسپانیا شد

کد خبر: ۸۷۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 02 February 2019

آخرین اردوی آماده سازی زمستانی قهرمان نیم فصل روسیه در حالی به میزبانی جزیره مورسیا در جنوب اسپانیا آغاز شد که تا یکی دو روز دیگر سردار آزمون هم راهی این منطقه خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به سرمای شدید این روزهای روسیه اردوهای آماده سازی باشگاه های این کشور به میزبانی کشورهای خوش آب و هوا برگزار می شود از جمله اردوی زنیت سن پطرزبورگ که بعد از اقامت 10 روزه در دوحه و تمرین در کمپ آسپایر حالا کاروان این تیم به اسپانیا رسیده است.

باشگاه سرشناس و متمول روس که دیروز موفق شد بهترین گلزن ایران در جام ملت های آسیا 2019 را با قراردادی 12 میلیون یورویی از روبین کازان به خدمت بگیرد تا یکی دو روز دیگر در جزیره مورسیا در جنوب اسپانیا میزبان این بازیکن خواهد بود تا به صورت رسمی کار خود را با ستاره ایرانی استارت بزند.

جالب این که طی روزهای گذشته خریدهای جدید زنیت از جمله ستاره کلمبیایی باشگاه بوکاجونیورز همین طور یاروسلاو راکیتیسکی مدافع سرشناس اهل جمهوری چک به این تمرینات اضافه شدند و با استقبال رسمی سرگئی سماک سرمربی تیم کار خود را با آبی های شهر سن پطرزبورگ آغاز کردند تا برای بازی با فنرباغچه در لیگ اروپا آماده شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی