بازدید 3441
۳
وزیر جهاد کشاورزی:

واردات گوشت قرمز به تولید داخل ضربه نمی زند

کد خبر: ۸۷۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲ 02 February 2019

وزیر جهاد کشاورزی گفت: واردات گوشت قرمز به تولید داخلی ضربه وارد نمی‌کند و واردات باید ادامه یابد تا قیمت‌ها پایین بیاید.

محمود حجتی، در حاشیه مراسم آغاز به کار احداث گلخانه شهرستان بوئین زهرا در استان قزوین در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه  آیا واردات گوشت به تولید داخلی ضربه وارد نمی‌کند، گفت: 90 درصد گوشت مصرفی کشور  در داخل کشور تولید می‌شود اما از آنجا که این محصول به صورت غیرمستقیم متأثر از قیمت ارز و قاچاق دام زنده است، موجب شده قیمت گوشت بیش از اندازه بالا برود.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت گوشت به مصرف کنندگان داخلی آسیب می‌رساند، افزود: البته مجبوریم گوشت قرمز وارد کنیم تا حداقل‌های مورد نیاز مردم تامین شده و مقداری از مشکلات مصرف کنندگان حل شود.

حجتی با بیان اینکه از همه کشورهایی که تولید و عرضه گوشت قرمز دارند، گوشت وارد می‌کنیم، اضافه کرد: از آسیای میانه، قفقاز، استرالیا و برزیل به کشور گوشت وارد می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
به درک که ضربه می زند . تولید داخلی که فقط به فکر سرکیسه کردن خلایق باشد همان بهتر که نباشد .
وزیردرست گفته تارقابت نباشه همه چیزگران مردم نمیتونن گوشت کیلویی هشتادهزارتومان بخرن تولیدکننده داخل که حاضرنیست گوشت باقیمت مناسب به مردم بده ودنبال گرانی همون بهترکه ضررکنه
اخه تو این گرانی و قعطی گوشت این چه سئوالی بود که واردات گوشت به تولید ضربه میزنه یا نه
اخه ابنجور سئوالات طرف مقابل میبره تو شوک یک دفعه ناگهانی باورش میشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار