بازدید 3645
نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

بورس هفته را با سبزپوشی به پایان رساند

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه دهم بهمن ماه ۹۷، همانند روز قبل، با تقویت ۱۴۱ واحدی معادل ۰.۰۹ درصد به رقم ۱۶۰ هزار و ۲۹۴ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته نیز، شاهد رشد ۳۳۴ واحدی معادل ۰.۲۱ درصدی نماگر کل بورس بودیم.     
کد خبر: ۸۷۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 30 January 2019

تابناک اقتصادیشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه دهم بهمن ماه ۹۷، همانند روز قبل، با تقویت ۱۴۱ واحدی معادل ۰.۰۹ درصد به رقم ۱۶۰ هزار و ۲۹۴ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته نیز، شاهد رشد ۳۳۴ واحدی معادل ۰.۲۱ درصدی نماگر کل بورس بودیم.     

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ امروز تالار شیشه‌ای در پنجمین و آخرین روز کاری هفته جاری، همانند روز قبل، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۴۱ واحدی معادل ۰.۰۹ درصد به رقم ۴۶ هزار و ۴۶۶ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز همانند چهار روز گذشته با رشد ۲۰۶ واحدی معادل ۰.۷۰ درصد، عدد ۲۹ هزار و ۸۳۵ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۴۵ واحدی معادل ۰.۷۰ درصد به رقم ۲۰ هزار و ۹۷۳ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۳۰۵ واحد افزایش معادل ۰.۱۷ درصد را رقم زد و به سطح ۱۷۵ هزار و ۵۸۶ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۱۳۷ واحد افزایش معادل ۰.۱۲ درصد به رقم ۱۱۹ هزار و ۳۷۴ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۱۲۲ واحد افزایش معادل ۰.۰۴ درصد همراه بود و عدد ۳۱۳ هزار و ۱۴۸ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۰:۰۵ داشت و در سطح ۱۶۰ هزار و ۴۹۱ واحد قرار گرفت.

شاخص کل بورس

در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۱۹۱ واحد، نماد فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۷۲ واحد، نماد خودرو متعلق به ایران خودرو با ۴۷ واحد، نماد فخوز متعلق به فولاد خوزستان و نماد شپدیس متعلق به پتروشیمی پردیس با ۳۵ واحد، نماد شخارک متعلق به پتروشیمی خارک با ۲۴ واحد، نماد جم متعلق به پتروشیمی جم و نماد‌های وب متعلق به داده گسترعصرنوین-های وب با ۲۱ واحد، نماد دعبید متعلق به لابراتوارداروسازی دکترعبیدی و نماد فایرا متعلق به آلومینیوم‌ایران با ۱۶ واحد و نماد لوتوس متعلق به تامین سرمایه لوتوس پارسیان با ۱۴ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

در مقابل، نماد معاملاتی وتجارت متعلق به بانک تجارت با ۷۴ واحد، نماد تاپیکو متعلق به س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین با ۶۸ واحد، نماد مبین متعلق به پتروشیمی مبین با ۴۵ واحد، نماد وامید متعلق به گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با ۴۲ واحد، نماد رمپنا متعلق به گروه مپنا (سهامی عام) با ۳۳ واحد، نماد کگل متعلق به معدنی و صنعتی گل گهر و نماد شسپا متعلق به نفت سپاهان با ۳۲ واحد، نماد بترانس متعلق به ایران ترانسفو با ۳۱ واحد، نماد شبندر متعلق به پالایش نفت بندرعباس با ۲۷ واحد، نماد وپاسار متعلق به بانک پاسارگاد با ۲۳ واحد، نماد همراه متعلق به شرکت ارتباطات سیار ایران با ۲۱ واحد و نماد پترول متعلق به گروه پتروشیمی س. ایرانیان با ۱۵ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی