بازدید 5203

حمله معاون وزیر ورزش به حرکت سردار آزمون

کد خبر: ۸۷۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 30 January 2019

آخرین نشست از سلسه جلسات بازخوانی چهل سال ورزش پس از پیروزی انقلاب اسلامی امروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که در آن عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش حضور داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، در این نشست انتقاداتی هم نسبت به حرکت زشت سردار آزمون در جام ملت‌های آسیا صورت گرفت. احمدی در واکنش به این مسائل گفت: در دنیای حرفه‌ای هرکسی از چارچوب مسائل عبور کند، جریمه می‌شود، اما ما در ایران برخورد نکردیم و اغماض کردیم که نتیجه‌اش شرایط کنونی است. باشگاه‌های ورزشی برخی اوقات مسئولیت فرهنگی برای خودشان قائل نیستند، این در حالی است که عنوان فرهنگی را یدک می‌کشند. هم قدم درست و هم قدم اشتباه دیده می‌شود، پس باید مسائل فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد. البته در نظام نامه فرهنگی به همه این موارد توجه شد است.

واکنش معاون وزیر ورزش به حرکت سردار آزمون و عدم توجه به مسائل فرهنگی در سرخابی‌ها

این معاون وزیر ادامه داد: نباید اینگونه باشد که یک باشگاه فقط مسابقه برگزار کند و بازیکن بخرد و بفروشد. باشگاه مسئولیت فرهنگی دارد که باید به آن توجه شود. ما در سال‌های اخیر به دنبال ریل گذاری نظام فرهنگی کشور بوده ایم و در جهت بر طرف کردن نقایص گام برداریم. عزم وزارت ورزش جبران شرایط گذشته است و در این نیز اقدامات خوبی انجام شده است. البته نیاز به زمان وجود دارد و نمی‌توان به این زودی همه مشکلات را از بین برد. تا نقطه مطلوب فاصله وجود دارد، اما نباید خسته شویم و کنار بکشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل