بازدید 16125

«خدا را شکر که هست» آقای وزیر؛ اما شما کجای کار را گرفته‌اید؟!

پاسخی که می‌شود برای هر پرسش مشابهی استفاده اش کرد. مثلا اگر کسی گفت چرا خودرو گران شده، بگویند خدا را شکر کن که هست یا اگر کسی از فقدان داروی بیماران خاص حرفی زد، او را به بازار سیاه دارویی هدایت و تأکید کنند که وجود این بازار، هرچند قیمت‌ها در آن نجومی است، باز جای شکرگزاری دارد!
کد خبر: ۸۷۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 27 January 2019
تخریب سازه‌های عمرانی، حاصل امضاء فروشی مهندسین خاکستری است/ واگذاری پروژه‌های عمرانی به سرمایه داران، نتیجه‌ای جز تحویل پروژه ضعیف و نا ایمن ندارد ندارد
در روز‌هایی که صف خرید گوشت و مرغ منجمد روز به روز فشرده‌تر می‌شود، وزیر جهادکشاورزی معتقد است همین که چیزی برای عرضه هست، ولو با صف و گران، باید خدا را شاکر باشیم!

به گزارش «تابناک»، این بخشی از پاسخی است که محمود حجتی در پاسخ به مجری برنامه تلویزیونی داد که در خصوص افزایش قیمت گوشت و مرغ و نارضایتی مردم در پی آن بیان، از وی پرسید: دلیل این افزایش قیمت چیست؟

پرسشی که در کلیشه و عادت، معمولا به بیان مشکلات ارزی و تحریم و حتی برشمردن مشکل تولیدکنندگان و گاه وارد کنندگان می‌رسد و بیان جملات نصیحت گونه‌ای به مردم که نگران نباشید و برای خرید صف نکشید و همه چیز رو به روال است و دشمنی دشمنان راه به جایی نخواهد بود و الخ؛ اما این بار کمی متفاوت پاسخ گرفت.

«اول باید خدا رو شکر کنیم که هست؛ باید بپذیریم در شرایط سختی داریم کشور را اداره می‌کنیم.» جمله‌ای که حکایت از آن دارد که وزیر نه تنها با گزاره طرح شده در سؤال و سوگیری آن موافق نیست، که برعکس، تأکید دارد عملکرد خودش و مجموعه اش در مدیریت اوضاع به شدت مثبت است تا جایی که شایسته تقدیر هم هستند.

اوضاعی که به زعم حجتی جا دارد مورد شکرگزاری باشد، اما شکرگزاری بابت چه؟ این پرسشی است که مجری برنامه از حجتی می‌پرسد تا شاید وزیر دقیق‌تر مشخص کند که منظورش از شکرگزاری چیست؟ شکرگزاری از خدا بابت داشتن دولتمردانی چون حجتی و همکارانش که وجود گوشت و مرغ در بازار، ولو با صف و گران قیمت، مرهون زحمات ایشان است یا شکرگزاری بابت مسأله‌ای دیگر؟

پرسشی که حجتی در پاسخ به آن می‌گوید: «امروز مواد غذایی به وفور در داخل کشور هست؛ جایی نیست کسی برود، محصولی را بخواهد یا بگوید نیست و یا بگویند تمام شد...» پاسخی که نشان می‌دهد به باور حجتی، وجود موادغذایی در کشور در شرایط فعلی، جای شکر دارد. مواد غذایی‌ که از جمله آنها، گوشت و مرغ است.

دو کالایی که کمبودشان به شدت خودنمایی می‌کند و حتی طرح‌هایی ویژه برای مقابله با آن هم در دستور کار دولتمردان قرار گرفته است، اما به رغم این اتفاقات قیمتش در نوسان است و مسیر افزایشی را پی ‌می‌گیرد؛ افزایشی که اگر دلیل آن را از وزیر جهادکشاورزی بپرسید، ترجیح می‌دهد، به جای پاسخ به آن به شکرگزاری خداوند بابت وجود این نعمات در بازار تشویقتان کند!

پاسخی که می‌شود برای هر پرسش مشابهی استفاده اش کرد. مثلا اگر کسی گفت چرا خودرو گران شده، بگویند خدا را شکر کن که هست، یا اگر کسی از فقدان داروی بیماران خاص حرفی زد، او را به بازار سیاه دارویی هدایت و تأکید کنند که وجود این بازار، هرچند قیمت‌ها در آن نجومی است، باز جای شکرگزاری دارد!

توصیه‌هایی به شکرگزاری که بی وجود مسئولان هم می‌شود به آن توصیه کرد، به ویژه آن دسته مسئولانی که به مانند حجتی، از یک سو تأکید دارند تأمین ۹۰ تا ۹۴ درصد گوشت مورد نیاز کشور از داخل کشور صورت می‌گیرد و از سوی دیگر وقتی از ایشان می‌پرسند چرا گران شده و می‌شود، بگوید شکر کنید که هست.

به راستی منت چه چیزی بر مردم گذاشته می‌شود؟ تأمین ۶ تا ۱۰ درصد گوشت از خارج کشور که در آن ارتش هم با ناوگان هوایی اش سهم دارد یا رها کردن تولیدکنندگان با مشکلاتشان که توان افزایش تولید را از ایشان گرفته؟ نکند بابت مشکلات بازار و رها کردن آن به حال خود از عملکرد خودتان ابراز رضایت می‌کنید؟!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۱۸
خدا راشکر که ما چنین مسئولینی دلزیم ، اگر اینها را هم نداشتیم چی میشد ،؟ محشر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
دوشنبه ۸ بهمن
شاخص کل بورس همچنان درحال سقوط بوده و باوجودهمه مقاومتها دقایقی دیگرواردکانال ۱۵۹ هزارواحدی خواهدشد لازم به ذکراست که شاخص کل در مهرماه دراستانه فتح قله ۲۰۰ هزار واحدی بود. صفهای فروش پرتراکم شده
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
بهترین راه برای رفع مشکلات جامعه به نظر من اینه مردم زیر خط فقر که 90 درصد جامعه هستن رو بر اساس شماره آخر کد ملی دسته بندی کنید
بعد دونه دونه بفرستید زیر دست پزشکان تا اعضای حیاتی و بدرد بخور رو خارج کنن واسه فروش و خودش هم یه مرگ راحت رو تجربه کنه

اینجوری هم ما مردم فقیر از شر زندگی راحت میشیم. هم شما مسئولین محترم و پزشکان با تجارت اعضای داخلی بدن مردم و البته بودجه و پول نفت زندگی اشرافی و بی درد سر راه میندازین
اگر جناب آقای دکتر ظریف برجام را. با هوشمندی. وذکاوت مثال زدنی به قدرت های بزرگ تحمیل نکرد بود از تهران جز تلی از خاک واز کشور جز ویرانه مخروبه ای اشغال شده به دست اجنبی چیزی باقی نمانده بود و ما به جای کامنت گذاشتن شاید در غار داشتیم ریشه درخت برای شام می پختیم.تاریخ همیشه از مردان صلح طلب همانند دکتر ظریف یاد خواهد کرد همانطور که از آرش به نیکی یاد می کند.اینکه ترامپ چاره ای جز خروج از برجام نمی بیند و خود را در عرصه بین المللی بی آبرو ورسوا می کند هنر دیپلماسی و کار کشتگی دکتر ظریف را می رساند.خداوند همیشه چنین انسان های شریف ودلسوز را برای کشور حفظ کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چه ربطی به گوشت و مرغ داشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
توهم توطئه داری ها!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
معلوم میشود تو از آن مرفهان بی دردی و الا ...
وزیر چکار کنه تصمیمات اقتصادی آقای رئیس جمهور و تیم اقتصادیشان باعث بروز مشکلات فعلی است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
از اینها کاری ساخته نیست

اصولا ریس جمهور و مجلس هیج کاره است
همینکه آمریکا با ما درافتاده وبه فور همه چیز در کشور فک وفراوون وجود دارد خدا را باید شکر کرد.کسی که باید محاکمه شودکارکنان بانک مرکزی وآقای سیف است که این شرایط را برای دلاروریال بوجود آوردند.
با سلام
آقا دیگه این مسئولین شورش رو هم درآوردن
اگه ما نخواهیم ای آقایون مملکت را داره کنن باید چه کار کنیم؟

حضرات مثل اینکه دارن لطف میکنن به ملت؟

مگر نه اینکه امام راحل می گفت ما همه خدمت گذار ملت هستیم؟

چرا دولت خدمت گذار شده دولت قیمت گذار؟
منت حضور پر برکت وجود نالایق تریم افراد برای پستهایی همچون وزارت و معاونت‌ها.اینگونه است که در کشورهای به غایت بی دین اگر مردمش به این فلاکت افتاده بودند همان وزرا از شرمندگی عدم توانایی با اعتراف به عدم توانایی از صحنه خارج می‌شدند ولی این ها نمیدانم انتقام چه چیزی را از مردمشان دارند میگیرند و نمیدانم چه عقده ای به دل دارند که نه خاطر به اعتراف به عدم کفایت هستند و نه اینکه جرأت گفتن حقیقت را دارند برای اینکه اگر بخواهند حقیقت را بگویند نام خود و آقازاده ها و نزدیکانشان باید در اول لیست باشد.اگر همه و همه مسئولین نمیتوانید به داد مردم برسید لااقل روی زخم این مردم نمک نپاشید.محبوب که نیستید اقلام منفور هم نباشید.
خداوند یا زودتر هدایتتون کنه یا چنان گرفتارتون کنه که بفهمید مردم چه میکشند.... هر چه بدبختیست به خاطر بی کفایتی شما مسئولین است ..... بی کفایتی فوران میکند .... کمر مردم را شکستید با بی کفایتی هایتان
این از مسکن و اجاره ها ...این هم از مواد غذایی ....
رای دادیم که دست به سینه بنشینید و موعظه کنید؟؟؟
چه شد طرح اجاره اجباری واحدهای خالی؟؟؟منافع کدامین نورچشمی به خطر می افتد که این طرح را هنوز اجرا نکرده اید؟
نگویید نمیتوانستیم .... تحریم ها اگر میتوانست مانع از پیشرفت شود از همه بیشتر مانع از پیشرفت نظامی میشد ولی همه میدانند که الان از قدرت های دنیا هستیم ...چرا؟چون مجبور بودیم و باید میساختیم و ساختیم ولی خودرو ،گوشت،کشاورزی،مسکن،صنعت هییییییییییچ ...چرا ؟ چون طرفتون مردمی نجیب و شیعه هستند.... اما تا دیر نشده کاری کنید... نه سال دیگه ...همین الان کاری کنید ...تحمل این شرایط بسیار بسیار دشوار شده است.... مخصوصا در بخش مسکن و اجاره ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
علی جان ایران فقط شیعه نیست عزیزم .
با سلام

طبق فرمایشات مقام عال وزارت اگر 90 تا 94 در صد گوشت داخلی است

لطفا به سازمان گوشت که تحت سرپرستی دامپزشکی است دستور دهید به

تمام مراکز تره بار و تعاونی های مصرف با قیمت مناسب توزیع شود

پس چرا آنقدر کم است که مردم صف می کشند؟
آقا جان دست به دامنت ( آیت الله خامنه ای)

خودت مارا از شر این آدم های در لباس وزیر و ریییس جمهور نجات بده
اقاجان من خودم دیروز با یک قصاب محترم صحبت میکردم دقیقا حرف وزیر جهاد را میگفت .
دو تا دو تا چهارتا تمام دامهای مجاور مرز داره میرود ان طرف .
وزیر ازاین جهت میگفت خدا را شکر

منتهی چرا گوشتهای منجمد و یا گرم وارداتی تماما سر از رستورانها در می اورد؟؟؟؟
آقای وزیر اگر میدانی که هست ولی گران هست پس وای بر تو و دستگاهت که میدانی و کاری نمیکنی و اگر نمیدانی که باید چه کنی صحنه را خالی نمیکنی.اگر حتی یک لحظه به عدالت الهی در معاد اعتقاد داشتید از ترس آنروز باید مجنون میشدید چون عامل همه این بدبختی ها یا شما ویا سکوت شماست
خوب واقعيت گفته خدا را شكر هست اگر نبود چكار ميكرديم تحريم ها علت دارد از علت ها مقاله بنويسيد
تا وقتی واسطه ها در این کشور اقایی کنند هیچ چیز درست نمی شود
گوشت کیلویی حداکثر ۴۰ الی ۵۰ تومانی را با واسطه و دلالی می فروشند ۹۰ هزار تومان
علی برکه الله
یک پیشنهاد خوب برای برطرف شدن مشکلات کشور برای مسئولین دارم

روزانه 1000 نفر از مردم عادی را تیرباران کنید و این کار را برای مدت 10 سال ادامه دهید اینجوری بعد از مدت کوتاهی غیر از خودتون، پزشکان، اعضای هیات علمی ، پرستاران، کارکنان شرکت نفت ، بانک ها ، دلال ها ی عزیز و بازیکنان فوتبال کسی باقی نمیمونه و همه مشکلات برطرف میشه
پاسخ ها
پزشک جامعه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
بهترین پیشنهاد واقعا عالیه! مگه بقیه حق زندگی دارن!!! مگه بقیه اصلا کار میکنن!! مگه بقیه زحمت کشیدن یا درس خوندند!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
درود بر شما
رضا
| Canada |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
پیشنهاد قابل تاملی است، ولی باید روزی حدود دویست و بیست هزار نفر کم بشن تا تو ده سال جواب بده.
کارگر و کارمند در این کشور چه گناه کبیره ای در این دنیا مرتکب شده اند که باید تاوان آن را بی تدبیری چنین مدیرانی در کشور پس بدهند ؟
تخصص، کار بلدی، مدیریت، علم، و ... یعنی همین دیگه!
چرا دنبال مقصر میگردید مردم که میدانند شما هم بگوئید مدیران نالایق نفوذی مرفه و دستگاههای نظارتی مسبب این همه خون دل عامه خوردن مرم هستند؟
متأسفانه مصرف چندین ساله برنج هندی در سبد غذایی ایرانی ها اثر خود را بر خلق و خو و سلامت جسمی ایرانی ها گذاشته و اکثر ایرانی ها به دردهای عضلانی .خستگی مفرط.آرتروز.دردهای مفاصل وپوکی استخوان مبتلا شده اند.همچنین سستی و سردمزاجی وکم حوصلگی از دیگر عوارض مصرف این نوع برنج است که با کاه مثل هم است وهیچگونه ارزش غذایی ندارد شده.از آقای حجتی درخواست می کنیم کشت کینوا را با جدیت دنبال کنند.
تابناک من هی منیوسم تو سانسورش میکنی اینا اومدن حکمرانی کنند نه گره از کار خالق الله وا کنند برا همینه خودشان چلوکباب وبرگ ویخورن به ما اشکنه ونان خشک تعارف میکنن
چه طور قیمت نان را می توانند به راحتی کنترل کنند و اجازه به هیچ نانوا و پخش کننده ارد نمی دهند افزایش بدهند وهمین طور بنزین ان وقت در گوشت و ماست و میوه ناتوان
چه کسانی هستند که نمی خواهند کنترل اعمال شود و سود می برند از عدم کنترل
وزیری که به مردم به چشم طفیلی نگاه میکنه و مردم باید ازش ممنون باشن به خاطر عملکرداش و منت سر مردم بگذاره که تو قحطی نیستن باید استیضاح بشه. عذرخواهیش در صورت انجام ظاهری هست چون فکرش اینه مرامش اینه.
نمایندگان نمیخوان دست به کار شن.
سلام
آقای وزیر خدا را شکر ما هنوز زنده ایم ممنون از شما آقای وزیرباز خدا را شکر ....

خدایا .. خدایا خودت کمک کن
به اعصابت مسلط باش تابناک جان
ما قدردان زحمات مسئولین دلسوز هستیم
دارند همه زحمتاشون رو میکشن
الان دنیا داره از نظر اقتصادی فرو میپاشه
اونروز اخبار میگفت توی امریکا کارمنداشون رفتن از کمیته امدادشون غذا میگیرن از گشنگی هلاک نشن
وگرنه انصافه فکر کنی که مسئولای ما کاربلد نیستن یا بی عرضه ندارن یا مدل قجری خودشون و طایفشون بخور بخور راه انداختن ؟ نه انصاف نیست که
چرا تندروهایی مثل تاج زاده و‌زیبا کلام که زمان احمدی نژاد هر روز نطق اقتصادی داشتند ، الان ساکت اند؟!!
پاسخ ها
عذاب و مرگ تدریجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
درود به احمدی نژاد
برادران عزیز تابناک ، ممنون از نقد منصفانه ای که زدید ، متاسفانه چون دولتمندان ما سرخوش از کارهای خودهستند و در بین مردم زندگی نمی کنند و با درد مردم عجین نمی باشند نمیدانند این مصائب چیست! آقای حجتی وامثال آنها بگونه ای با مردم صحبت می کنند که گویا ارباب این کشورند و مردم خدارا شاکر باشند که چنین اربابانی دارند ، ایشان میداند صف گوشت یعنی چه؟ایشان تابه حال در عمر وزارتی اشان در صف مرغ ایستاده اند؟ایشان میفهمد چرا بایدمردم مملکتی که دارای ثروتهای خدادای مثل نفت و گاز و معادن اورانیوم وشیلات و ... بوده وجزء کشورهای ثروتمند جهان میباشندبه دلیل بی کفایتی مسوولین در حال دست و پا زدن در فقر و بیکاری و بی خانمانی و گرانی و امثالهم هستند، دغدغه دولت به جای مشکلات معشیتی مردم و رفع بیکاری و تورم شده رفع فیلترینگ و داد از این زدن که دولت و دولتیان با موضوع فیلترینگ مخالف هستند . آقای رییس دولت ! شبها چگونه می خوابید وقتی می بینید وزرای شما توان یک مصاحبه و بیان واقعیتها و سخن از ناتوانی خود و دولت در مهار گرانی را ندارند ،دوره حرفهای صدمن یک غاز و بدور از واقعیت و دلخوشکنک زدن و خارجیان را بدبختر از خود نشان دادن گذشته و مردم دیگر ملعبه دست شما نخواهند شد ، چشم خود را بشویید و واقعیت جامعه را ببینید و در این دوسال باقی مانده تحرکی کنید تا مدیون این مردم باضفا نگردید.
مگر مسبب اوضاع کنونی مردم هستند که باید خدا رو شکر کنند در سایه مسئولانی چون شما هنوز گوشت هست؟ چه کسی ارزش پول ملی را پایین آورد؟ چه کسی دلارهای زبان بسته را به واردکنندگان جعلی بذل و بخشش نمود؟ بی تدبیری مسئولین نه به برجام ربطی دارد نه به ترامپ و امریکا!
آقای وزیر! وقتی بنده قدرت خرید گوشت را نداشته باشم، بودن یا نبودن آن چه فرقی به حال من می کند؟ شماها وضعتون از بس خوبه که درد مردم رو دیگه درک نمی کنید.
خودم کردم که لعنت بر خودم باد
پاسخ ها
بختیاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
دقیقا
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
آفرین
مسئولینی که در این اوضاع بد اقتصادی کاری از دستشان بر نمی آید حداقل روزه ی سکوت اختیار کنند و با سخنان نسنجیده نمک به زخم مردم نپاشند!
بریم خدا رو شکر کنیم. هر چند مردم خبلی وقته نمی تونن گوشت بخرند ولی شکر خدا گوشت هست و وزرا و مسولین عزیز و دلسوز می تونن بخرن و بخورن انگار که همه مردم خورده اند بالاخره این وزرا منتصب دولت منتخب هستن . چطور شده بود که ما از این زاویه به گرانی وحشتناک گوشت نگاه نکرده بودیم ما رو ببخشین. لیاقت ما همینه.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
عالی گفتی
متاسفانه در تاریخ صد سال گذشته مردم ایران در زمانی گرانی و در زمانی دیگر قحطی را تجربه کرده اند.
طبق فرمایش آقای وزیر احتمالا این بار هر دو مورد را یک جا تجربه خواهند کرد.
این هم خودش پیشرفتی هست که باید شاکر باشیم!
خوب یادم هست که همان روزهای اول پیروزی انقلاب نان بربری 5 ریال بود آنهم با آن قد و وزن سه برابری فعلی . اگر حساب کنیم مسولین آنقدر بی لیاقت باشند و شرایط آنقدر برای یک کشور بد باشد که هر سال بی وقفه 5ریال به قیمت نان افزوده شود ، پس از 40 سال قیمت نان قطعا بایستی 200 ریال بشود. و پس از 80 سال 400 ریال و پس از 160 سال 800 ریال و پس از 3000 سال قیمت نان بایستی بشود 15000 ریال . بایستی خدا را شکر کنیم که چه مسئولینی را برای ما به ارمغان آورده که ره 3000 ساله را 40 ساله سپری کرده اند .
اگر این شخص در کشوری مانند چین یا کره شمالی چنین حرفی می زد بی شک محاکمه میشد پس آقای وزیر برود خدا را شاکر باشد که در ایران هست
بدون استثنا همتون همینید
حتی همین سایت
آقای وزیر شما باید خدا را شکر کنید که با این همه بی تدبیری که مشکلات مردم را صد چندان کرده است، هنوز وزیر مانده اید.
راست میگه ولی این سختی ها برای برادران شما هاو دامادها و ... نیست چون شما زحمت کشیدید همه رو در شرکتها پست مدیریتی دادید با حقوقهای سرسام آور
شرایط سخت را کی بوجود آورده است؟ خارجی ویا شما؟
اگر اداره مملکت را به مردم بسپارید ،شرایط سخت را خود حل خواهند کرد.
به مردم و کشور بپردازید و کمی افکارتان را با زمان و مکان تطبیق دهید،همه چیز عادی میشود
جا داره عرض کنم بدنه وزارت کشاورزی موسوم به جهاد کشاورزی به هیچ عنوان با عملکرد ایشون همسو نیستند. سو مدیریت و جهت دهی اشتباه این وزیر با تحصیلات و سوابق غیر مرتبط که تنها دلیل انتخابشون سهم جناحی ایشون بوده هیچ کمکی به بهبود وضعیت کشاورزی کشور نکرده و نمی کند و نخواهد کرد
متاسفانه طرح مکرر استیضاح این وزیر تنها دستمایه امتیازگیری های نمایندگان در مسایل شخصی و باندی بوده دل سوخته ای برای بهبود شرایط و تغییر مسیر اشتباه فعلی وجود ندارد
قرار بود آب و برق مجانی بشه
به این روز افتادیم
ای کاش نبودید ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
واقعاً : ای کاش نبودید
از این دسته مسولان
انتظاری بیشتری مگه هست
عجب دستاوردی به به این همه پیشرفت و
خدا رو شکر که رهنمون سرویس شده . خدا رو شکر که زنده ایم . خدا رو شکر که فقط کمرمون زیر بار گرونی شکسته . یه دفعه بگید باید برید بمیرید
آزموده را آزمودن خطاست!!! این آقا سال های سال است که در مناصب این چنینی منشاء گرانی و کمبود های شدیدی بوده اند پس چرا دوباره باید در چنین منصبی قرار بگیرند؟ مگر بارها و بارها آثار سوء مدیریت ایشان را در جیب مان، سفره مان، و حتی معده هایمان احساس نکرده ایم، چرا دوباره منصبی این چنین با اهمیت باید به ایشان سپرده شود؟ مدتهاست که مسئولان دیگر به مردم هیچ اهمیتی نمی دهند و حرف های آنها هم آشکارا خطاب به طبقه دارایی است که هزینه و قیمت بالا یا پایین هیچ اهمیتی برایش ندارد. مسئولانی که در این وانفسا در کاخ ها مجلس تولد می گیرند دیگر نمی توان بیش از این از آنها توقع داشت.
چرا فکر میکنید دروغ گفته؟اتفاقا ایشون راست گفته و ما بقی مسولین هستند که دروغ میگویند.از لابلای حرف های مسولین میشه راحت فهمید که راستگو چه کسی و دروغ گو چه کسی هست.مسولین به بهانه جلوگیری از هرج و مرج و نشان دادن قدرت به امریکا راحت حقایق رو وارونه جلوه میدهند.نمونش همین اقای همتی .
بدون قصد توهین باید عرض کنم وقتی فردی غیر تخصصی و غیر علمی در راس یک وزارتخانه قرار میگیرد نتیجه همین میشود که ملاحظه میکنید.
چقدر فرصت سوزی ... حیف و صد حیف از ایامی که میشد برای کشاورزی این مملکت کاری کرد و متاسفانه نشد..
مثلا تکمیل و ترویج آبیاری قطره ای و روش های صرفه جویی در مصرف آب. و غیره و ذالک...
اون از وزیر بهداشت این هم از وزیر کشاورزی. مامردم شرمنده مسیولینیم که مدام باعث رنجششون میشیم
عدو شود سبب خیر، وقت آن رسیده است که مردم دست از حیوانخواری بردارند، حتی بزور کمبود و گرانی
ایشان شکزگزار وضعیت خودشان هستند که از این سفره نصیب شان شده است و درکی هم از وضعیت مردم ندارند تا بفهمند مردم جه می کشند.
مسئولین محترم یکی از یکی مسئولیت پذیر تر و منطقی تر و بهتر و پاسخگو تر و گل تر!!!!!!!!!
بالخره وزارت کشاورزی افاضه کلام فرمودند همه چیز آرومه آسوده بخوابید که جناب وزیر بیدار است
یکی میگه خدا رو شکر که هست....یکی میگه بمالش.....یکی میگه.......
دیگه چی میخوایین؟ جواب از این بهتر؟؟
بخدا با این طرز فکرهای مسئولین محترم، اگه باهاشون مصاحبه نکنین خیلی خیلی بهتره......
بذارین مردم به حال و با درد خودشون و تصوراتی که از مسئولین محترم دارن باشن.....
جواب نخواستیم ازشون....
تسلط و نحوه صحبت کردنشون هم خیلی جالب بود......
بله...... فقط یه نکته کوچیک !!!!!! داره......
ممکنه تو مغازه میریم باشه.......
نه به خاطر وفورش......
بخاطر اینکه اکثریت نمیتونن بخرن قرباااااااان!
به نظر باید تشکر هم بکنیم.....
ای مردم مسئولین قدر نشناس!!!
خوب شد نگفت مردم خودشون خواستن اینجوری باشه......
یا خودتون انتخاب کردین باید پاش وایسید......
یا برو بمالش........
شما چقدر ناآگاه هستین که به موفق ترین و بهترین وزیر دولت هجمه میکنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
میخای ناآگاهو ببینی
برو جلو آینه
به هر حال به قول جناب ظریف ما خودمون انتخاب کردیم اینجور زندگی کنیم پس جای شکایتی نیست .
زیاد به دل نگیرید! ادبیات وزیر ما اینجوریه، نیت بدی نداره! وقتی کارمندای جهادی ازش پرسیدن چرا حقوق ما از همه ادارات کمتره باز همین پاسخ رو داد و ابراز فرمودند که برید خدا را شکر کنین که حقوقی هست که بگیرین!
این دیدگاه رو داره که اوضاع اینه وگر نه تلاش میکرد
این دیدگاه رو داره که اوضاع اینه وگر نه تلاش میکرد
مطمئن باشید به 10 روز نخواهد کشید که دیگه نباشه
به قول اقای ظریف ما اینجوری خواستیم زندگی کنیم
شرمنده
با سلام فقط یک سوال؟ ایا شده در این مدت چهل سال از مسئولی سوال شده در مورد کارکردش درست واصولی با منطق جواب بدهد،....چرا این مدیران پاسخگو نیستند.
اگر شما اقایان سر کار نبودید وچهار تا متعهد به کشور ومردم به جای شما بودند اوضاع مردم ومملکت اینگونه اسفناک نبود ............
نظارت ومدیریت افتضاحه
هر وقت مردم توانایی خرید داشتند که حداقل مورد نیاز مواد حیاتی بدنشان را با مواد غذایی سالم تهیه کنند باید خدا را شکر کرد .
والا به صرف موجود بودن مواد غذایی و عدم توانایی خرید این جای شکر ندارد و فقط ناکارآمدی شما را می رساند
من نمي فهمم وقتي نمي تونيد يا نمي خواهيد كه اوضاع آرام باشه و با سازگاري با دنيا عملا اين موضوع محقق مي شود، ؟ براي اين مردم متأسف هستم كه اجازه مي دهند افرادي چون اين وزير بي لياقت بيايد و اينگونه سخنان سخيف را در برنامه زنده از شبكه سراسري بگويد؟! از ماست كه بر ماست
این حرف همه مسولین هست
ناراحت نشین همشون دنبال منافع آقازادگان هستند مگر خانواده دوستی بده؟!!!
خدا رو شکر که شما هم هستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همه چیز هست آقا وزیر که تا من یاد دارم شما وزیرید!!! ولی پولش نیست. شما با دنیا جنگ دارید ومعلوم نیست چه چیزی را می خواهید ثابت کنید به من چه؟
خدا را شکر که مسئولانی چون شما هستند والا همه از گرسنگی یکدیگر را میخوردند
با وجود اين دولت واين دولتمردان بايد خدا راشكر كنيم كه هنوز كشوري به اسم ايران در دنيا وجود دارد،اقاي روحاني واقعا كه...
این که وزیر مملکت باشه...حرف نزنیم بهتره
خدارو شکر کن و برو استعفا بده وقتی نمیتونی برو -فقط برو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بااین وضعیتی که درست کردید.مرغ هم گیرمردم نمیاددیگه.واقعا کیا این جریانهارو پشتیبانی میکنن وآب به آسیاب دشمنامیریزن
تازمانی که یادنگیریم کالای که گران شدنخریم هیچ چیزدرست نمیشه
تا دلار3700 نشه هیچی درست نمی شه.

خاک.آب.هوا هم از ایران داره می ره اونور .

این وزیر کارش رو به نحو احسن انجام داده .

کسی که باید بیاد پاسخ بده بانک مرکزی ومعاونت ارزی جناب آقای عراقچی در دوره سیف است؟
خدا رو شکر نفت و گاز و بودجه مفت هم هست و گرنه مردم از بی لیاقتی شما همدیگر رو می خوردند ..........

استاد حیف و میل منابع و نعمت ها هستیم ... بهتر نیست کمی هم به فکر تنظیم خانواده و کنترل جمعیت باشیم آیا کشوری که بیش از نیمی از آن کویر و بیابان است ظرفیت جمعیت 80 میلیونی را دارد ؟
این اقای حجتی را برکنار واستیضاح کنید ؛۱۰ماه است برای برکناری۴ وزیر مقاله نوشتید حاصل کار وزرای جدید کاروصنعت وتعاون واقتصاد چه بوده است؟!!! اگر یک دولت نظامی تشکیل شود بازهم وضعیت همین است از زمان دولت سازندگی این ساختار ایجاد شده ودر این ۳۰سال ادامه یافته است این مردم ساده اندیشند که تفاوتی بین روحانی واحمدی نژاد ودیگران میبینند ودر فضای مجازی به مجادله میپردازند ااین حرفها برای مردم گوشت ومرغ وتخم مرغ نمیشود
تو کجا نالی از این خار که در پای منست
حجتی ، استعفا استعفا .
‏وزير كشاورزي گفت مردم خدا روشكر كنند كه گوشت و مرغ هست حتي اگه گرون!
خدا رو شكر ... آدم خیلی چاقي در صندلی عقب تاکسی نشسته بود، كناريش كه از فشار مچاله شده بود ازش پرسید؛ ببخشید! اسم شما چیه؟! یارو جواب داد؛ کوچیکِ شما بهرام! طرف گفت خدا را هزار مرتبه شکر! بزرگ بشی چی میشی؟!
آقاي وزير محترم كشاورزي راست مي گويند وقتي دست درجيب خودشان مي كندد پول هست شما اشتباه برداشت نكنيكد
شما الان فکر میکنید قحطی نیست .کیلیویی 100 هزار تومان.....
مردم واقعا جان به لب شدن با این اوضاع مملکت.گرانی و تورم داره غوغا می کنه و من فکر می کنم که مسئولین کلا رفتن تو خونه هاشون نشستن و مملکت رو ول کردن کجای دنیا رو می بینید یک کشور با این همه منابع خدادادی و ثروت با این جمعیت 80 میلیونی،مردمش سختی زندگی کنند؟؟
روحانی متاسفم وزیر ات وقتی مرحمی نیست حداقل نمک روی زخم نباشه!!
خدایا شکرت !!!

نه فهمیدیم رفاه چیه

نه فهمیدیم زندگی چیه

نه فهمیدیم آسودگی چیه
سلام--یادم میاددرسالهای قبل مهم بودکه وزیرمقلد کی بوده والان چه اعتقادی داره؟ درکشوری که منابع اب وخاک صرف تولید گندم تنی سیصددلار بشه ودرعوض علوفه تنی هزارودویست دلار واردکنیم وکسی هم نفهمد وبه وزیر هم جایزه خودکفایی بدهیم اوضاع ازاین بهترنمیشود
وقتی کارهای بزرگ را به آدم های ناکارامد می سپارند معلومه حالا باید به این پاسخ های بی ربط گوش کنیم ،در گرفتاری ها دست و پا بزنیم و برخی هم تماشا کنند
غير از مشكلاتي كه بر شمرديد بايد مواردي نيز به آنها اضافه شود: تا وقتي نهادهايي براي خودشان دولتي مستقل هستند از اين بدترشم بايد انتظار داشت
از آقای حجتی بسیار متشکریم... با زیرکی تمام به مردم گفتند که چه اوضاعی را در پیش روی خواهیم داشت.. دست مریزاد ... خدا کنه باشه اگه نباشه مجبوریم کیلویی 150 هم پول بدیم ولی باشه ...
با توجه به ناکارامدی دولت پیشنهاد می شود هیات دولت استعفا داده و دولت جدید موقت تا رفراندوم با دیدگاه رفع مشکلات اقتصادی وعبور از بحران سرکاربیاید.
اینا خودشونو صاحب کشور ومردم رو رعیت می‌دونم
روحانی کاری کرده که ملت از احمدی نژاد باسلام و صلوات یاد میکنن
ایشان اصلا با وزارت بیگانه است .
خوبه نگفته از مردم سبوس بخورند
ای کاش ما هم مثال کشورهای کفر .اسایش داشتیم ونگرانی از اینده نداشتم وبقیه را ولش کن
واقعا اگر استعمار پیر و دنیای استکبار شرق و غرب میلیاردها میلیارد هزینه میکردند که دین و مذهب را در این کشور به قهقرا ببرند نمیتوانستند به این خوبی که خودمان به دست خودمان تیشه بر ریشه همه اخلاقیات و معنویات و .... زده و میزنیم ، انجام دهند
به نظرم ایشان حرف حساب زده اند. اونا چیزهایی میدانند که ما مردم عادی نمیدانیم. احتمالا در چند ماه آینده چیزی به اسم گوشت و مرغ نخواهیم داشت که بخواییم براش صف هم بکشیم.
بلی هست برای کسانی که تمام هستی ملت را چپاول و غارت کرده اند نه برای کارگرانی که حتی کار ندارند ملت ایران تا کی باید ناکار امدی مسعولان را تحمل کنند این اقای وزیر فقط خودش را میبیند و هیچ اطلاعاتی از مردم ندار ندارد // اقای وزیر تا زمانی که تمام سرمایه اش و خانه و کاشانه اش را نگیرند تا اجاره نشین شود و به میدان کارگری بیرود و کاری گیر نیابد انوقت میفهمد که چه ظلمی بر این ملت میرسد
وزیر بازم هست خداراشکر که هست باید خداراشکرکرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر