بازدید 4256
۴
در نشست ماهیانه جامعه اسلامی مهندسین

بذرپاش:‌دوقطبی‌انتخابات‌آینده،دوقطبی‌فیلترینگ‌است

کد خبر: ۸۷۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ 26 January 2019

نماینده سابق مجلس گفت: کشور در حوزه سیاست ورزی، قهرمان نمی خواهد بلکه مدیریت علمی می خواهد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، مهرداد بذرپاش نماینده سابق مردم تهران در مجلس شامگاه امروز در نشست ماهیانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: گاهی اوقات ما با اتفاقاتی روبرو هستیم که کمتر قدر آنها را می‌دانیم و این چهل سالگی انقلاب هم از همان مقاطع است که باید بررسی دقیق‌تری نسبت به آن داشته باشیم.

بذرپاش با بیان اینکه حرف‌هایی که امروز می‌زنیم در گذشته امکان زدنشان وجود نداشت، گفت: در رژیم قبل تنها دو شبکه تلویزیونی بود و اگر کسی می خواست حرف متفاوتی بشنود باید به رادیوهای بیگانه مراجعه می کرد ولی اکنون حرف های من و شما را هم میـ‌شنوند.

وی با بیان اینکه، مردم به واسطه وجود این ابزارها، دائما در حال قیاس و ارزیابی هستند، افزود: بسیاری از نارضایتی های مردم هم به همین دلیل است که مثلا مردم خرمشهر، وضعیت ابوظبی را در آن طرف آب می بینند و در مقام مقایسه، کاستی ها به چشم می‌آیند.

نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه ما امروز در بخش‌های مختلفی با پیشرفت روبرو هستیم، تصریح کرد: البته ناراحتی‌هایی هم وجود دارد که یک نمونه آن در بخش خودرو است. خودروسازی ما پیشرفت کرده ولی نارضایتی هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب باید روش پژوهشی مبتنی بر واقعیت در دستور کار قرار بگیرد، اظهار داشت: باید ببینیم که ویژگی های چله دوم چه باید باشد و معلوم است که نمی توانیم مثل چهل سال قبل حکمرانی کنیم.

بذرپاش با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات ما این است که نمی‌توانیم پیشرفت‌هایمان را برای مردم بازگو کنیم، گفت: در این چهل سال هر اتفاقی که می شد بر سر ملتی بیاید،‌ آمد ولی مردم ما از این آزمون ها سربلند بیرون آمدند هرچند الگوی امام و رهبری هنوز کامل شکل نگرفته است.

نماینده سابق مجلس افزود: امروز مجالس ما خیلی باعت افتخار نیستند و این معدل مجالس در افکار عمومی است. هرچند مهم است که ما چه می گوییم ولی برداشت مردم از حرف های ما مهم تر است.

بذرپاش گفت: امروز با مجموعه ای طرفیم که در سیاست های اعمالی و اعلامی شان می گویند مسائل کشور آنقدر روی هم ریخته شده اند که قابل حل نیست و باید تصمیم بزرگ بگیریم و یکی از آن تصمیم ها، رابطه آمریکا است.

وی با بیان اینکه برخی از نمایندگان ما آنقدر سرشان شلوغ است که شب از اخبار مطلع می شود دوفوریت فلان طرح تصویب شده است، اظهار داشت: مطالبات منطقه ای اجازه نمی دهد که آنها در مباحث عمیق شود. چه زمانی باید این روند را تغییر دهیم؟

بذرباش ضمن اشاره به اینکه دوقطبی انتخابات آینده دوقطبی فیلترینگ است، گفت: مردم را در این زمینه می کشند و فناوری تولید دوقطبی های کاذب برای تغییر سرنوشت انتخابات را هم خوب بلدند و در طول انتخابات خوب یاد گرفته اند.

وی با بیان اینکه جریانی که دوقطبی سازی را بلدند، در سال آینده و سال بعدش هم از آن استفاده خواهند کرد، گفت: کشور در حوزه سیاست ورزی قهرمان نمی خواهد بلکه مدیریت علمی می خواهد. مردم نسبت به این حوزه ها حس کمتری دارند چون قهرمان های زیادی دیده اند که قهرمان قهرمانان نشده است و امروز باید با علم و روش های علمی حرف زند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
معدل پائین است چون به امصال بذر پاش رای اعتماد داده اند
ایشان هرچه علمی عمل فرموده ما را بس بهتر است سرش را بگذارد از خجالت بمیرد
حرف نزن ! حرف نزن ! بسه ! نرو رو اعصاب مردم .
چیه عمو تو هم داری چاقوت رو تیز میکنی؟
الحمدالله ما در کشور از لحاظ اقتصادی نبودن فقر ، نبودن فحشا، نبودن، اعتیاد، نبودن فروش اندام انسان از ناچاری، نبودن دزدی، نداشتن چندین میلیون پرونده در قوه قضاییه، کشته نشدن هزاران نفر سالیانه در جاده ها، نداشتن بیکاری بالا، داشتن درآمد سرانه بالا در منطقه، نداشتن بالاترین فساد اداری و اختلاس و رانت بازی، نداشتن روابط فامیلی در حد گسترده، ندادن آمارهای غیرواقعی، داشتن کمترین زندانی، و بسیاری از توفیقات دیگر که فرصت گفتن آن نیست همه نشان از الگو بودن ما برای دیگران است. همه کشورها در حسرت داشتن مسئولین و مدیریت زبانزد هستند.
چگونه تشکر کنیم؟!!! ملت که شرمنده شما هستند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر