بازدید 31562
هزار و پانصد و چهل و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

جزئیات جلسه مجمع درباره پالرمو از زبان توکلی/واکنش امام جمعه تبریز به‌ ماجرای مزاحمت برای دو دختر در پارک ائل‌گلی/یک نماینده ٣٠٠ تن کارگر به ایران خودرو معرفی کرده است!/چرا مسئولان اینقدر حرف می‌زنند؟!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ معاون دادستان کل کشور: رفع فیلتر تلگرام منتفی است/خاتمی: مطلقاً یک فرد هم برای رهبری آینده مطرح نشده/رحیم پور ازغدی: دختر و پسر دبستانی هم می‌توانند ازدواج کنند/چه کسانی مشمول افزایش ۲۰ درصدی دستمزد هستند؟ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 26 January 2019

تابناک؛ محمدرضا خلیلی ـ تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

دولت ۱۷۹ روز است که سخنگو ندارد!

از نهم مردادماه ۹۷ که نوبخت از سخنگویی دولت استعفا کرد، ۱۷۹ روز است که این کرسی در دولت خالی مانده و هیچ مقامی هم در این رابطه توضیحی ارائه نمی‌دهد. اظهارات چندی پیش محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در دیدار با روابط عمومی‌های سراسر کشور مبنی بر اینکه در شرایط کنونی نیازمند اطلاع رسانی فعال و پویا هستیم، در حالی مطرح می‌شود که کرسی مهمترین رکن دولت برای پاسخگویی و اقناع افکار عمومی که «سخنگوی دولت» است، همچنان تعیین تکلیف نشده است و از نهم مردادماه ۹۷ که نوبخت از سخنگویی دولت استعفا کرد، ۱۷۹ روز است که این کرسی در دولت خالی مانده و هیچ مقامی هم در این رابطه توضیحی ارائه نمی‌دهد. گویا انتظار‌ها برای انتخاب سخنگو رو به فراموشی گذاشته و این موضوع هم در بین خیلی از اتفاق‌های ریز و درشت دولت گم شده است. در حالی که حسن روحانی رئیس جمهور بار‌ها در مورد شفافیت از تریبون‌های متعدد سخن گفته و بر این مهم تأکید کرده است. اما این تأکید‌ها تا کنون در مورد خالی ماندن مسئولیت سخنگو نتیجه‌ای نداشته است.

جزئیات جلسه مجمع از زبان توکلی

احمد توکلی جزئیاتی از جلسه امروز مجمع را تشریح کرد. احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: محور اصلی در جلسه امروز مجمع بررسی لایحه پالرمو بود که نتیجه گیری در مورد آن به جلسه بعد موکول شد. وی در مورد چرایی به نتیجه نرسیدن در جلسه امروز گفت: فاصله بین نظرات آقایان بیشتر از آن بود که بتوان امروز به نتیجه رسید. توکلی همچین در پاسخ به این پرسش که آیا ظریف موفق شد اعضا را قانع کند یا خیر، گفت: فکر می‌کنم همین طور باشد و توانست اعضا را قانع کند.

معاون دادستان کل کشور: رفع فیلتر تلگرام منتفی است

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با بیان اینکه رفع فیلتر تلگرام اساسا منتفی است، گفت: هر گونه فعالیت دستگاه‌های دولتی در تلگرام و نیز هر گونه ارایه خدمات درگاه‌های پرداخت اینترنتی در تلگرام و پوسته‌های فارسی آن اعم از هاتگرام و طلاگرام غیرقانونی است و با آن برخورد قانونی خواهد شد. جواد جاوید نیا در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به اظهارنظر یک نماینده مبنی بر اینکه "صحبت‌هایی از رفع فیلتر تلگرام است" گفت: تلگرام با دستور قضائی فیلتر شده و هیچ مرجعی هم جز دستگاه قضائی حق اظهار نظر در خصوص رفع فیلتر آن را ندارد. وی افزود: تاکنون مطلبی در دبیرخانه کارگروه نسبت به رفع فیلتر تلگرام مطرح نشده و اساساً رفع فیلتر تلگرام منتفی است. معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی تصریح کرد: کماکان هر گونه فعالیت دستگاه‌های دولتی در تلگرام و نیز هرگونه ارائه خدمات درگاه‌های پرداخت اینترنتی در تلگرام و در پوسته‌های فارسی آن اعم از هاتگرام وطلاگرام غیرقانونی است و با آن برخورد قانونی خواهد شد. جاویدنیا در پایان گفت: طبق مصوبات شورای عالی فضای مجازی، مجوزی با الزاماتی که در مصوبات شورا پیش بینی شده توسط وزارت ارتباطات برای تلگرام صادر نشده است.

خاتمی: مطلقاً یک فرد هم برای رهبری آینده مطرح نشده

سید احمد خاتمی: از من سؤال کردند در رابطه با رهبری، تدبیر خبرگان چیست؟ من هم آمدم و تدبیر را گفتم، اما اینچنین منتشر کردند که خبرگان در پی انتخاب رهبر جدید هستند و مقدماتش را هم فراهم کرده‌اند. این یک سوءاستفاده بود. خدا را شکر، رهبری ما در با نشاط‌ترین وضعیت خودشان قرار دارند و اهل ورزش و پیاده‌روی هستند، اما طبیعی است که باید به فکر آینده نظام هم بود. حال اگر از من بپرسید شخص خاصی را در نظر گرفته‌اید، بنده که عضو کمیسیون تحقیق خبرگان، عضو هیأت رئیسه خبرگان و سخنگوی هیأت رئیسه هم هستم، می‌گویم که مطلقاً یک فرد هم در این زمینه مطرح نشده است. این را هم به صراحت و شفافیت می‌گویم. نه؛ اصلاً اینکه فرد خاص یا افرادی باشند، مطرح نشده است. این را گفتم برای اینکه هم شما و هم کسانی که این مصاحبه را می‌خوانند توجه داشته باشند که من بی‌اطلاع نیستم و اگر اطلاعی در این رابطه وجود داشته باشد یکی از کسانی که باید مطلع باشد بنده هستم که می‌خواهم سخنگوی آقایان در خبرگان باشم. اما مجلس خبرگان باید راهکار و تدابیرش را در این عرصه داشته باشد و دارد.

رحیم پور ازغدی: دختر و پسر دبستانی هم می‌توانند ازدواج کنند

حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره محدودیت سنی ازدواج در اسلام گفت: اسلام می‌گوید به محض اینکه غریزه جنسی بیدار شد، حتی هنوز کامل هم بیدار نشده ازدواج کنید. اصلا اسلام شرط بلوغ را هم برای ازدواج نگذاشته. او ادامه داد: اسلام به قدری با مسأله رابطه دختر و پسر باز برخورد کرده که می‌گوید حتی دختر و پسر دبستانی هم می‌توانند با هم ازدواج کنند. اصلا حد سنی ندارد؛ نه از این طرف نه از آن طرف. رحیم پور ازغدی افزود: زن و مرد صد ساله هم می‌توانند با هم ازدواج کنند. یک پسربچه هم مدرسه ابتدایی می‌رود. اسلام منع نکرده. ممکن است بگوید دختر و پسر فعلا با رابطه عاطفه که هنوز هم رابطه جنسی نشده، می‌توانند زن و شوهر باشند. او گفت: اصلا اسلام محدودیت و عقده جنسی ایجاد نکرده. هیچ شرط سنی برای ازدواج نگذاشته. فقط گفته اگر بچه است، چون حواسش به حقوق و مصلحتش نیست، ولیّ او نظارت کند که سر او کلاه نرود.

محسنی اژه‌ای: سیف همچنان ممنوع الخروج است

سخنگوی قوه قضاییه گفت: یکی از نقص‌هایی که دادگاه به پرونده سالار آقاخان گرفت این است که دادگاه اعلام کرده که باید از آقای سیف هم در این زمینه تحقیق شود. تحقیق مجدد از سیف را نپرسیدیم، اما او همچنان ممنوع الخروج است. قانون نظری مبنی بر به رسمیت شناختن دو تابعیتی‌ها را ندارد.

برگزاری کنسرت در مکه مجاز اعلام شد

امارت منطقه مکه از صدور مجوز برگزاری کنسرت موسیقی در رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌های سراسر عربستان خبر داد. امارت منطقه مکه در بیانیه رسمی اعلام کرد، خالد الفیصل، امیر این منطقه دستوری مبنی بر ممانعت از برپایی کنسرت‌های موسیقی در رستوران‌ها صادر نکرده و شایعات مطرح شده در شبکه‌های مجازی درباره استثنا شدن منطقه مکه در مورد برگزاری موسیقی زنده در رستوران‌ها صحت ندارد. به نقل از سایت العهد لبنان، در این بیانیه آمده است، دستور عدم برگزاری موسیقی زنده توسط امیر منطقه مکه که دست به دست شده، قدیمی بوده و تنها مربوط به یکی از رستوران‌های شهر جده می‌شود که به دلیل اقدامات غیراخلاقی که داخل این رستوران رخ داد، پلمپ و اقدامات قانونی درباره آن اتخاذ شد.

واکنش امام جمعه تبریز به‌ ماجرای مزاحمت برای دو دختر در پارک ائل‌گلی

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته از برخورد قاطع نیروی انتظامی و دادستان تبریز با مزاحیمن شهروندان در پارک ائل گلی تقدیر کرد. حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به ایجاد مزاحمت برای دو دختر در پارک ائل گلی تبریز گفت: از اقدام به موقع و برخورد قاطع نیروی انتظامی و دادستان تبریز در حل مسأله تقدیر و قدردانی می‌کنم. امام جمعه تبریز افزود: باید از همراهی مردم در اعلام موضوع به مسئولان و بعد از این جریان نیز از حرکت زیبای فرهنگی جمعی از شهروندان که با اعطای شاخه‌های گل از خانم‌ها عذر خواهی کردند، تقدیر کرد. او در ادامه گفت: نیرو‌های ارزشی باید در پارک‌ها و مراکز تفریحی حضور پر رنگ داشته باشند تا وجود چنین افرادی کم رنگ شود چرا که این امر یکی از راه‌های مبارزه با ناملایمات فرهنگی است.

باهنر: احتمال انتخاب رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه بسیار زیاد است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: احتمال انتخاب آقای رئیسی برای ریاست قوه قضائیه از همه بیشتر است. محمدرضا باهنر در گفت وگو با ایسنا، درباره احتمال انتصاب آقای رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: درحال حاضر بین اعضا قوه قضائیه و کسانی که در قوه قضائیه مطرح هستند، احتمال انتخاب آقای رئیسی از همه بیشتر است. وی خاطرنشان کرد: البته این موضوع هنوز صد در صد قطعی نشده، اما احتمال آن بسیار زیاد است. سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی چندی پیش در گفتگو با ایسنا در واکنش به شایعه انتصابش به عنوان رئیس قوه قضائیه در شبکه‌های مجازی گفت: از همان‌هایی که این خبر را منتشر کرده‌اند، بپرسید.

دادستان تهران: در چهل سال بعد انقلاب، گران‌فروشی تا این حد وجود نداشته است

اولین نشست کمیته مقابله با گران‌فروشی در دادستانی تهران، روز چهارشنبه سوم بهمن ماه با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت، اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، برخی معاونان دادستان، معاونان وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان دامپزشکی و نمایندگان دستگاه‌های متولی به ریاست دادستان تهران برگزار شد. جعفری دولت‌آبادی در این نشست در رابطه با علت ورود دستگاه قضائی به موضوع مقابله با گران‌فروشی، اظهار داشت: مطابق قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، گران‌فروشی کلان از موارد اخلال در نظام اقتصادی است و در این زمینه در شعب ویژه نیز به عنوان اولین پرونده، موضوع گران‌فروشی تلفن همراه به نحو سازمان یافته رسیدگی شده است که حکم محکومان در حال اجراست. وی گفت: مردم از موضوع گران‌فروشی رنج می‌برند؛ چرا که در طول چهل سال پس از انقلاب، گران‌فروشی تا این حد وجود نداشته، اختلاف قیمت اقلام مصرفی برای مردم قابل توجیه نیست و تنوع، تعدد و تکثر قیمت‌ها در اقلام مشابه قابل دفاع نیست.

چه کسانی مشمول افزایش ۲۰ درصدی دستمزد هستند؟

افزایش ۲۰ درصدی حقوق برای سال ۹۸ که توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه و برخی نمایندگان مجلس اعلام می‌شود، صرفا برای کارمندان دولت و کارکنان دستگاه‌های اجرایی است و کارکنان تحت پوشش قانون کار را شامل نمی‌شود. میزان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان تابع قانون کار برای سال ۹۸ هنوز مشخص نشده است و باید منتظر باشند تا در شورای عالی کار در روز‌های پایانی اسفندماه این میزان نهایی شود. /مهر

یک نماینده ٣٠٠تن کارگر به ایران خودرو معرفی کرده است!

امیرآبادی گفت: دوستان می‌گویند رئیس جمهور را استیضاح کنیم! ما مخالف استیضاح رییس جمهور هستیم. باید بمانند کار کنند و پاسخ دهند. آقای وزیر بهداشت استعفا دادند و رفتند؛ تکلیف ١٨هزار میلیارد تومان چه می‌شود؟ یک نماینده ٣٠٠ کارگر به ایران خودرو معرفی کرده است. ٨هزارنفر از کارگران خودروسازی را نمایندگان مجلس معرفی کرده اند.رشیدپور: تا زمانی که بودجه خودروساز را دولت بدهد، همین آش و همین کاسه است! / حالا خورشید

ترامپ ۱۰۰ هزار دلار از حقوق خود را به مبارزه با الکلیسم اختصاص داد

دونالد ترامپ مبلغ ۱۰۰ هزار دلار از حقوق ۳ ماهه آخر سال ۲۰۱۸ خود را به یک موسسه تحقیقات درباره "الکلیسم" اختصاص داد. کاخ سفید اعلام کرد ترامپ چکی به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار از حقوق ۳ ماهه آخر سال ۲۰۱۸ خود را به "موسسه ملی سوء مصرف الکل و الکلیسم" اهدا کرده است. فرد ترامپ" برادر بزرگ ترامپ در سال ۱۹۸۱ به دلیل الکلی بودن درگذشته است. ترامپ در زمان کارزار انتخاباتی خود وعده داده بود حقوق سالانه ۴۰۰ هزار دلاری رئیس جمهوری آمریکا را دریافت نخواهد کرد؛ به لحاظ قانونی، اما چک حقوق رئیس جمهوری آمریکا سالانه ۴ مرتبه به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار صادر می‌شود. ترامپ هر سه ماه یک بار چک حقوق خود را به یک مؤسسه خیریه و یا ملی اهدا می‌کند.

چرا مسئولان اینقدر حرف می‌زنند؟!

حجت الاسلام مسیح مهاجری گفت: مردم در تنگنای شدیدی برای تأمین مایحتاج زندگی قرار دارند و برای حل مشکلات اولیه زندگی به این در و آن در می‌زنند و درست در همین وضعیت، حضرات به جای آنکه راهی برای رفع این مشکلات پیدا کنند، با همدیگر درباره اینکه حدود آزادی چقدر است و دین‌داری چه معیاری دارد و با فضای مجازی چه باید کرد، بحث می‌کنند. یکی می‌گوید باید بازتر برخورد کنیم و آن دیگری می‌گوید همین اندازه هم زیاد است و باید به آن چفت و قفل بزنیم. مقامات دولتی و رسمی فقط وقتی حرف بزنند که کاری انجام داده باشند و گزارش آن را به مردم بدهند. حضرات غیردولتی اعم از حوزوی و دانشگاهی و فعالان سیاسی هم فقط در هنگام ضرورت و بقدر ضرورت و در موضوعات ضروری و اصلی حرف بزنند تا مردم تشنه شنیدن سخن آن‌ها باشند. / روزنامه جمهوری اسلامی

سیاست‌های احمدی‌نژاد می‌ماند؛ ونزوئلا می‌شدیم

روزنامه "ایران"، ارگان رسمی دولت، در بخشی از سرمقاله شماره امروز خود تحت عنوان: "کفران نعمت، چرا؟ "؛ با انتقاد شدید از حملات تریبون‌های رسمی به دولت و رئیس‌جمهور نوشت: گفته شده است که گوشت ۱۰۰ هزار تومانی نتیجه برجام است. نرخ تورم امسال علی‌رغم تمامی سختی‌های پیش آمده هنوز به اندازه تورم آخرین سال دولت مورد حمایت شما واقع نشده است. آیا می‌توانید بگویید که آن تورم ۳۵ درصدی شما نتیجه کدام سیاست و برجام بود؟ اگر امروز اندکی از بودجه‌های کلان تریبون‌های منتقد و تخریبچی علیه دولت، کم شود؛ صدای آنان به آسمان خواهد رفت و انتظار دارند که از بودجه آموزش، بهداشت و بازنشستگان زده و به آنان پرداخت شود. ولی در عین‌ حال، ژست دفاع از مردم را می‌گیرند و دایه مهربان‌تر از مادر می‌شوند. اکنون وضعیت ونزوئلا پیش چشم همه است. تقریبا در میان اهل نظر و کارشناسان اقتصادی نوعی اتفاق نظر وجود دارد که اگر سیاست‌های دولت مورد حمایت این آقایان ادامه پیدا می‌کرد، تورم چندهزار درصدی نیز ایران را، چون ونزوئلا در بر می‌گرفت و خیلی زودتر از ونزوئلا به وضعیت فلاکت‌بار آن کشور دچار می‌شدیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱۵
جلیقه زردها مدتیست خیابانهای پاریس را ترک کرده اند؟ عرض کردیم که سیاستهای مستقل مکرون در قبال امریکا، باعث اتفاقات پاریس میشود و در صورت عقب نشینی ماکرون انها به خانه باز خواهند گشت و این مسلما به نفع ما نخواهد بود.اینک بار دیگر ثابت شد غیر از متحد تاریخی و استراتژیک امریکا یعنی انگلیس خبیث، امریکا با هیچ کشوری عهد اخوت نبسته و دوستانش نظیر فرانسه و المان را در سرزمین خودشان تحت فشار میگذارد .باور کنیم امپریالیسم قدرت بیمانند دارد و در برابر این غول نظامی و اقتصادی و علمی کشوری که بخواهد مقاومت کند باید هزینه خیلی زیادی بدهد و از خیلی خواسته ها و رفاه و پیشرفت و..‌‌.. عدول کند.ایا اقایان این را در یک رفراندوم از مردمی که قرار است بار اصلی سختیها را بدوش بکشند پرسیده اند؟؟ایا مردم به این مقاومت نظر مثبت داشته اند؟اگر امریکا تا کنون وجود ما را در منطقه تحمل کرده بیگمان از فروش اسلحه منتفع میشده ولی امروز واقعا تصمیم به ضربه زدن به کشور را دارد و مسئولان دقت کنند به مشاوره عده ای که با شنیدن صدای شلیک اولین گلوله از دو طرف(نه یکطرف)فرار را برقرار ترجیح داده و به کاخهایی که اقازادههایشان در ینگه دنیا برایشان بنا کردند فرار میکنند؛اکتفا نکنند
پاسخ ها
مینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
شما به اختلاس ۳ هزار میالیاردی میگی مقاومت در برابر امپریالیسم؟ کجایی ؟ دقیقا کجایی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
جهانگیری تولدت مبارک. فقط چرا تو کاخ و با بودجه بیت المال تولد میگیری

اون کیک رو خوب بود میبردی میدادی به یک یتیم خونه مگه بچه کوچک هستی که تولد میگیری
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
دوست عزیز تا سال 2020 چین در همه عرصها ابر قدرت خواهد بود و از 2030 هم چین و هند این عنوان اول و دوم را یدک میکشند تو ظاهرا در سال 1946 و پایان جنگ جهانی دوم موندی البته باتفاق سایتت تابناک
ناشناس
| Slovakia |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
بروید آمارهای فروش اسلحه را ببینید، آمار فروش اسلحه به ده ها میلیارد دلار میرسد، و این رقم اصلا در اقتصاد چند تریلیون دلاری آمریکا هیچ رقمی حساب نمیشه، پس سیاست آنها بر اساس فروش اسلحه!!! تنظیم نمیشه
ناشناس
| France |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
چین بتونه تایوان رو نگه داره ابرقدرت پیشکش.شماهم معلومه مطالعه نداری
ناشناس
| France |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
امار فروش اسلحه را دیدیم و از فروش ۴۰۰میلیارد دلار سلاح فقط به عربستان تعجب کردیم.تازه این فقط امار رسمیست و امار غیر رسمی و کشورهای دیگر و گروههای تروریستی که غیر مستقیم سلاح بدستشان میرسد بماند.همچنین قیمت نفت که در کشورهای جنگزده نفتی مفت فروشی میشود.همچنین بازسازی این کشورها که باز هم اکثرا شرکتهای غربی پیمانکاری انرا عهده دار میشوند
ناشناس
| Romania |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
آن 400 میلیارد دلار همه اش اسلحه نیست، ضمنا در یکسال نیست، بلکه در طول دهه هاست که زمان زیادیه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
حق با باهنر هست . در هر کاری سابقه کار ملاک هست . سابقه کاری که به نحو احسن انجام بگیره . یعنی فقط عمل کنه . اصلا به دیگر موصوعات مربوط نیست فقط عمل کردن بهتر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
وقتي مردم ميان راي ميدهند و در راهپيمايي چند ده ميليوني بيست و دوم بهمن شركت مي كنند و 8 سال دفاع جانانه از انقلاب و مملكتشون يعني پا كار نظامشون وايسادن ديگه؟ چرا چشمات بسته و دهانت باز است ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
بچه های دبستانی ازدواج کنند ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
باز مردم را از چه میترسانید که ایران مثل ونزوئلا میشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
اگه چوب خشک هم رییس جمهور میشد اینهم ناکارامدی نمیکرد . حالا مردم از ونزوئلا شدن میترسونید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
مردم هوشیار باشن که قدرت رسانه اصلاحطلب با فنون خاصی مشغول جدا کردن ظاهری روحانی واصلاحات هستند.درحالیکه هر دو ازیک نطفه اند.وباید این پاسخگویی را هرروز و هزار بار در همه سایتها کانالها مطالبه کنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
.با برجام گوشت کیلویی ۱۰۰هزار رامیگن نعمت اونوقت باهسته ای گوشت کیلویی ۲۵هزار احمدینژاد میگن مثل ونزوئلا میشدید اگه احمدینژاد ادامه میداشت .آقا اصلن شما برو کنار بگذار همون احمدی نژاد بیاد به ما گوشت ۱۰۰هزار بده لااقل مرد عمل بود .
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
موردی که من گفتم جدید ترین براورد مرکز تحقیقاتی غربی است ، که در سایت داره خبری بی بی سی هم کاملا توضیح داده شده ، تایوانونگهداره که نوشتی تنها نشانه بیسوادی جنابعالی داره تایوان همین الانم جز چین نیست
رهبر مخالفان ونزویلا خود را رییس جمهور منتخب معرفی کرد ..بلافاصله طرفدارانش در خیابان های کاراکاس ، سطل اشغال و عابربانک اتش زدند...!!
عارف دی ۹۶ در دیدار احزاب اصلاح طلب: گفتمان
اصلاح طلبی جهانی شده !!
بله در ونزویلا به عینه می بینیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
احسنت
گفتمان اصولگرایی باید حاکم شود
اصلاح طلبان بد هستند
خیلی بد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
لطفا اینقدر عقده ای نباش درسته تو سه انتخابات اخیر شکست خوردید ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
کودتا به شکل مخملی و نظامی دیگر جواب نمی دهد در کشورهایی که سابقه ان داشتند و امریکا می خواهد با کودتا رییس جمهورقانونی که از طریق انتخابات امده سرکار را به زور برکنار کند ولی نمی تواند و اخرش شکست می خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
به عینه این موضوع در یمن ندیدید؟ در بحرین؟ در مصر ؟ در فلسطین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
اگر الان انتخاباتی برگزار شود بعید است مادرو رای بیاورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
هر چرتی که به ذهن معیوبت خطور میکنه رو بلغور نکن... اینجا رسانه است..
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
حمله نظامی امریکا بر ضد صدام و طلبان و سقوط آنها هم با حرف شما چگونه توجیه میشه بهرحال خوب بوده یا بد . کلا
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
چقدر بین اصولگرایان با گفتمان‌چاوز شبیه بهم هست . که جلوی اصلاحات اقتصادی ایستادی میکنند و حاضر به تحول اقتصادی نیستند حاصر نیستند دولت از اقتصاد خارج شود چون میگویند پول تو جیب دولت باشه عدالت بهتر اجرا میشه . بیچاره مردم ونزویلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
جای نظر دادن برو درسهایت را بخوان از وقت خوابت هم گذشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
اصول گرا ها نمی گذارند؟
ما که نفهمیدیم و این در حالی است که از این ۴۰ سال ۳۰ سالش دست اصلاح طلب ها بوده
مهدی
| Germany |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
نا آرامی ای که در ونزوئلا اتفاق افتاده حاصل بی کفایتی و عدم استقلال اقتصادی آن هاست.
ولی باید اشاره کرد که طبق قانون اساسی ونزوئلا در بحران رئیس مجلس میتواند وارد شود.
یعنی آنچه اتفاق افتاده است کاملا قانونی است و نهایتا حل خواهد شد.
آمریکا فقط خود را بیجا دخالت میدهد و کاره ای هم نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
شما ها هنوز دنبال اصول گرا و اصلاح طلبید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
ناشناس ۲۲ و ۳۸ اولآ روحانی از همان اول دور دوم نشان داد که اصولگراست دومآ حتی اگر ۲۰ سال هم دست اصلاح طلب ها بوده باشد چون مستمر نبوده و ۸ سال احمدی نژاد فاصله انداخته نمیشود صادقانه قضاوت کرد چون وقتی امد تمام کارهای قبل از خود را نابود کرد و وقتی رفت یک دولت ویران با کلی بدهی و پروژهای نیمه تمام باقی گذاشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
شما چند سالته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
این توقع زیادی مردم ونزوئلا می خواهند رئیس جمهوری کشورشان که یک بیسواد و راننده اتوبوس شهری بوده را با یک مهندس صنایع(خوان گوایدو) عوض بکنند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
اصولگران ها که به ونزوئلا نزدیکتربودن
مهدی م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
@21:26
الان ما باید سرمون پایین باشه که تو 3 انتخابات اخیر شکست خوردیم یا شما با این انتخاباتون؟! الحق که خوب تدبیر کردید و امید آفریدید
مهدی م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
@21:26
الان ما باید سرمون پایین باشه که تو 3 انتخابات اخیر شکست خوردیم یا شما با این انتخاباتون؟! الحق که خوب تدبیر کردید و امید آفریدید
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
کشور سی سال هست دست اصلاح طلبان هست . و مردم هم به آنها رای دادند . سوال این هست پس چرا نمیگذارید با همان شعار اصلاح طلبان شرکت های بزرگ خارجی در ایران در تمام بخش ها سرمایه گذاری کنند یعنی شما واقعا هنوز برات روشن نیست . آلان یک شرکت بزرگ تولیدی در بخش خودرو سرمایه گذاری کند اجازه ورود دارد
اگر دولت ایران شرط بگذارد برای عضویت در این معاهده انها قبول نمی کنند و دوباره روز از نو
هرچند که پیوستن ما به معاهده با خودمان است ولی در صورت سیاسی کاری این نهاد دیگر بیرون امدن از ان با خودمان نیست و مجبور هستیم بمانیم و ضرر بدهیم
جهانگیری با این کا رنامه افتضاح ، تو کاخ سعد اباد و در ببن سلبریتی ها جشن تولد برگزار کرده..
براورد اقایون اینه که نیاز به کار شبانه روزی برای ملت نیست، با راضی نگه داشتن سلبریتی و مشوق های جنسیتی و کتسرت راحت میشه رای اورد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
کار اقای جهانگیری خوب نبود....ادبیات شما مایه ی شرمساری
م ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
حسود وبخیل نباش داش یه جشن تولد که این حرفها رو ندارد تاز ه با پولی که از یارانه جمع کرده بود تونست اون کیک وبخره ما یه اسحاق که بیشتر نداریم ناقلا منو دعوت نکرد تا یه قر بدم
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
قیمت ان کیک جهانگیری چقدر هست در روز چقدر از این جور کیک ها در محافل سیاسی و ادارات اصراف میشه یا در همایش ها هزینه میلیونی و میلیاردی میشه چشم شما را نگرفته . کمک به عراق چشم شما را نگرفت حالا کیک پنجاه هزار تومانی چشمگیر بوده حسادت سیاسی تا کجاست . جشن تولد بدون کیک یعنی چی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
ادبیات پر از انگ و تهمت مدعیان اصولگرایی
بخاطر همینه مردم اقبالی به گفتمان شماها ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
من فکر اصلاح طلبی دارم و نظرم اینه ک در شرایط بد و گرسنه ی امروز جامعه کارش اشتباه بود،ما طرفدار یک تفکریم ن اشخاص،اگر اشخاص اشتباه کنن کنار میگذاریم،شما هم اینکار رو میکنین?ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
این جهانگیری مبارکه همینا که دارن خودشونو براش جر میدن
اون دو دختر ممکنه با رفتار خودشان ، برای افراد مزاحم کارت دعوت می فرستند...و الا هیچ کس مزاحم بانوان متین و سنگین نمی شه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
شما حالت بده !
یا توی جامعه زندگی نمی کنی ؟؟
خانم ها برای سوار شدن به تاکسی که کنار خیابون می ایستن از نوجوان و جوان و مسن و چادری و مانتویی توسط افراد معلوم الحال توهین می بینند
با کمال وقاحت بوق می زنند
حال آدم به هم می خوره
بعضی مردها فکر می کنند صرف حضور زن در جایی یعنی دعوت نامه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
همیشه تقصیر خانم هاست !ا
لان منظور شما اینه که اون افراد مزاحم بی تقصیر بودن ؟؟

اصلا وجود خانم ها بعضی ها را طوری منقلب می کنه که نمی تونن خودشون را کنترل کنند و انسانیت یادشون می ره
مثل آدم های مست می افتن به جان مردم !
ناشناس
| France |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
اونوقت تفاوت انسان با حیوان در چیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
اونوقت هر کس با لباس و حرکاتش توجه شما را جلب کرد باید حمله کنی ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
بعضي اقايان مي خواهند قدرت برتر ي فيزيكي خود را با آزار خانمها ثابت كنند
احمد محمود
| United States of America |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
احتمالا اگر بانویی متین نبود تو همینکا ررا میکردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
مساله این است که انواع و اقسام کارها و فشارها و ... تازه هنوز در این مرحله هستیم!معلوم است مدیریت و گفتمانها در این مدت مشکل داشته .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
اظهار نظرتان بی خردانه بود . قدری کتاب بخوانید و مطالعه کنید و سعی کنید سطح درک خودتان را از مسائل اجتماعی بالا ببرید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
رفتار و کردار وظاهرت خوب باشه تا کسی فکر تعدی نکنه.وگرنه خودتهم در این جرم شریکی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
استدلالت خیلی شبیه پانتورکهاست
با برجام که ان را فتح الفتوح می خوندن و به خاطرش به همدیگه مدال می دادن ، رسیدیم به دلار ۱۵ هزارتومانی و گوشت کیلویی ۱۰۰ هزار تومان..
وای به حالت fatf که حاضر نیستند تضمین بدهند!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
احسنت
برجام عامل بدبختی است وگرنه قبلش ما خیلی پیشرفته بودیم
خودروساز هایمان مرسدس تولید میکردند از وقتی برجام را امضا کردیم پراید تولید میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
من از مخالفان سرسخت اف ای تی اف و برجام به شکل کنونی هستم ولی با جدیت می گویم دلاری که بالا رفت توسط خود دولت اجرا شد و امریکا در اینجا کاره ای نیست چون دلار بالا نرفت بلکه ریال ارزش ان کم شد به خاطر
سیاست های اشتباه دولت در برنامه ریزی که به شکل کوتاه مدت نگاه کرد و بلند مدت نگاه نمی کند
ناشناس
| France |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
دوست عزیز برجام بسیار بد و مزخرف است.شما که دستتان میرسد بگویید زودتر از ان خارج شوند.بس است دیگر از این برزخ خسته شدیم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
دولت اگر قزمت را بالا برد کار خوبی کرد . دستش درد نکنه از اول انقلاب همیشه اینطوری بوده . و همیشه هم اینچنین خواهد ماند چون وقتی میخواهی با ابر قدرت جنگ اقتصادی کنی هزینه از جیب مبارک خرج کنی . دم روحانی گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
آیا برجام در زمان خودش و سپس جهار سال ، آثار خوبی برای ما نداشت؟ از زمانیکه برجام توسط آمریکا شکسته شده مجددا این مشکلات ایجاد شده ، معنیش اینه که اگه برجام محفوظ میماند و توسط آمریکای ملعون خراب نمیشد اوضاع به اینجاها نمیرسید. فهمیدن چه کلاهی سرشون رفته زدن زیرش تا بیشتر از قبل به قول خودشون ضرر نکنند. چرا توی 4 سال قبل از شکستن برجام ، اوضاع اینجور نشده بود؟؟ .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
اقا کلا به این اصلاح طلب بدبخت بگی بالای چشمت ابروست شروع میکنن هوچی گری یادتون باشه فقط تعریف وتمجید کنید...
مدعیان شفافیت ، قانون مبارزه با پولشویی مصوب سال ۸۷ رو اجرا نمی کنند چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
قانون شفافیت حقوق ها را هم بگو که دولت اجرا نمی کند. وجالبی ان هم این است که مثلا می خواهند دولت رابگویند کاره ای نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
شفافیت ارای نمایندگان چطور اینا دنبال شفافیت نیستن دنبال اروپان
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
هر موقع گفتی چقدر در بیرون مرزها خرج کردی وزرا هم شفافیت مالی خواهند کرد .‌ حالا بالاتر از دولت مسئولان چقدر حقوق میگیرند .
این ماجرا که با وجود دختران بیشمار مجرد در شرف ۳۰سالگی و بالاتر عده ای ازدواج کودکان را مطرح میکنند نشانه وجود یک جریان مشخص در پشت این قضیه است که هدف ان فعلا شناخته شده نیست.طرح این مباحث باعث وهن است .در سلامت عقل کسی که دختر ۹ ساله و پسر ۱۲ ساله را دارای صلاحیت برای اداره زندگی میداند باید شک کرد.مگر انکه هدف ازدواج پیران مسن ۴۰ و ۵۰ ساله با دختران کم سن باشد که در اینصورت شبکه های اجتماعی چنین افرادی را رسوا خواهند کرد و یقینا به هدف نامبارک خود نخواهند رسید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
دوست عزیر اگر سی سال پیش کسی این حرف را میزد کسی باور نمیکرد که این افراد چنین گفتمانی دارند یعنی هر چی اندیشه سیاسی داشتند خرج کردند این اخرین دستاورد این نطریه پردازان هست دیگر چیزی برای عرضه جهت جامعه ندارند . حالا بدنر خواهد شد اگر اصلاح طلبان نباشند نسخه بدتر خواهند داد هرکی پول داره تا صد تا زن بگیره
بله این گرانی از اثار و برکات برجام هست که داریم کیف ان می بریم!!!
حالا اگر برجام نبود و با همان وضع سابق الان بودجه نفتی ما کمتر می بود و مجبور می بودیم صنایعی که به خارج وابسته می بود خود کفا می شدیم مانند صنعت تولید بنزین که خود کفا شدیم و جاهای دیگر که محبور شدیم کار کنیم و تازه بعد برجام روی اوردیم به مونتاژ کاری صنایع وارداتی نومنه ان خودرو که بعدداز خروج برجامی امریکا راحت خارج شدند شرکتهای پژو و رنو ، و خودروسازهای داخلی مجبور شدند برای اینکه ماشین و خریداران رو دستشان نمانند دست به دامن شرکتهای داخلی شوند برای تولید قطعات ان ماشین ها
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
اگه برجام نبود الان شده بودیم ونزوئلا و در ثانی کی جلوت رو گرفته برو خودکفا شو ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
خودکفایی در همه زمینه ها از آن حرفهای قشنگ است که عملا انجام آن زیان اقتصادی دارد . هر کشوری در زمینه های مشخصی خود را قوی و کشورهای دیگر را در آن زمینه ها بخود وابسته میکند . و بقیه نیازهایش را از کشورهای دیگر تامین میکند .
فولادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
کدوم برجام؟
برجام چه سودی برای ما داشت؟
این همه نا اگاهی تا کی؟
این همه نادرست شنیدید بی تفاوت شدید.
برجام خیانت بود و بس.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
در جواب فولادی :
برجام خوب نبود ؟
خوب بفرمائید بر خلاف برجام می خواستید چکار کنید ؟
جنگ راه بیندازید ؟
و تا امثال بابک زنجانی و رضا ضرابی خاوری پول بیت المال را مثلا برای دور زدن تحریم بالا می کشیدند ؟
خوب برای اینکارها هیچوقت دیر نشده و شروع کنید بسم الله
آیا مسولان غیر از حرف زدن ورانتخواری وفامیل بازی کاری دیگر می کنند و متاسفانه ره... هم سکوت و موافقت ضمنی بر رانتخواری
اونایی که تریبون دارن گوش به حرف صاحبان ثروت و رانت ندن
وا... گوشت ده میلیون هم بشه واسه اونا چیزی نیست میخرن و میخورن
اما اگه نتونیم مشکل دادوستدمون با دنیارو حل کنیم قطعا" به همین روز دچار میشیم
کاش بعضی بیشتر به فکر مردم باشن تا به فکر نهادها
اگه مردم تحت تنگنا قرار بگیرن نهادی حمایت نمیشه اما الان مردم دارن فدا میشن
یک کمی به مردم رنج کشیده فکر کنید بعدش صحبت کنید
ضمنا" عزیزی فرمودن تازگیها به تورم و سفره مردم فکر میکنن این خیلی جای امیدواری داره بعد 40 سال مردم دارن دیده میشن و البته کی فکری به حالشون بشه خدا داند و بس
شما تورم را پایین اوردین ولی با همین یک کار تولید را کساد کردین و ورشکستگی ها را زیاد و ونزولا هم به خاطر بدهی کلان خارجی به این وضع رسیده و نه چیز دیگر
و مثلا می خواهید توجیه کنید؟
ما تورم های ۲۰ درصدی را از سال ۵۰ به بعد هر ساله تجربه کردیم ولی هیچ اتفاقی مثل این کشوری که نام بردین نیافتاد ،کارشناس های خبره شما این را به شما تا الان نگفتند؟خخخخخخخخخ
نمی دانیم به چه زبانی وبا چه واژه ای از زحمات شبانه روزی دولتمردان کاربلد ومسؤولان زحمت کش ونمایندگان مجلس تشکر کنیمِ.زبان الکن و کلام قاصر وقلم را یارای نوشتن کلمات و واژه های که بتوانند مراتب تشکر وقدردانی ما از دولتمردان کارکشته ومسؤولان ونمایندگان زحمت کش برسانند نیست.مطمئنا مردم در کشورهای دیگر به اینهمه رفاه وخوشی وشادمانی که ما از آن برخورداریم حسرت می خورند.
پاسخ ها
یک مسئول دلسوز
| Netherlands |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
خوشحالم که میبینم هدایت شدی جوان
از اونجایی که خیلی راضی هستی میخوام فک و فامیلمم بهتون خدمت کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
اسنت، با همین ادبیات پیش بری درهای پیشرفت و موفقیت به سرعت پیش روی شما باز خواهد شد
؛)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
دوستان داره طعنه می زنه
یعنی مواردی را اصلا وجود ندارد رو میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
درود بر روحانی ....درود درود درود
خدا پدر و مادر احمدی نژاد را بیامرزد که حداقل انفعالی شما را نداشت و عملگرا بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
احسنت
مهدی
| Germany |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
در هر حال در حال سقوط آزاد هستیم ،شاید با فردی مانند احمدی. نژاد حق باشد!
چند تا کشور بدبخت تر از ما وجود داره که دولت به ما منت میذاره که اونا نشدیم!! خب چرا یه بار هم عذر نمی خوان که رتبه کشورمون تو منطقه رو دارن پایینتر میارن؟؟ اگه توان اداره کشور رو ندارن حداقل زبان درازی نکنن، یه کار رو درست انجام بدن و استعفا بدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
این دولت برود آنیکی بیاید حل میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
وقتی نفت هست چرا زحمت به خودمان بدهیم برای کار کردن و من از این کار امریکا بابت تحریم نفتی تشکر می کنم که باعث می شود یک تکاپویی در کشور شکل بگیرد البته امسال و سال اینده گیج می زنیم ولی در دراز مدت اگر همچنان تحریم نفتی باشد اینده اقتصادی کشور درخشان است
من اینجا تضمین می دهم و چند سال اینده به این حرف من می رسید
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
این گران شدن و گران‌کردن یک تاکتیک سیاسی برای جهت دادن افکار عمومی هست تا بتوانند مطالبات از آزادی و دمکراسی بسمت گرانی و تورم سوق پیدا کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
انشالله تا چند وقت دیگه کشوری نمیمونه که منتش را سرمان بگزارند میریم در صدر لیست بدبخترین ملتها:)
آری مـــــــــــــــــــــــا میتـــــــــــــــــــــــــوانیـــــــــــــــــــــم
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
ونزوئلا یکیش بود که اون هم الحمدالله داره وضعش خوب میشه
برجامی ها از اوضاع ونزویلا کاسبی می کنند و منت خسارت محض برجام را بر سر ملت می گذارند که بله ! اگر برجام نبود ، ونزویلا می شدیم..
از دستاوردهای ایجابی به دستاوردهای سلبی رسیدن..خخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
شک نکن ونزولا میشدیم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
خوب البته که ونزویلا میشدیم برای اینکه احمدی نزاد به صنایع بزرگ قول داد که جبران مالی جهت افزایش ندادن کالاها به تولید کنند گان بدهد . ولی بعد از چهار ماه خبری نشد بنابراین صنایع در شرف تعطیلی و اخراج کارگران بودند این یعنی فرو پاشی و فاجعه و تورم یک میلیونی
مهدی
| Germany |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
چندان فرقی هم با ونزوئلا نداریم و به برجام وبرجامهای دیگر هم ربطی ندارد.
به سیاست ها و ندانم کاری و نا توانی ما ربط دارد.
شما بودجه نهاد خود ریاست جمهوری را کم کنید که ۸۰ درصد بودجه را می بلعد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
چرا دولت از سفره خودش کم کنه . بودجه کسانی را قطع کنه که فقط پول حرف زدن میگیرند . حرف چی فایده داره
چون غیر از حرف زدن کاری از دستشون بر نمیاد.
خوش به حال ترامپ چقدر حقوق می گیره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
انقدر زیاده که ۱۰۰۰۰۰ دلار را برای کمک به الکلی ها اختصاص داد،حقوق ۳ ماهش را.
البته این پول توجیبی یک میلیاردر است.
ازدواج جنینی چی ؟نداریم ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
منتظر فتوا ازغدی باش
خوب خدا را شکر دو کشور کره شمالی و ونزوئلا را دارید برای تبرئه خودتان ولی چرا از تورم های ارژانتین نمی گویید که بالای ۵۰ درصد است و یا اصلا از امریکا و المان که ابر تورم های ۷۰ درصدی داشتند و با کنترل اقتصادشان به ثبات رسیدند و تبدیل به ونزوئلا نشدند را نمی گویید و ان را به خارجیان ربط نمی دهند و به نوع مدیریتی خودشان بر می گردد؟
آقای رحیم پور ازغدی.برای گرفتن گواهینامه شرط اول داشتن 18 سال تمام است.چه طور برای تشکیل یک بنیاد خانوادگی شرطی وجود ندارد.آمار طلاق در سنین پایین را بررسی کنید تا بشتر بفهمید.مردم باید خودشان در این مورد ایستادگی کنند.
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
همینه که در جا میزنیم وقتی متفکران اینچنین هستند
ناشناس
| Romania |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
ازدواج آسان تر از رانندگی است لابد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
متفکر؟ ؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
ازغدی در ماه قبل اگر یادتان باشد گفتند مراجع و روحانیون باید بابت بودجه ای که میگیرند باید نظریه پردازی کنند ولی بعد از یک ماه وقتی پاسخی به حرف های ایشان بصورت جدی داده نشد لذا فکر کرد بهتر هست خودش نظریه پردازی کند . این هم نظریه ایشان در باب ازدواج حتی اگر کودک باشد .
البته مطابق منطق و برداشت طبق معمول سطحی آقای ازغدی می توانیم تا اونجا پیش بریم که بچه داخل شکم مادر را عقد کنیم و چند تا شیشه شیر هم بعوان مهریه بندازیم پشت قبالش
چون در این کشور کسی پاسخگوی درد مردم نیست بنابراین همه مسئولین فقط برای سرگرمی مردم به همدیگر انتقاد می کنند. وراهکاربلدنیستند
فکر نمی کردم رحیم ارغدی این قدر متحجر باشد .قران سنی برای زدواج تعیین نکرده ولی به تفکر وتعقل در همه موارد تاکید کرده است.......اگر تفکر وتعقل را به کار اندازید ازواج بچه ها در کجا قرار میگیرد
از خواندن مطلب روزنامه دولتی ایران تحت عنوان «سیاست‌های احمدی‌نژاد می‌ماند؛ ونزوئلا می‌شدیم» به یاد سنگ پای قزوین افتادیم!! واقعا که!!! خجالت هم خوب چیزی است اگر....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
اقا از این دولت تا میتونی تعریف کن
وقتی جوانان و نوجوان نیاز جنسیشون برآورده نشه هم پرخاشگر، عصبی و ناآرام میشن و هم انقدر تشنه غریزه جنسی میشن که ممکنه چنین کارهایی ازشون سربزنه. البته بطور طبیعی جوانها انرژی زیادی دارند ولی چنین رفتارهایی اونهم از یک تعداد زیاد اصلا طبیعی نیست. مسئولان باید پاسخگو باشن.
من معتقدم باید اقای روحانی را طلا گرفت گذاشت تو موزه تا عبرت دیگران باشد ، کمتر حرف بزنند
اصلا تورم منفی زیر ده باشه وقتی گوشت کیلوی ۱۰۰هزارتومان بسختی گیر میاد وهرروز قیمت خورد وخوراک مردم افزایش پیدا میکند قیمت ماشین دنا ۱۳۰ درصد افزایش پیدا چه معنی دارد دولت تبخیر امید شیخ حسن
دو صد گفته چون نیم کردار نیست.
رساناها هم زیاد حرف می زنند. یک خبر ساده را 100 مرتبه به عناوین مختلف و با آب و تاب مضاعف باز چاپ می کنند.
الان ونزوئلا شدن برامون ارزوشده،انهایی که مخالف حرفم هستن یک عده شکم سیرن که بابیگاری کشیدن ازکارگرخوب پول درمیارن
فیلم اتفاق شاهگولی رو دیدم توی تلگرام
واقعا جای تاسف داشت که چطور جسارت شد به دو دختر
علت هاشو بررسی کنید
البته بررسی کنید نه اینکه بخواید بگید کار غرب است و فلان
چرا ایرانرا با برجام میخواستن تا کجاها ببرن اون بالاهانمیدانم اما چرا ایرانوبا ونزولا در رکاب دکتر احمدی نزاد نقد کردن بماند چرا ایران را با بقیه ممالک همین همسایه خودمان ترکیه ویا عمارات ویا اندونزی مقایسه نکرد در رکاب برجام واقای روحانی جای تامل دارد ویا هنوز در توهم دود سفید هتل کبورک هستن اما من به ایننویسنده میگم اینجا ایران است
شرم نمیکنید به بازنشسته تامین اجتماعی ۳۸۰ هزار تومان مستمری پرداخت میکنید ، چرا به فکر قشر فقیر و زاغه نشین کشور نیستسد ؟!
الان هم دست کمی از ونزوئلا نداریم.
بخاطر منافع جبهه مقاومت، منافع ۸۰ میلیون نفر رو فدا نکنید ؟! برجام رو موشک باران کردید کافی نبود ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
عجب
این هم دوکلام از مادر عروس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
اقاجان برجام ترامپ پاره کرد یقیه کیو میگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
هر کی کشورش توسط کسی اشغال شده خودش کشورشو نجات بده. به ما ربطی نداره که بخوایم هزینه بدیم
چرا واقعیت رو به مردم نمیگویید که cft تو مجمع رای نیاورد ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
واقعا ؟ محمود خودتی ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
برو عمو خدا بهت عقل بده متوهم...
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
سی تی اف و هر چی . حقوق شهروندی . دوچرخه سواری بانوان و کنسرت و ورود زنان به ورزشگاه .... با جبر و فشار داخلی از مردم و مجامع جهانی اجرا خواهد شد . پس این ناز کردن و وقت تلف کردن بی فایده هست . کی فکر میکرد روزی بشود از ازعدی انتقاد کرد آلان امکانش هست خدا را شکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
رای ؟؟؟ اگه دستورتصویب اومده باشه باید تصویب کنند واگه دستورعدم تصویب اومده باشه نباید تصویب کنند .
هنوز هم تا ونزولا شدن چند گردنه بیشتر نمونده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
رسیدیم رد شدیم ولی هنوز گرمیم حالیمون نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
شباهت مادرو و احمدی نژاد و اصول گرایان خیلی به هم نزدیک است .

بخدا قسم اگر این دولت نیم بند دست احمدی نژاد بود تا الان دلار از مرز سی هزار تومن هم گذشته بود و در همان حال شعار پیروزی سر می داد
دولت سخنگو میخواد چی کار؟ عملکردش بهترین سخنگویش است. و بسیار بسیار بد
البته درصدی مزاحمت برای خانمها در همه کشورها هست، اما در روسیه که نصف ملت مست هستن، اینقدر مزاحم ندیدم که در ایران دیدم. ببینید، دختر تنها ساعت 12 شب دیدم که در حال بازگشت به منزلش بوده و هیچ ماشینی کنارش نایستاده بوق بزنه!!! در ایران روز روشن مزاحم خانمها میشن!
پاسخ ها
حسنف
| United States of America |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
سلام روس عزیز شمایید؟منو یادتون هست دفعه قبل راجب مهاجرت و حضور ایرانیان در روسیه و شیوه های اخذ تابعیت سوال کردم .گفتم معمارم و از بچگی عاشق روسیه.یادت هست؟......و البته جواب ندادی.اما چیزی که حیرت انگیزه اینه که دفعه قبل هم با اینکه موضوع خبرش یادم نیست ولی دقیقا همین کامنتو گذاشته بودی! شما آدمی؟ربات که نیستی؟آدم میترسه بخدا
فعلا که باسیاست های شما از ونزوئلا جلو زدیم فقط فرق مردم این هست که خیلی صبور و با حیا هستند انگار الان شرایط عالی هست دوما ونزوئلا از بخت بد نزدیک امریکاست ما دور هستیم سوما سپاهی ندارد که کم کاری دولت هارا جمع کن بنزین تولید کند جاده بسازد 300 کیلیومتر مترو بزند و خیلی کارها هیچ وقت ایران و ایرانی را با کشور ها ی کره شمالی و نزوئلا مقایسه نکنید چون ما با 17 کشور هم مرز هستیم چرا انقد سمپاشی میکنید اگر کم کاری شما نبود ما در حد المان بودیم الان هم ایران در خیلی موارد جزو 15 کشور هست ونزوئلا ماهواره دارد یا موشک یا هسته ای تازه هم کنسرت دارد هم بی حجابی هم مشروب خوری رقص و خیلی چیزها
هنین حالا هم دست کمی از ونزوئلا نداریم
آقای رحیم پور به قول حضرت امام " ره " موضوع زمان ومکان در اصول فقهی اسلام میبایست مد نظر قرار بگیرد /امروزه اگر به آمار بانوان طلاق گرفته ویا دچار مشکلات خاص شده نگاهی بیاندازیم نود درصد آنان میگویند بچه بودم شوهرم دادند واین ازدواج بدون موافقت خودم بوده است / اسلام هیچوقت نمیگوید عقل را تعطیل کنید !!! یادتان باشد که تا سالیان سال برخی از همفکران حضرتعالی میفرمودند : استفاده از برق حرام است چون قران فرموده است جن از آتش خلق شده است ودر این سیمها جن جریان دارد !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
ازدواج در بزرگسالان هم طلاق دارد پس در کل ازدواج را منهدم کنیم
روزنامه "ایران"،برو خجالت بکش برو
اقای رحیم پور..........متاسفم.دارید لطمه به دین میزنید با حرفهایی که معلوم نیست از کجا می آورید.......ما هم قران را خواندیم واین چیزهایی که شما نطق میفرمایید را ندیدیم .....به جلد کتابی که خوانده اید دقت کنید...........
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
ایشلن این حرف ها را از تفسیر میگوید . یا مثلا اگر یادتان‌باشد سند ۲۰۳۰را رد کرده بودند در جواب منتقدین میگفتند که ما خودمان بهتر از ان ایده عجنبی داریم که به جوانان مردم ترویج و اشاعه فحشا نمیدهد طرح های خوب که میگفت همین حرف ها هست
اوضاع مملکت ما ربطی به برجام ودرجام وسرجام ندارد بطور کلی چون غربی ها درراس آنها آمریکا با نظام ما زاویه دارد تمام تلاش خودرا میکنند تا کشورمانتواند آب خوش ازگلویش پایین برود البته بی برنامگی ودنیازدگی واشرافی گری هم مزیدعلت شده است
تحلیل سخنان ازغدی در باره هر موقع غریزه جنسی فعال شد و سن و سال نمیشناسد . داداش ازغدی بایت همین تعاریف شما در دهه ۶۰ تا ۸۰ چقدر جوانان را فقط با همین تفسیر شما غده جنسی به یکباره فعال شد .
با اینکه اصلا به اقای روحانی رای ندادم ومخالف سر سخت دولت ایشون هستم ولی اگر برجام نبود چطور میخواستن با دلارهای ازاد شده چند وقت دیگه مملکت رو بگردنن .جوری میگن خسارت محض برجام .که انگار اگه برجام نبود گوشت الان کیلیویی ده هزار تومن بود .برجام باعث شد که فعلا یه نون برای خوردن داشته باشیم .وگرنه بابی پول میخواستن خرج یمن وفلسطین وسوریه وو...چطور بدن .اونموقع هم به مردم بیشتر فشار میاوردن که هزینه هاشون جبران بشه
جناب مسیح مهاجر هم صرفا موقعی که منافعش کمرنگ می شود اظهار نظر نکند
اقاي رحيم پور ازغدي ! ازدواج فقط رابطه جنسي نيست . فرقي هست بين حيوان و انسان .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
ملاک اصلا عقل و احساس نیست بلکه ازعدی دارد جواب ان روحانی دیشب را میدهد . یعنی الان کسی باید بیاید این اختلاف و کشمکش سیاسی و مذهبی را حل کند
در سایت اف ای تی اف تنها 37 کشور عضوش هستند چطوری میگن دویست کشور یا ملت چیز فرض کردن یا ...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
والا
ولی خب میدونی چیه
عضویتا متفاوته
مثلا یه عضوش اتحادیه عرب هست که کلی عضو داره
یا مثلا از افریقا هم چند تا اتحادیه زیر نظر هستن ولی عضو اصلی نیستن
تقریبا تابناک دروغ نگفته
شاید یکم اطلاعاتت کمه
برای اینکه خیالتو راحت کنم
چین و روسیه هم توش عضون
دیدی چیز بدی نیست؟؟؟:)))
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
فقط ده کشور برتر دنیا عضویت داشته باشند یا کشورهای که اقتصاد اصلی را دارند کافی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
زیر ۴۰ تا عضو اصلی دارد و بقیه کشورها هم تا حدودی مثل ما
از این جماعت خواب زده کسی بیدار هست¿
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
بگو داداش هستم.دردت رو بگو
:)
دکتر جهانگیری قبل از اینکه معاون اول رئیس جمهور باشد یک انسان است با همه آرزوها و نقاط ضعف و قوتش . جشن تولد گرفتن ایشان خلاف شرع و عرف و قانون نیست . بعضیها که اوقات فراغت بیش از حد دارند دوست دارند به همه چیز و همه کس ایراد بگیرند و معلوم نیست چه گلی به سر مردم و حتی خانواده شان زده اند .
تا نعمت نیاد هیچ کامنتی نمیزارم

تابناک دآشم نعمــــت را چیکارش کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
کله ش بوی قرمه سبزی میداد
رفت روی پلو ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
ناشناس 05 23
چقدر بیخود حرف میزنی
زیر کامنتها نمک میپرونی اونم بی نمک
این بی عرضه گی چه کسی است دام کشور قاچاق میشه از خارج دام می خرند دلار ۴۲۰۰ قاچاق میشه دلار ۱۹۰۰۰ برای مردم خودشان می بندند آنوقت میگن خدا را شکر کنید اگر دولت ما نبود کشور مثل ونزویلا میشد یا امارات و عربستان دام را قاچاق می کنند جل الخالق همه مشکلات جهان هستی مال احمدی نژاد است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
وقتی کشور را با روش علمی قبول نداری وقتی میخواهی کشور را با نطریه پردازی احمدی نزاد و ازغدی کیاست کنی نتیجه بهتر نمیده داداش جان ان معاش دهه ۶۰ مال دستاورد قبل از انقلاب بود و آن ارامش نسبی ۷۰ هم دستاورد ۶۰ بود
امروز نوابغ فراکسیون ولایی بیانیه دادن و گفتن بزنید زیر fatf همه چیز حل میشه ؟! واقعا ادم تاسف میخوره که یه عده ای با منافع ملی بازی میکنند ؟! کسانی تو خانه های سازمانی و سفارش ۸۰۰۰ نفر از اشنایانشان رو وارد ایرانخودرو کنه میخواهد غم سفره خالی مردم را داشته باشه ؟؟
حکومت مادورو نامشروع است.
روزی خواهد رسید که همه قدر روحانی را خواهید دانست ، بخصوص اصولگرایان با این همه خدمتی که روحانی بهشون میکنه . این همه تهدیدش نکنید او در اوج اختناق رژیم سابق اولین کسی بود که کلمه امام خمینی را بکار برد .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
به نقل از روزنامه ایران . که اصولگرایان و تریبون داران در سراسر کشور فریاد میکشند که چرا گوشت کیلیوی صد هزار تومان هست ولی از انطرف در جلسات به روحانی میگویند از بودجه فرهنگیان و باز نسشتگان بزنید آیا مردم دین موارد را میدانند امان بفریادمان برس
کارخوب ازطرف هرکه باشد خوب وباصواب است اینکه ترامپ رئیس بزرگترین وقدرترین کشورکاتولیک دنیا صدهزاردلارجهت مبارزه بامشرپبخوارگی ازحقوقش هدیه میکندهرچندسمبولیک ولی نظرش آگاه کردن جامعه به مضرات ونوعی مبارزه با میخوارگی است برای امثال من این سئوال همیشه وجودداردکه واقعادرکشوراسلامی ماکه روزی نیست که خبری ازمسمومیت باالکل ومرگ هموطنی راتیتر رسانه ها نبینیم واقعاچه کارفرهنگی وعملی برای مباره واگاهی جامعه انجام داده ایم وتوجه نمیکنیم که علت عمده عقب افتادگی های کشورهائی که اکثرمردم آن مشروبخوارومیگسارهستندچیست وعلت پیسرفت غربیهادرک این نکته است که مصرف الکل چه بروزعقل ودرک جامعه میآوردوحتی درآمریکاعلاوه براینکه میخوارگی کاری بسیارزشت است حتی تظاهربمستی جرم وپلیس باآن برخوردجدی میکندماباچیزی که درفرهنگ ودینمان ممنوع شده چه کرده ایم که حتی خیلیها موقع مستی هم رانندگی میکنند!!سالهادل طلب جام جم ازمامیکرد-آنچه خودداشت زبیگانه تمنامیکرد کارخوب راازهرکه یادبگیریم خوب است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
راجع به امریکا و بقیه کشورهای دنیا اشتباه به عرض جنابعالی رسانده اند واقای ترامپ شخصا با مشروب میانه ندارند .اما فروش و مصرف ان هیچ کجا جرم نیست.البته غیر از عربستان و ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
این اطلاعات پرت رو از کجا آوردی عمو؟آمریکا بیشتر پروتستان هستن......
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
آقای ترامپ که در شعارهای انتخابی اش صادق است حقوق ماهیانه خود را به امورات خیریه میدهد , نظامیانش را از منطقه جنگی خارج میکند, در برجام صادق است واز ان خارج شد که اگر خوب بررسی کنیم بنفع ایران است . اوباما ودموکراتهای نیرنگ باز و دورو در ظاهر لبخند و از پشت خنجر تحریم زدند وبرای آقازاده ها گرین کارت فرستادند(دوستی خاله خرسه).مشکل کشورما از امریکا وترامپ نیست بلکه مشکل ما از کمکاری مدیران ناکارامد است .کارگر رفتگر دنبال حق بیمه های واریز نشده برای بازنشستگی است در حالیکه فلان مسئول دنبال حقوق بیشتر است. کدامیک از مسئولین ما اعتراف به کوتاهی وقصورخود در وعده های انتخاباتی کرده ویا ازصمیم قلب از مردم عذرخواهی نموده ,
جماعت اصولگرا بابا چرا اینقدر دولت رو تحت فشار فرار میدین که از برجام اروپایی خارج بشه ، نگاهی به اوضاع اقتصادی ونزولا کنید ، بابا این ملت خیلی با حجب و حیا هستتد و کشورشون رو دوست دارن ، اینقدر در حفشون جفا نکنید ، بگذارید رییس جمهور همفکرتون بیاد برید امریکا و اسراییل رو با خاک یکسان کنید ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
من بدنیا امدم که زندگی کنم .‌پدر و مادرم برای بزرگ کردن من زحمت زیادی متحمل شدند . خداوند اینهمه نعمت ارزانی کرده که از ما بهترون استفاده کند بعد من و شما انگشت به دهن نگاهشلن کنیم با عرض معذرت مثل بز نگاه کنیم هر چی حرف سیاسی و پوپولیستی تو کله ما فرو کنند نخیر میخواهیم مثل همه کشور تنش ها کم بشه تا مردم کشور تو رفاه و آرامش و شادی زندگی کنند
تورم ۳۵۰ درصدی نه ۳۵ درصدی
سخت ترین کار در دنیا بحث کردن با کسی است که به خودش قول داده که هیچ وقت نفهمد.انیشتین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
مرسي
تابی جان در مورد اظهارات ریبایکوف روسی مطلبی ننوشتی و دیگر اینکه وقتی پالرمو یا سی ای تی یا برجام را نمی پذیرید یا رد میکنید عواقب انرا هم برای مردم تشریح کنید اینکه توپ انرا به زمین دولت بیندازید درست نیست . آیا مردم از عواقب آن را میدانند
اگر جناب آقای دکتر ظریف برجام را. با هوشمندی. وذکاوت مثال زدنی به قدرت های بزرگ تحمیل نکرد بود از تهران جز تلی از خاک واز کشور جز ویرانه مخروبه ای اشغال شده به دست اجنبی چیزی باقی نمانده بود و ما به جای کامنت گذاشتن شاید در غار داشتیم ریشه درخت برای شام می پختیم.تاریخ همیشه از مردان صلح طلب همانند دکتر ظریف یاد خواهد کرد همانطور که از آرش به نیکی یاد می کند.اینکه ترامپ چاره ای جز خروج از برجام نمی بیند و خود را در عرصه بین المللی بی آبرو ورسوا می کند هنر دیپلماسی و کار کشتگی دکتر ظریف را می رساند.خداوند همیشه چنین انسان های شریف ودلسوز را برای کشور حفظ کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
برو بابا حالت خوش نیست. هنوز نفهمیدی که قدرت نظامی ایران باعث ترس دشمنان است و جرات حمله ندارند؟
آقای رحیم پور عزیز،دختردبستاتیتون رومیدید به پسرابتدایی ما،یافقط مرگ خوبه برای همسایه
الحمدالله ما در کشور از لحاظ اقتصادی نبودن فقر ، نبودن فحشا، نبودن، اعتیاد، نبودن فروش اندام انسان از ناچاری، نبودن دزدی، نداشتن چندین میلیون پرونده در قوه قضاییه، کشته نشدن هزاران نفر سالیانه در جاده ها، نداشتن بیکاری بالا، داشتن درآمد سرانه بالا در منطقه، نداشتن بالاترین فساد اداری و اختلاس و رانت بازی، نداشتن روابط فامیلی در حد گسترده، ندادن آمارهای غیرواقعی، داشتن کمترین زندانی، و بسیاری از توفیقات دیگر که فرصت گفتن آن نیست همه نشان از الگو بودن ما برای دیگران است. همه کشورها در حسرت داشتن مسئولین و مدیریت زبانزد هستند.
چگونه تشکر کنیم؟!!! ملت که شرمنده شما هستند.
آقای ازغدی متأسفم که شما از اسلام همین قدر می فهمید که دختر وپسر بچه دبستانی که اعضاء بدنشان را نمی شناسند می توانند ازدواج کنند. اسلام دین همه تاریخ است پس علاوه بر قرن ۲۱َ به قرنها بعد هم فکر کن... ضمنا کسی شما را مجبور نکرده در باره اسلام حرف بزنید.
مجمع محترم بالاخره تصویب می کنید چاره ای نیست . تصویب ویا عدم تصویب
به عنوان کسی که قریب به ده سال توی این کشور کارگری کرده،در مورد تعیین حقوق و دستمزد،فرمول و نحوه محاسبه حاضرم با هر گروه،نماینده،وزیر،نمایندگان اتحادیه های کارفرمایی و کارگری مناظره و بحث علمی و مستند بکنم،
به فرض که باید ما در عراق .سوریه .یمن.لبنان.در آینده در ونزوئلا حضور داشته باشیم این حضور هزینه انسانی و مادی دارد ایا مسولان هم الان با ملت این هزینه را می دهند جواب ان خیر است کدام یک از مسولان فرزندانشان در سوریه وعراق شهید شدند حقوق هایی که مسولان می گیرند بطور متوسط به غیر از مزایای غیرنقدی حدود ۲۰ است بنابراین درد عامه مردم که با حقوق ۲یا۳ تومان روزگار به سختی می گذرانند نمی فهمند
به گمان من منظور آقای ازغدی از ازدواج همان صیغه است .
ناشناس محترم ۲۳:۳۱درکامنت گفته شده کاری زشت است ودقیقادرست گفته شده مثلا شمااگربخواهیداقامت بگیرید ومعرف به دائم الخمری باشیدباید شانس بیاوریدبرای اقامت ،، نگفتند ممنوع گفتندزشت که برای خیلیها کارزشت پسندیده نیست !اگرشک داریدازافرادکاملا آگاه سئوال فرمائید البته گاهی حرف درست تلخ است
در مورد مقاله چاپ شده در روزنامه ايران كه اگر احمدي نژاد مي بود وضعيت كنوني بدتر از فلان كشور مي شد، با مطالعه مفاد اين مقاله نيازي به پاسخ دادن صريح به نويسنده اين مقاله نيست. فقط بررسي كنند كه درآمد ايشان در ماه چقدر است؟ مطمئنا ايشان درك صحيحي از آسيب شناسي كنوني جامعه ندارند و صرفا روش غيرمنطقي نگرش خود را دنبال مي كنند.
نمایندگان همه رئیس ها و مدیران شرکتهای خودروسازی را معرفی میکنند -اگر کسی هست فقط کارگر معرفی کرده باید تشویق بشه که البته گاهی هم کارگر معرفی میکنند هم رئیس و مدیر و چارت جدیدی درست میکنند جهت مدیر سازی!!!! مخصوص در شرکت ایران خودرو و پارس خودرو و سایپا کاشان.
"سیاست‌های احمدی‌نژاد می‌ماند؛ ونزوئلا می‌شدیم"
اینهم لاف در غریبی روزنامه ایران
معاون دادستان کل کشور: رفع فیلتر تلگرام منتفی است

الهی شکر ! ماکه فیلترشکن داریم .
سیاست‌های احمدی‌نژاد می‌ماند؛ ونزوئلا می‌شدیم !!!!!!!!!!! مگه الان نیستیم
معاون دادستان کل کشور: رفع فیلتر تلگرام منتفی است:
معاون جان عدم استفاده از فیلتر شکن هم منتفی است
ارزانترین بنزین در ونزوئلا و سپس ایران است و ایران دنباله روی ونزوئلا هست یعنی یک اقتصاد به تمام معنا پوپولیستی
جوری نکنید که جوری بشود که ما فکر کنیم که جوری شده است...
با سلام
بله اینکه رییس جممهور فرمودند برای سال آینده حقوقها را 20 درصد افزایش می دهند برای کارمندان خودشان است چراکه طبق قانون تورم آخر سال ملاک محاسبه حقوق کارگران بیچاره است. که متاسفانه صدایشان هم به بهچ جا نمی رسد. دیگر این پایه حقوق جوابگوی افزایش 100 در صدی قیمتها نیست.
با تشکر
رحيم خان درست ميفرمايي بچه دبستاني هم ميتواند ازدواج کندولي باهم سن خود نه بايک 40يا50ساله
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
دوست عزیز این افراد دیگر حرف تکمیل تری در چنته ندارند . هر چی نطریه داشتند خرج کردند . آخرین تیر هم از کمان خارج شد ولی برای مردم التزامی در اجرا ندارد فرزند زیاد نداشته باش تا مجبورش نکنی در زیر ۹ سال بخاطر جبر اقتصادی شوهر کند .
قوه قضائیه قرار بودش که به تخلفات آقای احمدی نژاد در وقت معین رسیدگی کند و نیز قرار بود که صلاحیت ایشون از نظر روانی هم بررسی بشه.با توجه به شرایط موجود آقای احمدی نژاد بسیار آروم تر شده اند.
قوه قضائیه از مسیرهای مختلف کارها دنبال می کنه
دولت تدبير واميد واحمدي نژاد مثل همند
احمدی نژاد خار چشم برخی انحصارگران است. زنده باد بهار
٨هزارنفر از کارگران خودروسازی را نمایندگان مجلس معرفی کرده اند.رشیدپور:
من فکر میکنم حداقل 50% کارکنان کلیه مراکز دولتی و خصولتی با سفارش استخدام شدند .
تا زمانيكه كشور توسط چند دولت اداره مي شود و قدرت دولتهاي پشت پرده قويتر از دولت قانوني است در مملكت همين آش است و همين كاسه .


.
روزنامه ایران ساکت شو .
نرخ تورم؟ کدام نرخ؟ نرخی که دولت شما اعلام میکند یا نرخ تورم واقعی و ملموس برای ملت؟
خسته نشدید بعد از این همه افتضاحی که به بار اوردید باز هم خودتان را با دولت قبل مقایسه میکنید؟
ای کاش قانونی بود که عملکرد رییس جمهور ها را پس از اتمام مسئولیت شان . بررسی و نهایتا در برابر قصورات و تخلفات محاکمه میکردند . تا اینها اینقدر حرف نمی زدند .
عملکرد روحانی . و نمایندگان مجلس که گرانی گسترده ای بوجود آورده . هنوز جای سوال نیست . که اینها رو چطوری صلاحیت داده . ؟
سیاست‌های احمدی‌نژاد می‌ماند؛ ونزوئلا می‌شدیم
نه که الان نیستیم ونزوئلا الان از ما بهتره
همچی میگه 179 روزه دولت سخنگو نداره انگار وقتی داشته اوضاع خیلی بهتر از حالا بوده! اگه خود دولت هم نبود شاید فرق چندانی با الان نمیکرد!
خوبه هر از چندگاهی کسانی که ژست متفکر به خود می گیرند از این اظهار نظرهایمی کنند.طرف فکر کرده چون دستگاه تناسلی از نظر زیست شناسی تکمیل شده دستگاه روحی و عاطفی و مهارت های اجتماعی و دانش و مسئولیت پذیری و ... هم آماده است و انسان را دقیقا با حیوانات یکی دانسته است چون حیوانات به محض اینکه دستگاه جنسی آنها کامل می شود آماده زاد و ولد می شوند نتیجه گرفته است که انسان هم همینطور است.
شباهت مادرو و احمدی نژاد و اصول گرایان خیلی به هم نزدیک است .
همگی پرمدعا ، بخدا قسم اگر این دولت نیم بند دست احمدی نژاد بود تا الان دلار از مرز سی هزار تومن هم گذشته بود و در همان حال شعار پیروزی سر می داد
اگه دست جلیلی و اصول گرایان بود دلار بالای چهل تومان هم گیر نمی آمد
یکشان می یومد می گفت اشکنه بخورید . اون یکی دیگه می گفت روزه بگیرید
و این مردم ساده دل رو با حرف آرام میکردن
کم کم فقدان هاشمی رفسنجانی مشخص می شود آقایان چند ماه است می خواهند دو لایحه را تصویب کنندگی توانند
بنده در 40 سال پیشرفت کردم و توانستم ثروتم را افزایش دهم تا هزار نسل آینده خودم هم بدون کار کردن بخورند و بیاشامند
دختر و پسر دبستانی هم می‌توانند ازدواج کنند!!!!!!!!
دمش گرم! حرفش حرفه! تو کارزار انتخاباتی هر چی گفته عمل کرده. !
این که برجام فواید داشته یا نه بماند
ولی اینکه اگه ما نبودیم و رقیب بود چقدر اوضاع اسفناک میشد واقعا یه فرار به جلو برای عدم پاسخگویی به وعده های بیشمار هست.
اینم بعلت تدبیر بنفش
آقای توکلی شما هم مردم را فیلم کردی مگر میخواهید کمر غول را بشکنید لایحه روشن است شفافیت در در آمد ومصرف دولت
روحانی داره ایران را مثل ونزوئلا میکنه یادولت قبل؟ روحانی دارهدخود تحریمی رواجرامیکنه یا دولت قبل؟فقط یک نمونه از خود تحریمی های روحانی در خصوص محصولات پتروشیمیه که ۵۰۰ درصد افزایش یافته بطوریکه مثلا ظرف پنیر از خود پنیر داخل اون گرونتره! این عجیب و عمدی نیست؟ وقتی از صفر تا صد این محصول داخلیه ، چطور میشه که اینقدر گرون بشه؟ غیر از اینکه کاسه ای زیر نیمذکاسه ی روحانی . عصبانی کردنذمردم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر