بازدید 13752

حال «داریوش اسدزاده» خوب نیست

کد خبر: ۸۷۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 26 January 2019

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، گفت: مردم ایران حالم خوب نیست و اگر فراموشم نکردید برایم دعا کنید.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، نام داریوش اسدزاده ما را به یاد آثار با شناسنامه تلویزیون و سینما می‌اندازد؛ کارهایی همچون «خانه سبز»، «سمندون»، «یتیمخانه ایران»، «قلاده‌های طلا» و «جعبه موسیقی»... او مدتی در بیمارستان ایران‌مهر بستری بود و این روزها در منزل یکی از دوستانش استراحت می‌کند. با او تماس گرفتم حالی از او بپرسم یک پیامی برای مردم داشت؛ او گفت: به مردم بگویید همه این سال‌ها افتخار می‌کردم برای هنر این مرز و بوم خدمت کردم و بارها و بارها مرا دیدند. همیشه فخر فروختم که بهترین شغل دنیا را دارم؛ چون با هنرم، لحظات نابی را با مردم سپری می‌کنم. اما مدتی است از این نعمت محروم شده‌ام و در بستر بیماری‌ام.

اسدزاده، تصریح کرد: وضعیت جسمانی خوبی ندارم و نمی‌توانم در صحنه فیلم و نمایش قرار بگیرم و این موضوع آزارم می‌دهد. دوست داشتم این واپسین لحظات عمرم را نیز با مردم سپری می‌کردم. ناتوانی جسمی‌ام اجازه ادامه خدمت را نمی‌دهد و از مردم می‌خواهم اگر فراموشم نکردند برایم دعا کنند تا بتوانم به صحنه بازیگری برگردم و برایشان کماکان افتخار خدمتگزاری را داشته باشم.

داریوش اسدزاده سال‌ها برای هنر این مرز و بوم تلاش کرده است. همان پیرمرد خوش‌سخن و بازیگر کاربلد تئاتر، سینما و تلویزیون که به علت تشدید بیماری‌اش و جراحی سختی که گذرانده این روزها دوران نقاهت را در منزل سپری می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۳
خدا شفاش بده
اللهم اشف کل مریض
آخی، چقدر دوستشون داشتم و دارم. خدا بهشون سلامتی بده و نگهدارشون باشه
خدا شفایش بده.
خداوند شفایش دهد ان شاا...
با دعای بهبودی کامل همگی دعا کنیم برای جمیع بیماران.
برای سلامتیشون دعا میکنیم.
خداوند به ایشان شفا عنایت فرماید.
سلامتی و تندستی اش همیشه آرزومندم .
ان شاا... هرچه سریعتر سلامتی خودشون رو بدست بیارن.
اللهم اشف كل مريض، براي اين بازيگر و هنرمند، آرزوي سلامتي و شفاي عاجل از خداي بزرگ مسئلت دارم. حقيقتا خواندن پيام دردناك سايت وزين تابناك، موجب تألم و بغض در گلو شد. اميدوارم گروهي از بزرگان هنر و يك تيم همراه با حضور در منزل اعلام شده علاوه بر قوت قلب ايشان و خروج از تنهايي، موجب اطلاع رساني به خوانندگان اين سايت وزين شود. اجركم عندا...
شما عزيزي شما سرور مايي شما تاج سر مايي انشالله هرچه زودتر بهبوديتان را حاصل نمائيد و هرچه زودتر به آرزوي قلبي خود و ما برسيد برگرديد
آرزوی سلامتی برای داریوش اسد زاده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر