بازدید 7008

صدیقی: نتیجه برجام گوشتِ ۱۰۰ هزارتومانی است

کد خبر: ۸۷۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 25 January 2019

خطیب نماز جمعه تهران گفت: با توجه به اینکه در دو کمیسیون تخصصی مجمع fatf رد شده است، امیدوارم رئیس مجمع تشخیص مصلحت و سایر اعضا اقتدار کشور را حفظ کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، آیت‌الله کاظم صدیقی خطیب نمازجمعه این هفته تهران(5 بهمن) با بیان اینکه در رعایت تقوا، پرهیز از ظلم بسیار مهم است، گفت: در میان ظلم‌ها، ظلم به دین از همه ظلم‌ها بدتر است. دین از آب خوردن هم حیاتی تر است. آب مایه حیات در این دنیا است اما دین مایه حیات در دنیا و آخرت است.

وی با بیان اینکه در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و مردم مومن برای بیعت با شهیدان و قدردانی از این نعمت خودشان را برای آماده می‌کنند، گفت: انسان از عهده این برنمی‌آید که بگوید چه رهاوردهایی از انقلاب نصیب جهان شد. یکی از دستاوردها اندیشه حکومت اسلامی است. تا پیش از انقلاب، دو اندیشه بر جهان حکمفرما بود. یک اندیشه سوسیالیستی و کمونیستی استبدادای بود که در شکل حمایت از مردم و فقرا، استبداد همه‌جانبه ایجاد کرده بود و با شعارهای جذابی که می‌داد، موتور حرکت جوانانی که بی بند و باری لیبرالسم خسته بودند، شده بود.

آیت‌الله صدیقی خاطرنشان کرد: دومین مکتب هم لیبرالیسم بود که تفکر طبقاتی را امری مشروع و درست می‌‌دانست و این آزادی‌های بدون کنترل در شکل لیبرالیسم باعث شد خدا را کنار بگذارند و همه چیز را در گردونه مسائل مادی توجیه می‌کردند. در این شرایط امام بدون اتکا به این دو قدرت آن زمان، روی پای خودش ایستاد و شعار "نه شرقی نه غربی" را مطرح کرد. در همین رابطه، دنیای غرب با همه ادعاهایش به مصاف آمد. امام فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و هیچ غلطی هم نتوانسته بکند. جریان استبدادی کمونیسم هم با ظهور قدرت اسلام مشتش باز شد و به شکست انجامید و امام فرمودند "شکستن استخوان‌های کمونیسم را می‌شنوم."

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی خط بطلانی بود بر ادعاهایی که اسلام را دین شمشیر و توجیه‌گر ظلم ظالمان معرفی کرده بود و خیانت‌های بزرگی به اسلام انجام شده بود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک برنامه مدون و منظم که حاوی معنویت و حاوی برنامه زندگی دنیوی بود ارائه داد. معنویت و اخلاق و عرفان را با سیاست پیوند داد و آشتی دنیا و آخرت و ظاهر و باطن با این مرام جدید ظهور و بروز کرد. این مسئله در قانون اساسی و رفتار رهبری انقلاب بروز کرد و قدرت آنها را از مرز اخلاق بیرون نکرد.

وی ادامه داد: امام راحل از حسینیه به قصر نرفت و نسبت به مستضعفین بی‌تفاوت نبود و گریه‌های سحرش برقرار بود. امام، خدا را شناخته بود و نیازی به تظاهر و تزویر نداشت. ولایت فقیه ولایت قانون و عدل و عقل است و ولایت اقتدار در برابر قدرت های بزرگ است. ولایت‌فقیه مردمی ترین، عقلانی‌ترین و کنترل شده ترین حکومت در طول تاریخ است که دیده‌ایم.

خطیب نمازجمعه تهران خاطرنشان کرد: طبق آموزه‌های دینی انبیا هر جا حکومت کرده‌اند در کنار مردم بودند، این روایت برای ما در آن دوران افسانه به‌حساب می‌آمد، اما امام همان رویه را در حسینیه نشینی انجام داد و مقام معظم رهبری نیز همین رویه را دارد و براساس اطلاعات دقیقی که دارم کل مایملک زندگی ایشان یک وانت‌بار نمی‌شود اما با اقتدار از ارزش‌ها حسینی کوتاه نیامده‌اند و ایستادگی در برابر قدرت‌های بزرگ اتمی را نشان داده‌اند.

آیت‌الله صدیقی در ادامه با اشاره به مسئله fatf است، گفت: ما در جنگ اقتصادی هستیم و در جنگ، استتار یکی از مسائلی است که باید رعایت کرد. این مسائل در اتاق فکر کشورهای غارتگر پیچیده شده و قبول این نسخه خلاف فرهنگ ما است. ما تابع قرآنیم و ما باید به آنها برنامه و فرهنگ بدهیم نه اینکه آنها هرچه خواستند به ما بدهند. اینها در جنگ اقتصادی می‌خواهند مصارف ما را رصد کنند که در کجا درآمد داریم و در دنیا چه کسانی با ما مراودات اقتصادی دارند و می‌خواهند از روی قانون ما را متهم کنند. عاقل سرّ خود را به دشمن نمی‌دهد و ما نباید از‌ آنها رنگ بپذیریم. در جریان قرارگاه خاتم که در پارس جنوبی کارهای بزرگی انجام داده‌ است آلمان از ما سوالاتی کرده است. اگر ما در جریان FATF رفتیم نمی‌توانیم این سوال را جواب ندهیم و قانونا ملزم می‌شویم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه برجام نتیجه‌اش این شده که گوشت امروز حدود 100 هزار تومان است و شخصی به من می‌گفت خانواده‌اش چندماه است گوشت نخورده‌اند، اظهار داشت: چه تضمینی دارید اگر FATF ر ا امضا کردید چوب‌های محکم‌تری نخورید؟ FATF وسیله‌ای می‌شود برای تحریم‌های بدتر و فشارهای بیشتر و مقام معظم رهبری فرمودند در جنگ اقتصادی توپ و تانک و تفنگ نیست اما ابزارهای خطرناکتری وجود دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه در دو کمیسیون تخصصی مجمع fatf رد شده است، امیدوارم رئیس مجمع تشخیص مصلحت و سایر اعضا اقتدار کشور را حفظ کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۲۷
آقای امام جمعه محترم که باید عادل باشی تا نماز مامومین مورد قبول باشد ، ما از دولت روحانی دل خوشی نداریم ولی آیا واقعا علت گوشت کیلویی صدهزارتومانی برحام هست ؟؟؟

یک مقدار منطقی و علمی و دقیق سخن بگویید
وافعا وضعت خوبه که می تونی گوشت صدهزار تومانی بخری
حاصل رانت و اختلاس مسئولین و بخور بخور های عجیب و غریب فرزندان و آقازاده هاست ربطی به برجام ندارد....
اقای صدیقی اگر برجام نبود الان گوشت 300 رد کرده بود
امام جمعۀ محترم تهران
اگر چه مردم نه تدبیری در دولت می بینند و نه امیدی به آن دارند اما آیا میدانید که دولت برای کالاهای اساسی از جمله گوشت دلار 4200 تومانی اعلام و تعهد کرده است،؟ پس این موضوع ربطی به برجام ندارد بلکه مربوط به ناکارآمدی دولت ، رانت و فساد و است. از قضا مولفۀ رانت و فساد آن از جمله قاچاق گوشت و دام زنده، میوه و.... مربوط به قوۀ قضائییه و نیروی انتظامی است که اختیار آن چندان دست دولت نیست و شما میتوانید در این موضوع بیشتر تامل کنید. اگر قوۀ قضاوییه و نیروی انتظامی با رانت خواران و مفسدین ریز درشت برخورد جدی بنماید 80% موضوع حل است.
ما هیچی نمیگویم دانشمند گرامی صدیقی گرامی . هر دو آخوندید. با برجام یا بی برجام دلار را بکنید ۱۰۰۰ تومان ( هفت تومان قبل از انقلاب پیش کش )
آره خداييش! اصلا تا قبل از اين دوره ٣٥ سال بود كه هيچ افزايش قيمتي نداشتيم كشور هم از همه نظر در سطح عالي بود
ما که به فرموده، اشکنه می خوریم، آنهم یک وعده در روز
جناب استاد از قضا عدم اجرای برجام باعث شد گوشت بشود کیلویی ۱۰۰هزار تومان نه اجرای ان
خیلی راحت گوشت رو کرد 100 هزار تومن. بابا بخدا تو شهر ما 70 هزار تومنه. نکنید بخدا فردا میدن 100 هزار تومن
خدا به دادمان برسد
اونچه که مردم ( البته به زعم شما بی بصیرت ) دارن میبینن اینه که از وقتی برجام متزلزل شده ، قیمت ها داره میره بالا . به زودی هم شاهد لغو کامل برجام هم هستیم و اونموقع هم سخنرانی شما رو خواهیم شنید .
نتیجه گوشت ۱۰۰‌ هزار تومانی‌حاصل عملکرد جناح بندی ها است که مردم به این روز افتاده اند
نتیجه سیاست دشمنی با دنیا گوشت و همه ی زندگی مردم را گران کرد.. بهتره منطقی فکر کنید . برجام را مفصر قلمداد نکنید.
میشه منطقی بگید اگه برجام امضا نمیکردیم. وضعیت نرخ دلار و معیشت مردم چه گونه بود. ؟ یعنی بسیار بهتر از الان بود . واقعا که مردم را احمق فرض کردید. الان تحریم هستیم که این شرایط را پیدا کردیم. قبل از برجام هم تحریم بودیم و هر روز شدیدتر میشد. حداقل چند سال نفس کشیدیم. نکنه اگه چرخ هسته ای می چرخید برای مردم نان و ارد و ...... تولید میکرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
الان که چرخ هسته ای نمیچرخه برای مردم نان و آرد تولید میکنید شما و همفکران کلید به دستتون
اگر شرط امامت در جماعت عدالت و راستگویی است . آیا دیگر میشود پشت سر ایشان نماز گذارد؟
ماچند سال است که گوشت نخورده ایم کم کم رنگش را هم فراموش کرده ایم
پس چرا وقتی لغو شد کشور اقتصادش ترکید
نه خیر نتیجه بی لیاقتی مسولان است
گوشت صد تومانی نتیجه برجام نیست بلکه نتیجه یک عمر سوء مدیریت و بی کفایتی و رانت خواری ها و عدم مبارزه و محاکمه برخی مسئولین و آقازادگان فاسد می باشد(بلانسبت درستکاران) ...نتیجه دلالی بانکها و عدم توسعه کشاورزی و دامداری و صنعت کشور است. ..... جناب آقای صدیقی شما هم یکی از مسئولین این کشور هستید و برای مبارزه با ظلم و فساد مسئولید و با حرف خالی که چیزی درست نمیشه و رفع مسئولیت نمیشه ...
آقای صدیقی،
شما FATF را تصویب نکنید و قیمت گوشت را کیلویی بیست تومن کنید.
عرضشو داری, بسم الله.
الحمدالله ما در کشور از لحاظ اقتصادی نبودن فقر ، نبودن فحشا، نبودن، اعتیاد، نبودن فروش اندام انسان از ناچاری، نبودن دزدی، نداشتن چندین میلیون پرونده در قوه قضاییه، کشته نشدن هزاران نفر سالیانه در جاده ها، نداشتن بیکاری بالا، داشتن درآمد سرانه بالا در منطقه، نداشتن بالاترین فساد اداری و اختلاس و رانت بازی، نداشتن روابط فامیلی در حد گسترده، ندادن آمارهای غیرواقعی، داشتن کمترین زندانی، و بسیاری از توفیقات دیگر که فرصت گفتن آن نیست همه نشان از الگو بودن ما برای دیگران است. همه کشورها در حسرت داشتن مسئولین و مدیریت زبانزد هستند.
چگونه تشکر کنیم؟!!! ملت که شرمنده شما هستند.
مگر ایشان امام جمعه همه مردم تهران نباید باشند.پس چرا جامعه را دو دسته می کنند و و با چنین سخنان جناحی مانع از حضور جناح اصلاح طلب در نماز جمعه می شوند
گوشت ۱۰۰ هزارتومانی و کلا دلار ۱۲۰۰۰ تومانی نتیجه خالی بندی های غیر مسوولانه بوده است
ادرس عوضی ندهید
بعله ایشان صحیح میگویند اگر برجام نابم همه از قصابی سر کوچه آقای احمدینژاد به قیمت ارزان گوش میخریدیم
گوشت صد هزار توماني نتيجه برجام نيست ، نتيجه رانت خواري بعضي ها و هرج و مرج و بي برنامه گي اقتصادي كشور است . چرا زمين را به آسمان مي بافيد و ناتواني برخي مسئولين را نتيجه تعامل مثبت با دنيا نشان مي دهيد ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی