بازدید 2028

وعده رئیس دانشگاه تهران برای حل مشکلات خوابگاه

کد خبر: ۸۷۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ 23 January 2019
رئیس دانشگاه تهران گفت: دانشجویان خوابگاه متاهلین شهید مطهری این دانشگاه مشکلات خود را به معاونت دانشجویی اعلام کرده تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

به گزارش فارس، محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران درباره مشکلات دانشجویان  خوابگاه متاهلین شهید مطهری این دانشگاه گفت: رسیدگی به مشکلات خوابگاهی دانشجویان  بر عهده معاونت دانشجویی است و دانشجویان خوابگاه متاهلین شهید مطهری در اولین فرصت مشکلات خود را در قالب یک دست نویس به این معاونت انتقال دهند تا موضوعات آنها پیگیری شود.

وی افزود:  دانشجویانی که در روند تحصیل خود دچار مشکلات مختلف می شوند، می توانند مسائل دانشجویی را به معاونت دانشجویی اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری و نسبت به رفع آن اقدام شود.
نیلی احمد آبادی درباره امکانات خوابگاه‌های دانشگاه تهران گفت: امکانات خوابگاهی تا حدی که در توان دانشگاه بوده برای دانشجویان مهیا شده است اما اگر در این زمینه خوابگاهی دچار مشکل است  دانشجویانی که از این خوابگاه ها استفاده می کنند مسائل خود را به معاونت دانشجویی بگویند تا رسیدگی شود و در این زمینه کوتاهی نخواهد شد به همین دلیل مشکلی در رفع مطالبات دانشجویان نداریم.
وی در ادامه گفت: در صورتی که مشکلات خوابگاه در زمان کوتاهی رفع نشد دانشجویان وضعیت خوابگاه را از طریق روابط عمومی دانشگاه به من اطلاع رسانی کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار