بازدید 44455
هزار و پانصد و چهل و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

دیالوگی جالب در دادگاه متهمان بانک سرمایه/طائب: اوضاع امروز مانند ساعت پایانی جنگ صفین است/قوی‌ترین احتمال برای ریاست قوه ‌قضائیه/ناصر ایمانی: احمدی نژاد ویراژ سیاسی می‌دهد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ توکلی: رهبری نظری درباره پالرمو و CFT به مجمع اعلام نکرده‌اند/ماجرای صدا‌های عجیب برج میلاد چیست؟/نماینده‌ای که به قتل یک دختر متهم می‌شد، می‌خواهد شکایت کند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 22 January 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

توکلی: رهبری نظری درباره پالرمو و CFT به مجمع اعلام نکرده‌اند

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا درباره لوایح پالرمو و CFT از جانب رهبری انقلاب توصیه‌ای یا درخواستی به مجمع اعلام شده است، گفت: نه، هیچ نظری به مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام نشده است و مجمع طبق وظایف خودش عمل خواهد کرد.

دیالوگی جالب در دادگاه متهمان بانک سرمایه

دادگاه متهمان بانک سرمایه در حالی برگزار شد که حاشیه داشت و دیالوگی جالب به شرح زیر رد و بدل شد؛

رئیس دادگاه: رحمت الله اسدی را میشناسید؟
کاظمی، وزیراسبق رفاه: بله.
قاضی: ارتباطی با شما دارند؟
کاظمی: سلام وعلیکی داشتیم.
قاضی: کار مالی و بانکی داشتید؟
کاظمی: خیر.
قاضی: ۳میلیارد تومان به حساب همسرتان واریز کرده. فقط سلام و علیک داشتید؟

طائب: اوضاع امروز مانند ساعت پایانی جنگ صفین است

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: اگر بخواهیم اوضاع امروز را با دوران حکومت امام علی علیه السلام مقایسه کنیم، مانند ساعت پایانی جنگ صفین است، که ابتدایش بسیار شورانگیز بود و انتهایش بسیار ناگوار. وی افزود: آن زمانی که قرآن‌ها به روی نیزه زده شد و شمشیر یاران مالک اشتر غلاف شد، اینجا بود که منافقین خود را نشان دادند و آنچه دنبالش بودند، ظاهر گشت. طائب با طرح دو سؤال در رابطه با جنگ صفین اذعان داشت: اما دو سؤال اینجا مطرح است: چرا شمشیر‌ها غلاف شد؟ اول اینکه، چون سربازان این میدان خسته شده بودند و دوم آنکه بصیرت نداشتند؛ سؤال دوم این که گرفتن نقطه پایانی چه ارزشی برای حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام داشت؟ ببینید کدام یک از ائمه ما به صورتی که دیگران هم ببینید توانستند در مسجد الاقصی با آن همه عظمت نماز بخوانند؟ دشمن نگذاشت، چون اگر این اتفاق می‌افتاد اسلام اصیل هر دو قبله را تحت تصرف می‌گرفت و اسلام جهانی می‌شد، اما دشمنان نگذاشتند.

قوی‌ترین احتمال برای ریاست قوه‌قضائیه

محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نگران بودم که آملی‌لاریجانی اعمال نظر کند، اظهار کرد: قوی‌ترین احتمال برای ریاست قوه قضائیه ابراهیم رئیسی است.

ناصر ایمانی: احمدی نژاد ویراژ سیاسی می‌دهد

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: احمدی نژاد اشتباه کرد در حمایت از بازرگان توئیت زد، چون جریان روشنفکری و ملی‌گرای کشور هرگز به آقای احمدی نژاد نزدیک نخواهد شد و او اگر می‌خواست آن جریان را به نوعی استمالت کند مطمئنا ره به جایی نخواهد برد. ناصر ایمانی در واکنش به این توئیت احمدی نژاد گفت: او هر جا ببیند نظام جمهوری اسلامی با موضوعی زاویه یا با مسأله‌ای مخالفت دارد، هیچ ابایی به خود را نمی‌دهد که دقیقا در حمایت از همان موضوع اتخاذ موضع می‌کند، حتی اگر این موضع ۱۸۰ درجه مغایر موضع گذشته اش باشد؛ در واقع با این کار ویراژ سیاسی می‌دهد.

احضار شمس الواعظین به اوین

ماشاءالله شمس‌الواعظین از احضار خود به دادسرای شعبه اوین خبر داد. وی همچنین از علت احضار خود اظهار بی اطلاعی کرده و گفت: بنا بر مشورت پاره ای از مشفقان فعالیت مطبوعاتی‌ام را کاهش داده و برای امرار معاش به کار مورد پسندم در حوزه مزرعه داری مشغول هستم و به جز مسئولیت ناچیز صنفی در انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران و تدریس ناچیزتر پاره‌ای مواد درسی مورد نیاز حوزه روزنامه‌نگاری فعالیت دیگری ندارم. بدین ترتیب نمی‌دانم چنین احضاریه‌ای به چه معنا و با چه توجیهی صادر شده است! امیدوارم ختم به خیر شود.

ماجرای صدا‌های عجیب برج میلاد چیست؟

درویش پور، مدیرعامل برج میلاد درباره ترک خوردن برخی از دیوار‌های پارکینگ این سازه گفت: حرکت و زاویه ترک ایجاد شده مهم است؛ ظاهر برخی ترک‌ها ممکن است خطرناک باشد، ترک‌های پارکینگ نیز مقاوم‌سازی شده و هیچ ارتباطی با سازه برج ندارد. چندی پیش می‌گفتند از آسمان صدای عجیبی شنیده شد و فردی هم یک فیلم گرفت، ولی نهایتا مشخص نشد منشأ آن چه بود است؛ صدایی که در برج شنیده شده هم تنها یکبار رخ داده و یکی از کارگران قسمت آشپزخانه آن را اعلام کرد، شاید این صدا، صدای افتادن یک قابلمه بوده است./تسنیم

نماینده‌ای که به قتل یک دختر متهم می‌شد، می‌خواهد شکایت کند

علی‌رضا سلیمی، نماینده‌ محلات و عضو هیأت نظارت ‌بر نمایندگان مجلس گفت: «اصالت فایل‌ صوتی که از سوی یک زن درباره سلمان خدادادی، نماینده ملکان، منتشر شده برای ما روشن نیست و در حال بررسی این ماجرا هستیم. مدرکی هم به دست ما رسیده از این‌که یک زن می‌خواسته از نماینده ملکان باج بگیرد و به خدادادی گفته باید۵۰۰میلیون ‌تومان به حساب من بریزی، وگرنه آبروی‌ات را می‌برم. سلیمی خبر داده، خدادادی می‌خواهد درباره اتهام‌هایی که به او وارد شده، به دادگاه شکایت کند. چندی‌ پیش، یک فایل شنیداری از حرف‌های یک زن منتشر شد که نماینده ملکان را به رابطه جنسی نامشروع متهم می‌کرد و بعدتر که پیکر زهرا نویدی در خانه اش در تبریز پیدا شد، این فایل به او منتسب شد. / خانه‌ملت

فرودگاه امام خمینی، تخت‌جمشید، سی‌وسه‌پل و… در خطر فرو نشست زمین

مسعود شفیعی، مدیر سازمان نقشه برداری در کافه خبر درباره مسأله فرونشت زمین در تهران گفت: اطلاعات شهر تهران را از سال ۷۱ تاکنون داریم. آن طور که مشخص است محدوده فرونشست در سطح تهران در حال افزایش است. در سال ۸۴ محدوده فرونشست ما تا سر سه راه آذری بودیم، ولی اکنون متأسفانه این محدوده تا سمت میدان فتح افزایش پیدا کرده است. یعنی محدوده فرونشست تا مرز فرودگاه مهرآباد رسیده؛ از سویی این محدوده تا به فرودگاه امام رسیده، ولی الان با توجه به محاسبات جدید محدوده فرودگاه امام هم شامل محدوده فرونشست شده. البته میزان این موضوع چندان خطرناک نیست، اما در چند سال آینده این وضع می‌تواند خطرناک باشد.

راهی جز پیوستن به FATF نداریم

لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس گفت: ما راهی جز پیوستن به FATF نداریم، الان دنیای ۵۰ سال قبل نیست که بخواهیم دور خود دیوار بکشیم، بلکه بیش از ۲۰۰ کشور دنیا عضو FATF هستند و اگر می‌خواهیم با دنیا مبادلات اقتصادی داشته باشیم، باید موانع عضویت را برداریم. پیش بینی می‌کنم مجمع تشخیص مصحلت نظام با لایحه FATF موافقت کند. /ایسنا

صدور حکم قضایی برای ۲۰۰ ملک شهرداری در شمال تهران

«میرلوحی»، عضو شورای شهر تهران گفت: دوهزار ملک شهرداری در مناطق شمالی تهران بعضا بدون ضابطه و اجاره‌نامه قانونی در تصرف افرادی قرار گرفته است که اکنون حاضر به تخلیه نیستند. تاکنون برای ۲۰۰ ملک که در اختیار افراد غیر قرار گرفته است و باید تخلیه کنند، حکم قضایی گرفته‌ایم. در حال حاضر شهرداری تهران به بانک‌ها، پیمانکاران و دیگر نهاد‌های بدهکار است و خیلی از پروژه‌ها نیمه باقی مانده است و باید تکمیل شود؛ بنابراین اجاره، فروش و تهاتر این ملک‌هایی که در دست افراد غیر است برای شهرداری تهران می‌تواند راهگشا باشد. /فارس

دونالد ترامپ نامزد یک جایزه مشهور و منفور سینمایی شد

نامزد‌های جایزه تمشک طلایی یا بدترین‌های سینما اندکی پیش از اعلام نامزد‌های اسکار یا بهترین‌های سینما معرفی شدند. در جمع نامزد‌های این جایزه نمادین که البته کسی راضی به دریافت آن نمی‌شود، چهره‌های سرشناسی، چون جانی دپ، جان تراولتا و البته دونالد ترامپ رئیس‌جمهور جنجالی آمریکا حضور دارند. ترامپ سال گذشته سوژه فیلم مایکل مور، مستند ساز برنده اسکار در فیلم «فارنهایت ۱۱/۹» درباره انتخاب ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ بود و حضورش در این مستند نامزد دریافت تمشک طلایی شد. / خبرآنلاین

تفاوت است بین دولت روحانی و احمدی نژاد

احمد مازنی، نماینده مردم تهران در گفت وگو با فائزه عباسی به خبرآنلاین گفت: ما در انتخابات ۹۲ و ۹۶ می‌خواستیم کشور را از یک جهنم وارد برزخ کنیم و از آن فضای تند عبور کنیم. از هر کسی سؤال کنیم تفاوت قائل است، بین دولت روحانی و احمدی نژاد یا بین مجلس دهم و مجلس نهم و اساسا بین فضای سیاسی بسته دوره گذشته. اساسا این دو مقطع زمانی با هم قابل مقایسه نیست. نکته دیگر آنکه در انتقادات، چون جانب انصاف رعایت نمی‌شود، از همان روز اول تخریب‌ها شروع شد؛ لذا از همان روز اول، نه در جناح اصولگرا بلکه در جناح اصلاح طلب، این تخریب‌ها علیه فراکسیون امید و شخص عارف وجود داشت؛ بنابراین اگر نگاه کنیم، ما می‌خواستیم از آن فضا عبور کنیم که کردیم. مثلا در همین موضوع برجام ببینید ما چه توفیقاتی داشتیم و امروز دنیا علیه ما نیست. اگر این توفیق نیست، پس چیست؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۷۲
پس از ایران با رشد اقتصادی منفی 5.5، ونزوئلا با منفی 5، سودان جنوبی با منفی 4.6، گینه با منفی 2.6، سودان با منفی 1.9 و آرژانتین با منفی 1.6 قرار دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
تو ایران فقط پزشکان خوب دارن پول پارو میکنن و مالیات ناچیز 10 درصدیشون رو هم نمیدن.
****
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
ناشناس ۲۱:۳۹
باید حقوق همه بالا بره ،نه اینکه حقوق دکتر بیاد پایین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
ناشناس 23:18 باید حقوق متناسب باشه نه اینکه استاد دانشگاه 8 تومن بگیره و پزشک متخصص 800 میلیون تومن درآمد داشته باشه و تازه اندازه یه کارگر هم مالیات بده.
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
این ملت خودشان خواستند که اینطور زندگی کنند
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
بنده خدا

الان عضو هیات علمی که تازه استخدام شده ماهی 15 میلیون تومن میگیره

اونی که استاد شده که بالای 50 میلیون پول میگیره
ناشناس
| - |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
نگویید حقوق دکتر ها بالاست بگویید حقوق ما پایین است
حاج علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
دوستان اینقد مشاغل دیگه رو تخریب نکنید که چقد پول در میاران کسی که پزشکه داره پول متناسب با زحمتش رو در میاره، همه دنیا پزشکها جز افراد با درامد بالا هستند، یاد بگیرید که مشکل این است که درامد کارمند و گارگر در کشور ما خیلی پایین هست وگرنه مشکل پزشک یا کسی که درامدش بیشتر هست نیست.
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
خانم دکتر پیدا نمیشه بامن ازدواج کنه
وضعم خوبه ماهی هشتصد تومن درامد دارم ، یه پراید هم دارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
درواقع پزشکان درآمدشان به دلار است . درستش این است که همه مردم درآمدشان به دلار باشد . اگر اینطور باشد چنین اختلاف طبقاتی بوجد نمیآید . . اما مسئله مالیات ندادن یک جرم محسوب میشود که باید اعمال قانون شود . البته برای همه سازمانها نه فقط پزشک ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
دیگه آرزوي خونه و ماشین خريدن به گور رفت واسه
کارمندای بدبخت و جوونا
دل ای دل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
ما که میخاییم آمریکا نابود بشه - البته نه همه- خب این کار ترامپ پس عالیه . فقط چرا توی این یکماه که دولتشون تعطیل شده دلار ارزون نشد ؟؟؟؟. اوضاع اقتصادی مون خوب نشدش ؟؟؟ حالا تصور کنین دولت آمریکا دوباره فعال بشه . وآآآآآآآآآآآ مصیبتا داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
این بنده خدا، که نوشته هیات علمی تازه استخدام شده 15 میلیون و استاد بالای 50 میلیون می گیرد ، معلوم می شود که اصلا در نزدیکانش هیچ فرد دانشگاهی وجود ندارد و گرنه می دانست که استاد تمام در دانشگاه های ایران زیر 12 میلیون می گیرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
افتخاری بزرگ .روزنامه را باز میکنی بجای افتتاح یک کارخانه ،نوشته فلانی به دادگاه اوین احضار شد.
بهزاد
| France |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
متاسفانه عدالت در مملکت ما فقط در حد حرفه و مسئولین مملکت تا جایی که دلشون بخواد حقوق خودشون و یک قشر خاص رو که زورشون بهشون نمیرسه و یا سوگولی هستند٬ بالا نگه میدارند. مثلا چرا باید حقوق پزشکان‌بر اساس جدول تعرفه ی سالیانه ی منتشره در‌آمریکای‌شمالی و بر اساس دلار تعریف‌ بشه و وزیر بهداشت که خودش هم پزشکه اینقدر از این کارشون حمایت کنه؟ غیر از اینه که خودش ذینفعه؟ چرا باید اعضای هیئت علمی دانشگاهها که‌واقعا هیچ گلی به سر مملکت نزدند و نمیدونم کدوم اختراع و اکتشاف رو برای پیشرفت مملکت انجام دادند ٬حقوقهای بالای ده پانزده میلیون بگیرند و از طرفی هر مسئول و نماینده ای هم برای خودش یک کرسی در یکی از این دانشگاهها فراهم کرده باشه و یک حقوق مفت ماهیانه به حسابش واریز بشه؟ واقعا مقایسه کردن حقوق یک میلیون تومانی کارگر زحمت کش با حقوق پانزده میلیونی یا ده میلیونی فلان مدیر جزء ٬ مسخره نیست و خنده به لب آدم نمیاره ؟ چرا هیچکس به فکر همسانسازی دستمزدها و اجرای عدالت واقعی در این مملکت به اصطلاح اسلامی نیست و به هیچ مسئولی بر نمیخوره و
خجالت نمیکشند ؟
احمدی نژاد با این اطرافیانش.یکی از یکی ....مرحوم کردان اگر به امروز میماند بخاطر تقلب در مدرکش انقدرها شرمنده نمیشد و دق نمیکرد وقتی بقیه اعضای دولت مهرورز را میدید .روسفید شد بین اینهمه فساد بقیه.
پاسخ ها
م ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
من بیسواد هم میدانم مدرکی که شما دارین به هیچ درد نمیخو رد اینو مطمعن هستم پس حرف مفت نزن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
تا کی میخواهید به این ادبیات ادامه بدین تا کی میخواهید هموطنانت را با این ادبیات بی پشتوانه ادامه بدین مردم و خودم از بچگی که ده سالم بود در سیاه ترس از جنگ زندگی کردم و حادا هم ترس از گرانی . ترس از فقر و ترس .... تا کی باید زیر سایه ترس مردم زندگی کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
اين وزير از دشمنان احمدی نژاد شد بعد از اينکه احمدی نژاد اون رو اخراج کرد. حالا چرا ميگيد وزير احمدی نژاد خدا ميدونه
حالا شد وزیر دولت احمدی نژاد. اون موقع که از شما تعریف میکرد که حرف دیگری میزدید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
درود بر احمدی نژآد پاک و مردمی
مثل صفین که معاویه امیدش به خناسان داخلی لشکر اسلام بود تا مالک اشتر را از در خیمه برگردانند ، نتانیاهو هم امیدش به فتنه گران داخلی است تا حاج قاسم را از لب مرز اون رژیم برگرودنن..
لطفا سانسور نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
تو دیگه ساکت شو ،۸ساله با این ادبیات دارید عقده کشایی میکنید ولی خدا خوب نشونتون دادجواب شما رو ؟؟؟!لطفا سانسور نکنید ت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
نتانیاهو: مخالفت با نفوذ ایران در منطقه ،باید از درون ایران باشد
منظورش همین اصلاح طلبان اند.
سلام
| France |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
الان ملت بی کار گرسنه
اند،فساد داره ازدر و دیوار کشور
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
عزیزم تو سایت که منبر نیست که خناس خناس میکنی . آلان وضعیت در اروپا در نشست لهستان بر علیه کشور ما هست در شرایط خطیری قرار داریم . کمی وضعیت مردم را درک کنید .‌اول ثابت کن که چی شد قرار داد بهم خورد بعد نظر بده . دوم اینکه اینقدر مردم را دسته بندی نکنید . مردم همه با هر عقیده ای ایرانی هستند این اختلاف باید از بین برود . اسم گذاری را تمامش کنید
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
اتفاقا ما (بقول شما )خائنهامیگیم اگر قدرتش وجود داره بزنیم.چند خبر پایینتر نوشته بخاطر ورشو نمیزنیم.خوب گیریم بعد ورشو امریکا که توانایی داره دوباره در زوریخ همه رو جمع کنه بعد در اتن بعد در سنت هلن بعد در ...‌ما همینجوری بخوریم و وایستیم نگاه کنیم؟ما میگیم اگر زورشو داریم بزنیم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
قرار نیست جای را بزمیم یا هر چی . اتفاقا دشمن با برنامه منتهی با پنبه سر میبرد . آنها در جبهه واحد بر علیه کشور دسبسه چینی میکنند البته با دوستانشان که حتی شراکت تجاری یا تشابه فکری سیاسی دارند . ایران هم‌میتواند چنین جلساتی در تهران با کشورهای دوست انجام دهد . حتما بعد از نتایج چنین جلساتی نیاز هست در تهران با کشورهای دوست انجام گیرد تا کشور از این برهه عبور کند .
ناشناس
| - |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
مردم را بخاطر مطالباتشان خناس نخوانید همه که مانند شما "تامین" نیستند که به فکر مسایل دیگر و سیاست بازی باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
منم می تونم بگم منظورش اصول گرایان اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
اکثر شماها که اینجور کامنتها میزارید یا بقول دوستمات تامین هستید یا اینکه هنوز بابایی خرجتونو میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
نوشته تو را سانسور کنند خیلی خندیدیم ؟؟ تو بجز دلار ،اصلا" نمیدونی ریال برای چه کشوری .حالا اینو سانسور نکنید تا یارو بدونه ما در عصر حجر زندگی نمیکیم .کلید واژه فتنه یعنی حقوق دلاری اگر شجاعت سانسور برچیده بشه کشور آّبادان میشه .
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
مقایسه امروز با صدر اسلام قیاس درستی نیست زمان حضرت امیر ع کی اینهمه فساد وجود داشت
امضای کری برای دختر و دامادش هم ارزشی ندارد، انوقت سینه چاکان داخلی کدخدا ، بر اساس قول و امضای کری ، عمل کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
سینه چاکان خارجی کدخدا هم شرکتهای نفتی را بیرون بردند و سوخو هم نفروختند.همان قبله آمال شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
امضای کری زمانی معتبر میشد که توسط کنگره امریکا هم تایید میشد. برجام به امضای کنگره نرسید و این اشتباه دولت روحانی است که پیش بینی نکردن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
شرکت خارجی وقتی حاضر نیستی جذب کنی همین هست مطمن باش بین چین و کره و ژاپن و سوییس ایران نخواهد امد پس بیخودی جو ندین . شما که از خدا خواستین شرکت های خارجی در ایران سرمایه گذاری نکنند پس جو را شلوغ نکن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
آقا این دعوای بین ایران‌و امریکا حتی اگر کنگره آمریکا هم تصویب میکرد دوباره اگر به کشورش فحش و ناسزا میگفتی همین بود . باور کن مسله را ساده سازی نکنید . یه نگاهی به شعارهای که میدهید هم بکنید . این اختلافات دترد شدت بیشتری پیدا میکند . آلان مسله متهم‌کردن این یا ان نیست بحث سر این هست چرا طرف از این قرار داد خارج شد هنوز نمیدونی چرا خارج شد . برای اینکه گفتمان ما با کلا غرب در حال به چالش کشیدن هست پس همیشه ادامه دارد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
من نظرم این هست که خوب شد آمریکا از برجام خارج شد اگر تو برجام میماند باید ادبیات ایران هم باید عوض میشد یعنی باید در قبال برجام ۲ و ۳ باید پیش میرفت . یعنی نطرم این هست مسایلی پیش آمد که اصلا برجام نباشد بهتر از بودنش هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
آقا یا خانم پرچم فرانسه، بابا جان، اینقدر کامنت نذار، یکی دو تا نظر میذاری میخونیم، دیگه 50 تا کامنت پای اخبار گذاشتن خوب نیست والا
۴ وزیر به رهبری نامه نوشته اند و با توجه به شرایط کشور خواستارتصویب fatf شدن..
خب اقایون ! شماها چرا با توجه به شرایط کشور ، از حقوق نجومی گرفتن صرف نظر نمی کنید؟!
چرا از هزینه های اشرافی در دولت کم نمی کنید؟!
چطور این مواقع به فکر شرایط کشور نیستید ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
بله حقوق نجومی بگیران کاهش یابد.پیشنهاد خوبیست.البته همه نجومی بگیران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
آقای پروفسور مفسر میشه بفرمایید پولشویی چه ربطی به حقوق نجومی داره؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
امیرکبیر 180 سال پیش زندگی میکرد ،افکارش و اعمالش به تنهایی به اندازه کل کشور داران کنونی ما بود .یعنی مسئولین ما به اندازه 180 سال پیش قدرت تفکر ندارند.این خیلی مبارکه .اون نابغه نبود انسان راستگویی بود که همانند علی (ع) زندگی کرد و بعد شهادت آن مرد ابدی .امیر کبیر به تنهایی یک اسلام ناب بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
کشور اگر فقط چهار تا قالیباف فداکار داشتیم ،ایشان مانند 96% است جامعه است امروز بی درد سر اسرائیل را پشت سر گذاشته بودیم چون شیوه گاز انبری ایشان در دانشگاه های جهان تدریس میشود.خانه های نجومی هم جزء واحد های دانشگاهی باید پاس شود .قالیباف برای کشور نعمت بزرگی است ، مجمع مغز بزرگ ایشان را به کار گرفته حیفه این مغز هدر برود .
نماینده لیست امید هنوز نمی داند fatf چیست..فیلم غلط تلفظ کردن اون هنوز موجوده..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
از تلفظ غلط شما نگید که خنده ام میگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
تعجب اینجاست همه خارج نشین ها فاز مخالف هستند حالا می فهمم نمک گیر شدن یعنی چه!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
خیلی کامنت شما ددمنشیونیانه بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
با یک سرچ ساده در ویکی پدیا میتوانید ببینید تنها 37 کشور عضو اف ای تی اف هستند . چرا دروغ ؟؟؟؟
آرژانتین
استرالیا
اتریش
بلژیک
برزیل
کانادا
چین
دانمارک
اتحادیه اروپا
فنلاند
فرانسه
آلمان
یونان
شورای همکاری کشورهای عرب خلیج فارس
هنگ کنگ
ایسلند
هند
مالزی
جمهوری ایرلند
ایتالیا
ژاپن
کره جنوبی
هلند (متشکل از هلند, آروبا, کوراسائو و سنت مارتین)
لوکزامبورگ
مکزیک
نیوزیلند
نروژ
پرتغال
روسیه
سنگاپور
آفریقای جنوبی
اسپانیا
سوئد
سوئیس
ترکیه
بریتانیا
ایالات متحده آمریکا
آره آقای طایب الان صدره اسلامه ماهم از یارانه امام علی هستیم ولی نمیدونم چرا حقوق کارگرارو نمیدن بانکا رو ربا ورداشته کلی غش در معامله فقط شرکتایی دارن مثل ایران خودرو و سایپا که دولتی هستن کلی کلاه برداری هم شرکتای خصوصی کردن در ضمن تمام شرکتایی که با پول بیت المال مسلمین ساخته شده بود خصوصی سازی و بغیر فروخته شده آقای طایب اطمینان داری ما تو کدوم جبهه هستیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
حرفات درست ولی همه ی این بنیان به خاطر تفکر مصلحانه اصلاح طلبانی است که در دوران طیفی چون هاشمی و خاتمی و روحانی رقم خورده
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
هاشمی و روحانی اصلاح طلب بودند . حالا میتونی تشابه فکری سیاسی یا اختلاف در رویکرد سیاسی انها را توضییح بدی تا من کاربر بفهمم که واقعا چطوری به این‌نتیجه رسیدی
مردم دیگر تفاوتی بین دولت احمدی نژاد و روحانی قائل نیستند. این یک واقعیت است. مردم بین مجلس نهم و دهم هم تفاوتی قائل نیستند. اینهم یک واقعیت است. شما که در مجلس هستید بگویید برای زندگی مردم اعم از معیشت، رفاه، بهداشت، آزادی‌های اجتماعی و فردی که نهایتا منجر به آرامش خیال جامعه می‌شود چه فرقی کرده؟ هنوز هم اوضاع سیاسی در بعد خارجی و داخلی همان است. زمان رییس جمهوری قبلی ارز به سه برابر افزایش پیدا کرد در این دوره به بیش از سه برابر. آن موقع هم کل منطقه ویا بهتر بگوییم تقریبا دنیا دشمنمان بود امروز هم همان است. ترافیک و آلودگی هوا همان منوال را طی می‌کند کنی هم بدتر. پراید ۱۴ یا ۱۵ میلیون بود یعنی سبرابر شده امروز هم همینطور سه برابر شده. مقابله با فساد توسط قوه قضاییه و سایر دستگاههای نظارتی با شدت و حدت پیگیری می‌شد و برخورد و دستگیری و مجازات تیتر اخبار بود امروز هم همین رویه هست. ماحصل عملکرد مجلس بعد از چهار سال نتیجه ملموسی نداشت جز تقابل جناحی در صحن مجلس و خارج از ان‌ اینک نیز همان است. در سطح سیاست منطقه ای از انزوای بیشتری برخوردار هستیم. تحریم‌های امریکا و غربیها کمر شکن شده بود حالا تحریم‌های امریکا به تنهایی کمر شکن شده. مردم به چیزهای بد از هر نوعش عادت کرده اند والا چیزی در جهت بهتر شدن تغییر نکرده. حالا هرکس مسئول جایی هست با هر زبونی بگه اوضاع بهتر شده . خب نشده تازه اول بدتر شدنه . مسکین نه شب بلند است و قلندری بیدار .
این آقای مازنی تو ایران زندگی میکنه؟؟؟
بله صد در صد دوره ی آقای روحانی با آقای احمدی نژاد قابل مقایسه نیست.با تمام انتقاداتی که به احمدی نژاد به حق وارده ولی در زمان ایشون انقدر وضع کار و زندگی و کلا همه چیز انقدر افتضاح نبود با توجه به اینکه زمان دولت اسبق کشورمون تحت تحریم های سازمان ملل بود و در حالی که الان فقط تحریم های آمریکاست و به قول آقایون اروپا دوست ماست.زمان آقای احمدی نژاد خونه دار شدن آرزوی مردم بود ولی الان خونه که به محالات پیوسته من به شخصه برام داشتن ماشین آرزو هست .
اما در مورد دنیا.اگه ایشون سرشو از برف بیاره بیرون می بینه که اروپا فقط و فقط با زبون داره ایران رو بازی میده هر روز هم ما رو تحریم میکنه. فقط ای کاش بجای کلی گویی فقط یکی از مزایای برجام رو ذکر میکردن
برجام که آمریکا استادانه به خواستش رسید و بعدش بدون هیچ مشکلی بر خلاف ادعاهای آقای ظریف از برجام خارج شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
سازی که احمدی نژاد زد صداش چند سال بعد در اومد . روحانی هم اومد کوکش کرد .
آقای مازنی بسادگی می توان تفاوت دو مجلسی را که نام بردی در عکس با موگرینی خلاصه کرد
مردم در دوره ریاست جمهوری جناب آقای خاتمی اندکی طعم آرامش و زندگی را در سایه تعامل با دنیا حول محور گفتگوی تمدن ها چشیدند .با آمدن فردی ناتوان و نا آگاه به امور دیپلماسی بین الملل به صحنه و صحبت از نابودی کاخ سفید و اسرائیل ورق برگشت و هر آنچه در آن هشت سال رشته شده بود پنبه شد و حتی همسایگان ایران نیز روی از ایران برگرداندن.تک روی های این شخص و عدم تمکین به قواعد یین الملل و همچنین یکه تازی او در سیاست داخلی و کابینه چنان کشور را به سراشیبی سقوط سوق داد که اگر سال 92 همان نیروهای دوره اصلاحات به صحنه نیامده بودند فاتحه کشور خوانده شده بود.بدون شک مشکلات دولت در دوره دوم ریاست آقای روحانی هم از زمانی شروع شده که به این نیروها پشت کرد و در واقع به اکثر رای دهندگان خود نه گفت.به این ترتیب انتخابات آینده به چالشی ملی تبدیل شده است .ترغیب رای دهندگان به آمدن پای صندوق رای کار ساده ای نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
سالهاست کشور دست شماهاست پس شماها بیشتر نقش در مشکلات داشتید دارید دلار هفت تومنی کردید هزار تومن یادتان هست جمع کنید بابا کدوم ارامش کدوم پیشرفت
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
مگر رای مردم هم مهم هست . از کدام رای حرف میزنی آن رای فقط برای صف صندوق بوده . اگر رای مهم هست شما فرص کن مردم شانرده میلیون که اصلا رای ندادند به روحانی رای میدادند که میشود ۴۰ میلیون انوقت چقدر مهم بود آلان کسی را مردم ندارند که برود به روحانی بگویید رای ما چی شد بقیه را ولش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
بنده خدا ایران در دوره خاتمی محور شرارت اعلام شد وهر۹روز توی کشور بحران بود .یکیش حادثه کوی دانشگاه.و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
اگر رئیس آمازون و مایکروسافت و ده نابغه علمی هم بیایند و رئیس جمهور شوند فرقی با ابراهیم رئیسی ندارند .کشور تا ابد همین است که هست .هیچ تغییری نخواهد کرد.دونفر دو جمله تاریخی گفتند اولیش خاتمی بود که گفت رئیس جمهور تدارکاتچی است.و دوم قرائتی که گفت پس از چهل سال دست ما پیش ملت خالی است ..تمام کشور و کشور داری همین است که مردم نمیدانند برای چه زندگی میکنند.
احمدی نژاد هم به تاریخ پیوست
هیچکس بجز خدا نمیتونه این کشور رو از اینهمه فساد اقتصادی نجات بده
محمود اگه محمود بود همان موقع که میتوانست کارش را انجام میداد نه اینکه فقط حرف میزد.
آقا مشکل چیه که 24 ساعته اولین خیر آخرین اخبارتان این تیتره ( دعوا بر سر رقم کلانی که یک طرف می‌گوید نگرفته است!)
ديگه آرزوي خونه خريدن به گور رفت واسه جوونا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
خونه!!! من ارزوم شده یه کاپشن درست حسابی بخرم
۳۱۳/۳۲

کانال سروش خبرگزاری رسمی حوزه
کانال ایتا خبرگزاری رسمی حوزه
کلید ‫واژه‌های مطلب:
آیت الله نوری همدانی وضعیت اقتصادی معیشت مردم حوزه
ارسال نظر
نام :
ایمیل:
متن نظر:
ارسال
نمایش نظرات
سید محمد حسین:
با عرض سلام واحترام مدیران باکفایت برای رسیدن به وضع مطلوب معمولا گردشکاری تهیه میکنند وبا اخذ مجوز ازمقام ذیصلاح وارد عمل میشوند گردشکار هم شامل سه بند ----- ارائه دقیق وضع موجود ------------وتعریف کامل وضع مطلوب ---------- وارائه راهکار رسیدن به وضع مطلوب میباشد -حالا من که باقلبم سربلندی اسلام وایران را میخواهم درحد توان ومقدورات ومحدودیتهای سایت شما وارد عمل میشوم _1_ما انقلابی باوسعت تقریبی تمام کشور ومردم ایران درجهت تحقق سه آرمان استقلال آزادی جمهوری اسلامی انجام دادیم خب ازنظر استقلال سیاسی ونظامی بسیار پیشرفت کردیم واکثر مشکلات ما از ناحیه استقلال اقتصادی میباشد - - اما به آزادی بیان وشفافیت وعدالت تعدی کردیم ازقبیل صداوسیمای دولتی ومحدودیتهای اعمال شده درمطبوعات وفیلتر سایتها وکمی سرعت اینترنت وپخش پارازیت وندادن مجوز جهت اجتماعات قانونی و پرداخت حقوقهای نجومی ومدیران انتخاب شده براساس رانتها ونسبتها -------------- اما ازجمهوریت نظام با تفسیر ناصواب ازنحوه نظارت اختیارات مردم را بسیار محدود وکم اثرکرده ایم اینکه درانتخابات معمولا یک سوم واجدین شرائط عمدا شرکت نمیکنند وقسمت اعظم شرکت کنندگان به قول خودشان برای جلوگیری ازخسارت بیشتر شرکت میکنند و اصل مطلب که هدف مرحوم امام بوده یعنی اسلامی کردن افکار وافعال مردم ایران وجهان ________ درداخل بسیار بد عمل کردیم - - ولی درصدورانقلاب تا حدودی موفق بودیم _2 وضع مطلوب اینست که به استقلال کامل برسیم وتحریم وتهدید دشمن هیچ اثری نداشته باشد - - ازنظرآزادی بیان بارعایت هنجارهای اسلامی وانسانی ومصالح نظامی هیچگونه محدودیتی نباشد یعنی همه درمقابل قانون برابر وهیچ فردی بعنوان خط قرمز مصون از نقد وتایید نباشد - واما بریم سر اصل مطلب - حاکمیت مردم اصلی ترین رکن نظام است وهیچ مقامی درهیچ حدی نبایستی مانع انتخاب مردم بشود و اسلامیت نظام که مردم بایستی بدون هیچ اجبار واکراهی از معارف اسلامی آگاه و تمام احکام اسلام را شخصا اجرا نمایند ودرجایی که لازم باشد حکومت دخالت کند این خلاصه وضع مطلوب _3 راهکار رسیدن به آرمانهای انقلاب آمادگی ذهنی وفعلی آحاد مردم در حد سالهای57 تاپایان جنگ تحمیلی میباشد مابایستی ازنظر اقتصادی به مردم دروغ نگوئیم که در صنعت خودر خودکفا شده ایم و باکوچکترین تحریمی پراید وپژو وسمند هم بامشکل مواجه شوند والخ مابایستی با ارز موجود ماشین آلات ونرم افزار ساخت انواع ماشین آلات مادر را ولوبه هر قیمت ازکشورهایی مثل آلمان وغیرو وارد کنیم وتمام لوازم مورد نیاز صنعت وپزشکی را درداخل بسازیم وازنظر کشاورزی واقعا خودکفا بشویم نه اینکه یک روز گندم را گران بخریم وسال دیگر آنرا رها کنیم وگوشت از قرقیزستان وارد کنیم ---------- قابل ذکراست تمام اینها باحاکمیت واقعی مردم شدنی است هرگزوهرگز فراموش نکنیم که اکثریت مردم سعادت دنیوی واخروی خودرا میخواهند- هیچ کسی از هرج و مرج ودخالت بیگانه سودی نمیبرد و گرهی که با دست باز میشود را به دندان نسپاریم من درحد وسع آزادی بیان فعلی نوشتم واگر آزادی بیشتری میداشتیم به مصادیق هم اشاره میکردم والسلام
در کشوری که حالا وزیر دولت مدعی مثلا پاکدست اش در یک قلم ۳ میلیارد تومان از رئیس یک بانک که متعلق به قشر شریف آموزگاران است به حساب همسرش دریافت کرده و منکر میگردد
که قطعا این تنها موردش نبوده و تنها وزیر و مسول دست کج خیانتکار نبوده و نیست .
و در مقابل ۸۰ درصد مردمی که زیر خط فقر ماه ها دستشان به خوراک و رفاه معمول نرسیده و تحت همه جور فشار اقتصادی و روانی قرار دارند .
واقعا چطور میتوان این تناقض ها و تضادها را به خورد مردم داد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
اتفاقا این وزیر که گفتی کاظمی به علت بعضی کارها از دولت احمدی نژاد اخراج شد .بیشتر بدانیم.
مجلسی که، مادر زادی قانع است ،حتی اگر مردم زیر چرخ تصمیمات بی خردانه له شوند
کوچکترین خمی به ابرو نمی آورد
آقای طائب خودتان هم الآن بریده اید و مثل ناامیدها حرف میزنید. مسئولان هیچوقت مثل امام خمینی رحمه الله علیه نخواستند با مردم باشند و قدرت مردم را درک نکردند. مردم هیچوقت شکست نمیخورند چون دست خداوند با جماعت است
نمیدونم بی سواد هستید یا دروغ گو کلا 37 کشور عضو اف ای تی اف هستند در سایتش موجود هست بله دنیا 50 سال پیش نیست شما هرچی بگید ملت باور کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
دقیقا همین است
با یک سرچ ساده در ویکی پدیا میتوانید ببینید تنها 37 کشور عضو اف ای تی اف هستند . چرا دروغ ؟؟؟؟
آرژانتین
استرالیا
اتریش
بلژیک
برزیل
کانادا
چین
دانمارک
اتحادیه اروپا
فنلاند
فرانسه
آلمان
یونان
شورای همکاری کشورهای عرب خلیج فارس
هنگ کنگ
ایسلند
هند
مالزی
جمهوری ایرلند
ایتالیا
ژاپن
کره جنوبی
هلند (متشکل از هلند, آروبا, کوراسائو و سنت مارتین)
لوکزامبورگ
مکزیک
نیوزیلند
نروژ
پرتغال
روسیه
سنگاپور
آفریقای جنوبی
اسپانیا
سوئد
سوئیس
ترکیه
بریتانیا
ایالات متحده آمریکا
تفاوت است بین دولت روحانی و احمدی نژاد
ولی دروغ ها، تهمت ها، آقازاده بازیها و اختلاسها و ... همه و همه به شکل کاملا شدیدتر ادامه دارد.
عوض فرافکنی بفرمایید با وسعت سفره مردم با مسکن با اشتغال با خوردو ... چه کردید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
کاربران محترم با این کل کل کردن ماها دردی از جامعه دوا نمیکند یعنی این بحث های سیاسی بهرحال بعد از چند سال خسته کننده میشود علت حل نشدن انبوه مشکلات بخاطر این هست که فرض کنید خود شما مسول مملکت هستید و هر روز صبح وقتی برای شما اطراعیان گزارش کار و حوادث از چند کشور دنیا میاورند شما فرصت نمیکنید دیگر به ایران فکر کنید .
جناب تابناک سه ملیون بحساب همسر وزیر یعنی خانواده هم انوقت به ایشان صلاحیت اعطا میکنند که در لباس وزارت تیشه بر ریشه کشور وملت بزنند .راستی پولهای هنگفت چپاول شده در ایران است یا بخارج از کشور انتقال پیدا کرده است فقط دلارها را به کشور برگردانید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
کاربر محترم حالا دیدی هیچ مسول در هر دستگاه و اداره ای نباید مصون از خطا بدانیم دقیقا پارسال یادت هست وقتی این سخن گفته شد تا یکماه بحث میشد نخیر اینطوری نیست . پس باید به قانون برگردیم و همه باید در برابر قانون مساوی باشند . ملاک صداقت در عملکرد باشد . دیگر ملاک ها شخصی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
اخبار خوب بخون .توی دولت روحانی به وزیر برکنار شده احمدی نژاد پست بانکی دادن اونوقت ایشان سال ۹۲ به بعد اختلاس کرده.حالا بگو کی شناخته واخراج کرد وکی اونو به خاطر بد گفتن از احمدینژد پست داده.
قطعا رئیسی به ریاست قوه قضایی میرسه و باز هم از اونجا ارتقاء رتبه پیدا میکنه 100%
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
به عمل یک شخص باید نگاه کنی در مشهد واقعا خوب کار کرد
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
اولین شرط در تمام مشاغل بزرگ کشور این هست که برای یکبار هم شده حایز اکثریت آرا باشند یعنی این یک مطلبه عرفی هست
به نظر از فرانسه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
البته برای رسیدن به برخی پستها مستقیما نظر اکثریت مهم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
ما که یکبار به روحانی ۹۶ رای دادیم به غلط کردن افتادیم. شاید رییسی رای میاورد دلار ۵۰۰۰ تومن میشد نه ۲۰۰۰۰تومنی که الان با۱۲۰۰۰خیلی هم خوشحالیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
درود بر رئیسی
این نماینده چرا پارسال که این خانم در شبکه های اجتماعی جلز و ولز و گریه میکرد که وقتی ایشان در قید حیات بود شکایت نکردی . شکایت از کی میخواهی بکنی . چرا وقتی زنده بود حدفی نزدی متایفانه با نطارت استصوابی مردم را هول دتدند که به افرادی که ما میگوییم رای بدهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
ماجرای سعید طوسی تکرار میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
و مرتضوی و بخشی و دانشجویان ۷۸ بقیه دادگاه ها!!!!!؟؟؟؟؟
جناب طائب دیگه کار از شبیه سازی گذشته ؟! تو حکومت علی (ع) شتر با بارش گم نمیشد ؟! تمام مصایب ملت بخاطر حرف هایی است که سعی دارند ملت رو با حرفهاشون گمراه کنند.
آقای مازنی شاید تحریم ها مانند آن سال باشد ولی تفاوت در این است که آن روز برگی برای مذاکره داشتیم که امروز نداریم!
جناب طائب در باغ شهادت بسته نیست لباس رزم بپوش مثل شهید حجی وارد گود شوید ؟!
با سلام و درود به سایت تابناک اولا از مسولین و نیز از مسولان میخواهم که جهت کم شدن آمار تلفات جاده ای هیج وقت ویراج ندهد. همچنین اوضاع الان کشور مانند ساعت شنی است و بزودی با نابودی امریکا ما اقتصاد اول جهان میشویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
جناب طائب دیگه کار از شبیه سازی گذشته ؟! ! تمام مصایب ملت بخاطر حرف هایی است که برخی سعی دارند ملت رو با حرفهاشون گمراه کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
آقای طائب لطفا قیاس نکنید درست عمل کنیم حق طلب و شجاع باشیم ....
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
ما که یکبار به روحانی ۹۶ رای دادیم به غلط کردن افتادیم. شاید رییسی رای میاورد دلار ۵۰۰۰ تومن میشد نه ۲۰۰۰۰تومنی که الان با۱۲۰۰۰خیلی هم خوشحالیم.
واتو واتو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
سنگ بنای تک روی ولجاجت وبهم ریختگی مملکت وبی قانونی وهرج ومرج وبی حساب وکتاب خرج کردن وچاپ پول بدون پشتوانه از فردای روزی شروع شد که محمود ناتوان اما پر ادعا با رأی به اصطلاح اصولگرای بی اصول به ریاست جمهوری رسید.هنوز مانده تا امثال کسانی که در مسکن مهر نشسته اند به میزان خسارت و زیان ولطمه ای که این شخص به آبرو وحیثیت وفرهنگ واقتصاد وسیاست و اجتماع ایران وایرانی زد پی ببرند.بدون شک بعد از حمله مغولها به ایران تا این حد کشور دچار زیان و خسارت نشده بود که در این 8 سال ریاست ایشان بر قوه مجریه بر کشور وارد شد.چند نفر که تعداد آنها از انگشتان یک دست فراتر نمی شود شبانه روز مأمور کامنت گذاشتن در اینجا و آنجا شده اند که از یک تخریبچی به تمام معنا یک معمار سازنده بسازند ولی خودشان هم ازته دل به حرفی که می زنند و کامنتی که می گذارند در حمایت از این شخص می خندند.البته آنها در آن 8 سال کاخ ها بنا کردند و تحریم را دور دور زدند و بایدم اینچنین باشند.
اقدس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
یک سئوال از جناب طائب :
حضرت علی (ع) چند نفر محافظ داشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
نعمت از خواب خرگوشی بیدار شو
اگه منظورت عوام مردم زحمت کش هستن احمدی نزاد مرد باشرفی هست
آقای طائب لطفا قیاس نکنید درست عمل کنیم حق طلب و راستگو و دلسوز و شجاع باشیم ....
پاسخ ها
سلام
| France |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
احسنت
سنگ بنای تک روی ولجاجت وبهم ریختگی مملکت وبی قانونی وهرج ومرج وبی حساب وکتاب خرج کردن وچاپ پول بدون پشتوانه از فردای روزی شروع شد که محمود ناتوان اما پر ادعا با رأی به اصطلاح اصولگرای بی اصول به ریاست جمهوری رسید.هنوز مانده تا امثال کسانی که در مسکن مهر نشسته اند به میزان خسارت و زیان ولطمه ای که این شخص به آبرو وحیثیت وفرهنگ واقتصاد وسیاست و اجتماع ایران وایرانی زد پی ببرند.بدون شک بعد از حمله مغولها به ایران تا این حد کشور دچار زیان و خسارت نشده بود که در این 8 سال ریاست ایشان بر قوه مجریه بر کشور وارد شد.چند نفر که تعداد آنها از انگشتان یک دست فراتر نمی شود شبانه روز مأمور کامنت گذاشتن در اینجا و آنجا شده اند که از یک تخریبچی به تمام معنا یک معمار سازنده بسازند ولی خودشان هم ازته دل به حرفی که می زنند و کامنتی که می گذارند در حمایت از این شخص می خندند.البته آنها در آن 8 سال کاخ ها بنا کردند و تحریم را دور دور زدند و بایدم اینچنین باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
احسنت احسنت احسنت واقعیت را کامل بیان کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
عزیز برادر این حرفها را برای ی میگی حافظه بلند مدت مردم سه ثانیس همین الان دارن خیلیا میگن صد رحمت به دوران محمود واقعا یادشون رفته!!!!!!
حرف شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
تحلیلی خلاصه و در عین حال متقن و بسیار عمیق و منطقی ، آفرین
جناب طائب! تاکی می خواهید با قیاس مع الفارق سیاست پیچیده و شرایط متفاوت جامعه امروز ایران را با وقایع صدر اسلام و دوران ائمه معصومین مقایسه کنید؟ این مقایسه ها فقط سوءاستفاده از باورهای مردم است و تصمیم گیری بر اساس این شبیه سازی ها نتیجه ای جز خسارت زدن به منافع ملی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
باید با چه کلماتی از اقایان خواهش کنیم که برای توجیه وضع موجود از باورها و اعتقادات مردم استفاده نکنند
آقای مازنی فقط قضیه مسکن مهر که به اندازه چهل سال دوره هاشمی مسک ساخته شد وروحانی وآخوندی با آزاد کردن فرش مسکن مهر باز هم همه پول دارهاذآنها راذخریدن وایندهمه از هم بد نگوییم باید مملکت را ساخت وانتقاد بی فایده ارزش ندارد فقر وفساد وبی کاری وگرانی مملکت را ویرانذکرده وشما داری از گذشته حرف میزنی به هرحال درود بر تمام آدم های صادق وزحمت کش مملکت ودرود بر دولت بهار که خدمات زیادی انجام داد ولی عدهای آن را خراب میکنند وغافل از اینکه احمدی نژاد در دل مردمدایران جا داردوتعصب خوب نیست وحق وحقیقت را در نظر بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
این مردم ایران که میفرمایید چرا زمان بست نشینی با ایشان همراهی نکردند لابد چون خیلی زیاد مردم ایران بودند در حرم جا نشدند
واقعا مقایسه وضعیت الان جامعه ای که 80 درصد نه اهل نماز هستند ونه روزه واز صبح تا شب هزار جور دروغ سرهم می کنند برای سیر کردن شکم خودشان با زمان امام علی فقط نیازمند توهم است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
تا ده سال دیگر کسی جرات ندارد دیگر دروغ بگوید چون فیلم و عکس و صدا به سرعت نور ارسال میشود بنابراین مثل صد سال پیش نیست که وقتی مردم در خموشی زندگی میکردند آلان با گفتن یک کلمه به سرعت نور اطلاع رسانی میشود . حالا کسی که نمیخواهد بداند بحث دیگری هست
آقای طائب ما و شما کجا و عقیل ومیثم و مالک اشتر کجا.این حرفها را نزنید ونمک روی زخم مردمی که اینهمه تبعیض وبی عدالتی را شاهد هستند نپاشید.در دوران امامت امام علی (ع) والی منصوب آن حضرت از جنس مردم ودرمیان مردم بودند و آنطور که روایت شده به شدت با خدم و حشم وچاپلوسی و تجملگرایی مقابله می شد و ایشان آهن سرخ شده در کوره رابه کسی که مطالبه بیشتری از بیت المال کرد نزدیک کرد.آیا حالا هم حساسیت بر روی بودجه همان قدر است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
از کجا معلوم انها هم مثل اینها نبودند؟
جناب رییسی ان شالله سکان دار قوه قضاییه شوند و در جهت ایجاد همدلی تلاش کنند چرا که یک جماعت افراطی به شدت دارن به وحدت ملی ضربه می زنند و متاسفانه عدالت در خدمت سیاست مورد سو استفاده میشه و بزرگترین ضربه به اعتماد ملی است .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
برای رسیدن به عدالت اول باید تعریفش کرد و با مردم آن شعار عدالت را به رفراندوم گذاشت بعد تبدیل به قانون کرد . من دوسال هست که میپرسم که خداییش کسی بمن در دو سطر توضیح بده منظورشان چی هست . دست یافتنی هست
برخی پزشکان در ایران دچار فسا مالی هستند و متاسفانه مسئولان و مردم خودشون ا نهارو تافته جدا بافته کر ه اند
یک سئوال از جناب طائب :
حضرت علی (ع) چند نفر محافظ داشتند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
خدایا خودت به داد ملت برس
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
حضرت علی را خوارج ازار دادند.جنگ صفین هم علیه خوارج بود.
من هر جور فکر میکنم هیچ نزدیکی بین دیدگاه احمدی نژاد و ملی مذهبی ها نمیبینم . علت توییت ایشان‌برای چی بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
متوجه نشدی ایشون اقای دوربینی شیک هستن؟از اون علامت پیروزی به دوربین تو مجمع تشخیص معلوم میشه چقدر دوست داره مطرح بشه
آقای مازنی ساعت خواب!
پول هایی که به جای آبادانی ایران در عراق و سوریه و لبنان و یمن و غیره خرج می شود چرا ؟
امیدوارم عمق استراتژیک کشور به جای سواحل مدیترانه در داخل پیگیری شود
آقای علیرضا سلیمی نام آن خانم زهرا نویدی نبود.
زهرا نویدپور بود!
و اما گفتید نماینده ای که از طرف ایشان متهم میشد می خواهد شکایت کند، از چه کسی می خواهد شکایت کند از یک مرده؟
اگر شما راست می گوئید چرا همکار شفیقتان در زمانی که ایشان در قید حیات بودن و چهار سال بود همکارتان را متهم به فساد می کرد و در ایران اداره ای نمانده بود که مراجعه نکرده باشد چرا شکایت نکرد؟ در طول چهار سال چرا س خ به مراجع قانونی مراجعه نکرد تا از خانم نویدپور به اتهام تهمت و افترا شکایت کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
دقیقا درست گفتید از کی میخواهی شکایت کنی . مجلس باید پیگیری کند . مجلسی که فیلم نماینده ای که توهین به مامور گمرک کرد ولی فیلم ایشان اگر نبود قضاوت خیلی سخت میشد . خداوندا قضاوت کن اگر حقی ضایع شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
حالا که بنده خدا دستش از دنیا کوتاه شده هر تهمت و نسبتی میدهند من درفیلمی که دیدم این اقا‌ مستقیمآ به خانم به زبان اذری میگوید اگر چیزی به کسی بگویی چشمت را در میاورم البته قبل از ان به عمل خود اعتراف میکند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
مشت نمونه خروار است و این خانم مرحومه بهر حال شکایتی جدی داشتند و به همه جا مراجعه کرد و در آخر از ناامیدی خودکشی کرد
واقعا تاسف باره که عدالت بین مردم عادی و مسئولین امری بسیار سخت و ناممکن شده .
میشه بگید متن من کجاش ایراد داست که منتشر نشده تابناکم مردم اگاهن
منشا بو را نتوانستید پیدا کنید.....صدا از برج میلاد را هم که نمیدانید چیست ..........پس شمامسئولین چه کار میکنید ...........
آقای طائب را دوست دارم چون خیلی در درک شرایط امروز فهیم هستند و اثار آن در ۸ سال ریاست جمهوری قبل هم دیدیم اگر ما ۱۰ نفر مثل ایشان داشتیم که برای خدا و اسلام تلاش میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
احمدی نژاد دست پخت ایشان بود
حرف نادرست مثل حرف جناب لاهوتی در دفاع کورکورانه برای پبوستن به fatf آمجا که دلیل می آورد که بیش از ۲۰۰ کشور به آن پیوسته اند! مگر کل کشورهای جهان یا اعضای سازمان ملل چند تا هستند که بیش عز ۲۰۰ تا به fatf پیوسته اند؟
ظاهرا جناب لاهوتی از کره دیگری کشور وارد کرده است
این سلیمی خودش همان نماینده ای است که توی صحن دنبال دخترانی را گرفته بود که برود سراغشان و صدایش ضبط شده بود
طبیعی است که از چنین رفیقی دفاع بکند
مردم بصیر باشید وگوش به رهبری که همه فتنه هارو از قبل خبر داد فقط ما کور بودیم که گول کنسرت وورزشگاه وسایه جنگ و....را خوردیم.الهی العفو،ای مستضعفانی که دیگر محروم از گوشت حتی مرغ وماهی شدید مارا ببخشید که خطا رای دادیم..
زمان احمدی نزاد یه خونه خریدم ماشینمو عوض کردم هرچی بچه هام میخواستند اسباب بازی لباس. کلاس ....... براشون تهیه میکردم .اصلا خرید خوراکی سخت نبود.حالا ...الان بمیرم از فردا بهتره خسته شدم.
تا این حب و بغض در افکار و کردار ماست راه و روش هم همین است
در پزشکی دندان یا عضو بدنی که "فاسد" شده و امیدی به اصلاح ان نیست می کنند و بیرون می اندازند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
قیاس شما نزدیکتر به واقعیت بود.
آقاي طائب بگوئيد خانواده شما الان در كجا زندگي مي كنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
در خانه
.قیاس مع الفارق نکنید !
اگرما مردم هستيم كه دردولت روحاني ارزوي مرگ داريم
۴ وزیر به رهبری نامه نوشته اند و با توجه به شرایط کشور خواستارتصویب fatf شدن..
خب اقایون ! شماها چرا با توجه به شرایط کشور ، از حقوق نجومی گرفتن صرف نظر نمی کنید؟!
چرا از هزینه های اشرافی در دولت کم نمی کنید؟!
چطور این مواقع به فکر شرایط کشور نیستید ؟!
امروز طرف مقابل علنا دشمنی میکند و هیچگاه کارش به جایی نرسیده است که قران بر سر نیزه کند
این همه اختلاس کننده با ظاهر بسیار موجه و مقبول که پست و مقامی داشتند و از مسیر بسیار سخت دریافت تائید گزینش شغلی عبور موفق داشته اند که ار لشکر دشمن نبودند
جالبه یکی از متهمین بانک سرمایه در دادگاه حاضر نشده وگفته رفتم دکتر میلیاردها اختلاس کردن حتی با لباس عادی حاضر نیستن بیان دادگاه
درپاسخ به ديالوگ جالب رئيس دادگاه و متهم بانك سرمايه بايد گفت:

معني سلام عليك راهم فهميديم.
خدايا خودت رحم کن فساد داره ازدرو ويوارميباره
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
و عده ای نمی دانم چطور اوضاع پر از مشکلات فعلی را با دوران خلافت مولای متقیان مقایسه میکنند !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
بخدا اگر حضرت امیر ع بودند برخی مدیران را گردن میزدند
صدای ترک خوردن برج میلاد نبوده این صدای افتادن قابلمه از هلیکوپتر درحال عبور از روی برج میلاد بوده که فقط اشپز ان را شنیده . اما تاکنون هیچ خلبانی ان را اعلام نکرده شاید بخاطر ترس از اهمال کاریش بوده .ترسیده که اخراج شود.
یک کارگاه کوچک با 15 نفر کارگر داریم بالای 80 درصد از درآمد کارگا را مالیات برده .هرساله به بهانه های واهی دفاتر کارگاه را رد و بصورت علل الرس تشخیص میدهند. حتی حقوق و بیمه پرداختی به کارگران و تامین اجتماعی را بعنوان هزینه درنظر نگرفته وبعنوان درآمد کارگا درنظرگرفته شده 25 درصد آن را دارایی برده.دو دفعه اعتراض دادیم اعضای هیت منصفه هم بخاطر حق الزحمه خود همیشه طرف اداره مالیت رامیگیرند. اگر وضع به همین منوال باشه ناچار به تعطیلی کارگاه خواهیم بود.
تورو خدا بنده خدا 3 ميليارد داده به خانم حالا مگه چي شده رقمي نيست !!!!
در مورد نماینده ملکان ...: کرد و بعدتر که پیکر زهرا نویدی در خانه اش در تبریز پیدا شد، این فایل به او منتسب شد. / خانه‌ملت!!!!!! اینگونه نبود و زمانی که ان خانم زنده بود این موضوع علنی شد و اگر می خواست تحقیقی شود ، باید آن موقع انجام می شد و اگر نماینده می خواست شکایت کند، باید آن موقع شکایت می کرد. نه الان که یک طرف دعوا فوت کرده!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
صدای نماینده است که تهدید میکند و ۵ جا این خانم بدبخت شکایت کرده و حقش را ندادند و خودش را کشت
واقعا باید همگی خودکشی کنیم
اقای طا یب می شود بگویی کجای تهران زندگی می کنی و فرزندان دامادها و بستگان نزدیک چه کار می کنند ایا فرد بیکار در خانواده است قطعا نیست
آقاي ايماني
اكنون كه حدود 5 سال از رياست جمهوري احمدي نژاد مي گذرد ، پرده ها كنار رفته و خيلي از دشمنان قسم خورده او با تمام وجود كرامت و بزرگي احمدي نژاد و 20 ميليون نفري كه با او كار كردند و در خيلي از بخشها جهش ايجاد كردند را خوب درك مي كنند. و به احترام كلاه از سر برمي دارند.
عده ايي با مهارت تلاش 20 ميليون نفر انسان را كه شبانه روز كار كردند، به احمدي نژاد ربط دادند و احمدي نژاد را هم به مشايي! اين بزرگترين فرافكني تاريخ معاصر بود.
احمدي نژاد و مشايي نه پزشكي مي دانست ، نه هسته ا يي ، نه نانو، نه موشكي و نه ....
اين عملكردها هستند كه در يك جامعه مترقي انسانهاي بزرگ را معرفي مي كند . اما در كشور شما هميشه انسانهايي هستند كه اقيانوس هايي به عمق يك سانتيمتر هستند. بزرگ و باشكوه اما بدون عملكرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
کاملا موافق احمدی نژاد مرد بود جلوی همه وایستاد اسراییل جرات نمیکرد از این غلطها بکنه
جناب نماینده محترم
با سلام...بین ۲۰۰ کشور و ۳۶تا کشپر خیلی خیلی تفاوت هستش,,,,,,
با پيامي كه از آقاي مهندس باهنر خواندم، فهميدم ايشان از سياره ديگر آمدند و متوجه شدم كه قويترين گزينه قوه قضاييه را تازه شنيده اند! ايشان اولين و آخرين فردي هستند كه در نظر گرفته شده اند و اميد فراواني براي برخورد با مفسدان از سيد بزرگوار داريم. انشاءا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
به همین خیال باش
سلام و علیکشون سه میلیاردی بوده خب
حقوق یک هیات علمی وزارت علوم در سال 1397 4 میلیون بوده اما حقوق یک هیات علمی وزارت بهداشت نزدیک 10 میلیون است.
هر دو 30 سال درس خوانده اند اما رشته های پزشکی حقوق بالایی دارند در حالی که هیات علمی رشته های غیرپزشکی به اندازه یک کارمند اجرایی در یک سازمان دولتی حقوق می گیرند.
زمان جنگ صفین بوده اند؟
لطفا تابناک عزیز پیام رو بذار ؛

تمام بدبختی های امروز خاورمیانه ، تعصبات کور ایدئولوژیک و خود برتر بینی است .

تا دست از اشاعه و تبلیغ ایدئولوژی خود بر ندارند و باور دیگران را محترم نشمارند ، وضع به همین منوال خواهد بود .

من به عنوان یک ایرانی ؛ نه از دولت اصولگرایان خیری دیدم نه از اصلاح طلبان .

فاصله طبقاتی شدید در هر دوره وجود داشته و مردم فقیر ، فقیرتر و ثروتمند ، ثروتمندتر شده .


به هر حال ؛ یک کاری بکنید ، به خدا مردم زیر بار مشکلات له شدن
محدودیت قانون اساسی برای انتخاب ریاست قوه قضائیه ، مشکل آفرین است .باید بازنگری شود
من موندم که اگر انگلیسی‌ها کلمه دیالوگ را بوجود نیاورده بودند حالا ما چی میخواستیم بگیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
گفتگو عزیز جان
مربا بده بابا !!!!!!!!!!1
آقای نماینده همیشه هیچ شواهدی دال بر گناه کار بودن شما ها وجود نداشته. ان شالا اینهم گریه است .
کاظمی وزیر اسبق
کاطمی رئیس بانک فعلی ...................
صالحی وزیر اسبق
صالحی رئیس سازمان قعلی ....................
برجام چه گلی زد به سرمون که حالا سیستم بانکی بدیم دسته بیگانه ها
نهج البلاغة: من وصيته لابن عباس: لا تخاصمهم بالقرآن فإن القرآن حمال ذو وجوه، تقول ويقولون، --------------------جناب طائب شما شیعه کدام امام هستی قطعا میگویی علی ع - پس بخوان که به مفسر قرآن میفرمایند با قرآن احتجاج مکن که قرآن حمال وچندوجهی است الان این چه قیاسی است که شما میکنید میخواهید بگوئید لیله الهریر است واگر یک شب مقاومت کنیم خیمه خرگاه استکبار را فتح میکنیم و وترامپ ونتانیاهو وبن سلمان را به قتل میرسانیم درصورتی که خوب میدانی تا مسلمین به وحدت فکری وعملی نرسند این قیاس شما مع الفارق است
سلام بازنشسته تامین اجتماعی گوشت گوسفند کیلویی95هزارتومان مرغ کیلویی13/5هزارتومان دریافتی ماهیانه من باچهارسرنان خو ر 1/150...............ملیون تومان ماندم چطوری ماه راسپری کنم اقای نوبخت.....نمایندگان مجلس نهادریس جمهوری ...مجمع تشخیص...بیت رهبری بداد من وبقیه قشربازنشستگان برسید تادیرنشده
دیگه اگر احمدینژاد درحمایت ار ترامپ هم توییت بزنه من تعجب نخواهم کرد . خشت اول چون نهد معمارکج /تا ثریا می رود دیوارکج
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان