بازدید 3185

ثبت نام برنامه دستیار پزشک پژوهشگر آغاز شد

کد خبر: ۸۷۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 21 January 2019

ثبت نام برای برنامه دستیار پزشک پژوهشگر سال ۱۳۹۸ آغاز شد و متقاضیان تا اسفندماه فرصت دارند مدارک خود را ارسال کنند.

به گزارش مهر، مهلت ثبت نام و ارسال مدارک در ششمین فراخوان جذب جهت برنامه دستیار پزشک پژوهشگر سال ۱۳۹۸ از ۲۹ دی آغاز شده است و تا ۲ اسفندماه ادامه دارد.

مصاحبه از متقاضیان در هفته سوم و چهارم خرداد ماه ۱۳۹۸ انجام خواهد شد و پذیرفته شدگان از اول مهرماه ۱۳۹۸ دوره های آموزشی خود را آغاز می کنند.

فرم ثبت نام در دوره پزشک پژوهشگر بر روی سایت واحد توسعه ظرفیت تحقیقات علوم پزشکی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت قرار گرفته است و متقاضیان باید فرم های مربوطه شامل فرم ثبت نام، فرم کارنامه علمی فارسی، یک نسخه از رزومه علمی تحقیقاتی، فرم پروپوزال پژوهشی انگلیسی و نامه موافقت مرکز میزبان را تکمیل کنند.

ظرفیت پذیرش دستیار پزشک پژوهشگر در مراکز تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشکی دارای مجوز میزبانی برنامه در سال ۹۸ تعداد ۵۵ نفر در ۴۰ مرکز است.

برنامه آموزش پزشک پژوهشگر مقطع جدید دانشگاهی نبوده و برنامه آموزشی آن ترکیبی از محتوای دوره تخصصی یا فوق تخصص/فلوشیپ بالینی به علاوه دوره PhD by Research است.

کلیه قوانین حاکم بر آموزش دوره تخصص و یا فوق تخصص/فلوشیپ های بالینی و همچنین دوره PhD by research در برنامه پزشک پژوهشگر نیز اعمال می شود.

پذیرش دستیاران این برنامه در قالب ظرفیت استعدادهای درخشان و یا مازاد بر ظرفیت ورودی دوره های تخصصی یا فوق تخصصی در دانشگاه های کشور خواهد بود.

برنامه آموزش و تحقیق دستیار باید در چهارچوب مصوبات معاونت آموزشی و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و با هماهنگی میان رئیس مرکز تحقیقاتی میزبان و مدیر گروه بالینی مربوطه تنظیم شده باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار