بازدید 4006
نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

قرمزپوشی شاخص کل بورس در آخرین روز دی

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۳۰ دی ماه ۹۷، بر خلاف روز گذشته با کاهش ۵۵۶ واحدی معادل ۰.۳۳ درصد به رقم ۱۶۵ هزار و ۵۷۵ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته، شاهد رشد ۵۳۶ واحدی معادل ۰.۳۲ درصدی نماگر کل بورس بودیم.     
کد خبر: ۸۷۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 20 January 2019

تابناک اقتصادیشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۳۰ دی ماه ۹۷، بر خلاف روز گذشته با کاهش ۵۵۶ واحدی معادل ۰.۳۳ درصد به رقم ۱۶۵ هزار و ۵۷۵ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته، شاهد رشد ۵۳۶ واحدی معادل ۰.۳۲ درصدی نماگر کل بورس بودیم.     

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ امروز تالار شیشه‌ای در دومین روز کاری هفته جاری، بر خلاف روز قبل، شاهد روند نزولی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش ۱۶۱ واحدی معادل ۰.۳۳ درصد به رقم ۴۷ هزار و ۹۹۹ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۱۱۶ واحدی معادل ۰.۳۹ درصد، عدد ۲۹ هزار و ۳۳۵ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش ۸۱ واحدی معادل ۰.۳۹ درصد به رقم ۲۰ هزار و ۶۳۲ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور نیز، ۹۵۳ واحد کاهش معادل ۰.۵۳ درصد را رقم زد و به سطح ۱۸۰ هزار و ۴۴۶ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۲۸۱ واحد کاهش معادل ۰.۲۳ درصد به رقم ۱۲۳ هزار و ۱۹۴ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۱۷۲۲ واحد کاهش معادل ۰.۵۳ درصد همراه بود و عدد ۳۲۴ هزار و ۳ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۰۹:۱۵ داشت و در سطح ۱۶۵ هزار و ۵۷۵ واحد قرار گرفت.

شاخص کل بورس در دومین روز هفته

در معاملات امروز، نماد معاملاتی فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۲۰۲ واحد، نماد فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۱۴۲ واحد، نماد وبملت متعلق به بانک ملت با ۱۱۶ واحد، نماد وتجارت متعلق به بانک تجارت با ۷۱ واحد، نماد پارس متعلق به پتروشیمی پارس با ۶۸ واحد، نماد رمپنا متعلق به گروه مپنا (سهامی عام) با ۶۵ واحد، نماد وپاسار متعلق به بانک پاسارگاد و نماد تاپیکو متعلق به س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین و نماد فخوز متعلق به فولاد خوزستان با ۵۸ واحد، نماد فملی متعلق به ملی صنایع مس ایران با ۴۹ واحد، نماد کگل متلعق به معدنی و صنعتی گل گهر با ۴۰ واحد، نماد خودرو متعلق به ایران خودرو و نماد حکشتی متعلق به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و همچنین خساپا متعلق به سایپا با ۳۳ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در روند نزولی شاخص کل بورس داشتند.

در مقابل، نماد معاملاتی شبندر متعلق به پالایش نفت بندرعباس با ۱۶۶ واحد، نماد شپنا متعلق به پالایش نفت اصفهان با ۱۶۲ واحد، نماد شتران متعلق به پالایش نفت تهران با ۱۴۸ واحد، نماد جم متعلق به پتروشیمی جم با ۹۲ واحد، نماد پارسان متعلق به گسترش نفت و گاز پارسیان با ۸۱ واحد، نماد وغدیر متعلق به سرمایه‌گذاری‌غدیر هلدینگ با ۷۹ واحد و نماد وبصادر متعلق به بانک صادرات ایران با ۳۰ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر