بازدید 4881

پیام رضایی در فقدان دکتر احمد فضائلی

کد خبر: ۸۷۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 20 January 2019

دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت دکتر احمد فضائلی رییس اسبق دانشگاه امام حسین و از مجاهدان 8 سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش «تابناک» در پیام دکتر محسن رضایی آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون
 
مجاهد خستگی ناپذیر، دکتر احمد فضائلی، پس از عمری تلاش و فداکاری در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ، به زیارت معبود شتافت.

بی تردید، پاداش خدمات او در عرصه های گوناگون ، در درگاه حضرت حق محفوظ است.
 
اینجانب ، فقدان این چهره خدوم را به خانواده مکرم و به عموم دوستان و همرزمانش تسلیت عرض نموده و از درگاه حق ، برای آن فقید سعید ، رحمت و آمرزش و برای عموم بازماندگان ، شکیبایی و آرامش، طلب می کنم.
 
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام
 
باید خاطر نشان کرد دکتر «احمد فضایلی» متولد ۱۳۳۳ فرزند مرحوم حبیب الله فضایلی از مشاهیر خطاطی، کارشناسی خود را در رشته زمین شناسی و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه تهران در رشته مدیریت آموزشی و دکترایش را از دانشگاه سیدنی استرالیا در رشته مدیریت آموزشی دریافت کرد.

وی از سال ۱۳۵۰ تا سال ۱۳۵۴ دانشجوی دوره کارشناسی در رشته زمین شناسی در دانشگاه اصفهان، از سال ۱۳۵۳ تا سال ۱۳۵۴ مطالعات زمین شناسی بستر آبگیر سد‌های استوو مشامپا در موسسه ژئووات، از سال ۱۳۵۴ تا سال ۱۳۵۶ در سمت هدایت یگانی در تیپ ویژه ۵۵ هوابرد (فرمانده یگان) ـ. ارتش، از سال ۱۳۵۶ تا سال ۱۳۵۷ تحصیل در حوزه علمیه که با حوادث ۱۹ دی ماه ۱۳۵۶ قم مجبور به ترک تحصیل شد، از سال ۱۳۵۷ تا سال ۱۳۵۷ در سمت هدایت یگانی در جنوب لبنان، از سال ۱۳۵۸ تا سال ۱۳۶۰ در مرکز آموزش ۱۵ خرداد سپاه پاسداران اصفهان در سمت طراحی (راه اندازی) و مدیریت، از سال ۱۳۶۰ تا سال ۱۳۶۳ در مرکز آموزش غدیر سپاه منطقه ۲ با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر در سمت طراحی (راه اندازی) و مدیریت، از سال ۱۳۶۳ تا سال ۱۳۶۸ در مجتمع آموزشی تخصصی خاتم الانبیاء کل سپاه در سمت مدیریت و توسعه ـ. راه اندازی و مدیریت مراکز آموزشی تخصصی خاتم الانبیاء، از سال ۱۳۶۳ تا سال ۱۳۶۸ در شورای مرکزی سپاه (تهران) و مسئول آموزش نظامی قرارگاه سپاه پاسداران در جبهه در سمت ستادی ـ. راهبردی در حیطه آموزش راه اندازی و توسعه، عضو شورای مرکزی سپاه و مسئول هدایت آموزشی نظامی و تخصصی کل سپاه، از سال ۱۳۶۸ تا سال ۱۳۷۱ در ستاد کل نیرو‌های مسلح (تهران) جانشین مسئول آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح، از سال ۱۳۶۸ تا سال ۱۳۷۱ تحصیل در رشته مدیریت آموزش همزمان با کار در ستاد مشترک و تدریس در دانشگاه امام حسین (ع)، از سال ۱۳۷۱ تاکنون عضو هیأت علمی دانشگاه امام حسین (ع)، از سال ۱۳۷۱ تا سال ۱۳۷۲ مشاور رئیس دانشگاه امام حسین علیه السلام، از سال ۱۳۷۲ تا سال ۱۳۷۶ تحصیل دکتری در رشته مدیریت آموزش در استرالیا (سیدنی) دانشگاه وسترون سیدنی، از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۷ مشاور رئیس دانشگاه امام حسین علیه السلام، از سال ۱۳۷۸ تا سال ۱۳۷۸ جانشین رئیس دانشگاه امام حسین علیه السلام و از سال ۱۳۷۹ تا سال ۱۳۸۴ رئیس دانشگاه امام حسین علیه السلام و ... بوده است.

مرحوم احمد فضائلی همچنین در سال‌های دفاع مقدس، مسؤل آموزش کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر