بازدید 12731

دو حامی جالب کی روش در جنگ علیه مافیای فوتبال!

کد خبر: ۸۷۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 19 January 2019

در شرایطی که انتقادات شدیدی به کی روش می شود، محمد تقوی به حمایت از این مربی پرتغالی پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سابق تراکتورسازی در پستی اینستاگرامی نوشته است: « بعد از جدایی از فساد فوتبال ایران که با حضور دلالان و بعضی خبرنگاران و مدیران مسئول سایتهای ورزشی که نقش اصلی دلالی را بعهده دارند با پوست و استخوانم فساد را در فوتبال ایران حس کردم. به رغم اصرار حتی خانواده ام پیشنهاد دیگر تیم لیگ برتری را رد کردم تا به دور از مافیای فوتبال ایران به دنبال زندگی شخصی‌‌ام باشم. حضورم در فوتبال ایران کوتاه اما پربار بود با توجه به اینکه به بی‌تجربگی متهم می‌شدم اما خوشبختانه از لحاظ فنی متوجه شدم در فوتبال ایران اگر اصول ابتدایی فوتبال را پیاده کنید موفق خواهید شد اما در خارج از زمین فوتبال باید تجربه هوچی گری و مافیا داشته باشید تادوام بیاورید که متاسفانه در این‌مورد هیچ تجربه‌ای نداشتم. غرض از این متن کوتاه موضوع کی‌روش است. کی‌روش با ادبیاتی صحبت می‌کند که فوتبال ایران او را وادار کرده‌است که این ‌چنین باشد. حال دوستانی که به او می‌تازند و از او خرده‌ می‌گیرند و از حرفهای کی‌روش ناراحت می شوند و رگ غیرت شان بالا می زند بدانند که کی روش تنها کسی است که توانسته در مقابل مافیای فاسد فوتبال ایران دوام بیاورد. سرانجام یک‌نفر توانسته با همان حربه آنان به جنگ آنان برود و در زمین فوتبال هم موفق باشد».

همچنین یک چهره رسانه ای معروف هم به جمع حامیان کی روش پیوسته است. رضا رشیدپور با انتشار پیامی در توییتر نوشت: «من کیروش رو دوست دارم و ایشون رو یک مربی خوب و حرفه ای می دانم. الان هم بدترین وقت ممکن برای دامن زدن به حاشیه هاست. گمان نمی کنم نیت خوبی پشت این جریان سازی ها باشه. مراقب باشیم».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۹
کیروش سالاره
کیروش مخالقاش زیاده تو ایران بخاطر اینکه حرف حق میزنه
الان باز خیابانی میاد گریه میکنه
حالا یکی مثل خیابانی احساسی میشه عنان از کف ذاذ از اول هم کفتم قذرش رو بذانیذ.....
من هم کی روش رو دوست دارم و فکر می کنم این همه هجمه به خاطر عدم توصیه پذیری اونه و بعدش اینه که تمامی مافیای فوتبال به شدت از نتیجه گیری اون تو جام ملت ها واهمه دارند.
انتخاب اول من تیم ملی هستش و بعد از اون تیم های داخلی.
تا تیم ملی هستش اولویت با موفقیت اونه!
باور کنیم فساد و رانت و دلالی فوتبال در ایران، آقای کی روش را آزار می دهد. نباید خیلی ساده باشیم . او ادم بزرگی است و بپذیریم که حقایق تلخی را بیان کرده است
با رشیدپور موافقم کیروش حرفی رو بدون دلیل نمگه
خوشبختانه یک نفر پیدا شده در ایران که به معنای واقعی داره کار میکنه (بین این همه رجال و مسئولین بی لیاقت)که اون رو هم داریم از این مملکت فراری می دهیم
من هم هیچ چهره ی معروفی نیستم اما با آقای کی روش موافقم. چرا از ایشون می خواهند فقط درباره ی مسائل فنی نظر بدهد مگر همه ی مسئولین در حیطه ی کاری خودشون نظر می دهند. این هم روی بقیه. قطع به یقین توی فوتبال از جانب وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال مشکلاتی هست که از خودشون توان دفاع کردن رو ندارند. این مسئولین اینقدر کم حوصله هستند که جواب های رو با هوی بدهند و جواب ندادن رو به حساب ادب و رعایت شان ملت نگذارید. تا نباشد چیزکی کی روش نگوید چیزها.
حرفهای آقای کیروش دلیل منطقی دارد . کلأ خارجیها حرفهای خود را به اصطلاح ما ایرانیها رگ وپوست کنده می گویند .این ما هستیم که بیشتر وقت ها یرای فرار از واقعیت دنبال حاشیه ها می گردیم وبرای اینکه جواب منطقی به حرفهای آنها بدهیم شروع به حرفهای دور از واقعیت می کنیم. چرا نمی خواهیم برای یکبار هم شده کمی منطقی باشیم؟
کیروش روانشناس ماهری است بار ها عرض کرده ام پشت پرده های حامی او در داخل باید شناسایی شود عده ای از مربیان و باز یکنان از او پشتیبانیی می کنند چرا که رقم های میلیاردی که او می گیرد انرا بهانه می کنند تا حق مربیگری خود و بازیکنان را افزایش دهند
بنده دقیقا با نظرات این دو عزیز موافقم
چه عجب یه نفر حرف درستی زد
واقعا هم فقط کی روش هستش که تونسته دوام بیاره و نتیجه هم بگیره تو زمین
زمانیکه صالحی امیری دلخوش به تسبیح آقای دالیچ هستش معلومه کیروش هم بیاد هرچه تو دهنشه به مقامات ایرانی بگه،انشالله بعداز جام ملتها این مربی ایران را ترک میکنه (همانند ولاسکو) دیگر رنگ پیروزی را توخواب ببینید
کیروش بدون تردید بهترین مربی تاریخ تیم ملی ایران است.
همیشه رک و راست بودن کار دست آدم یده. تنها ایراد ایشون اینه که رک و راست هستند.
کاری که ما ایرانی ها بلد نیستیم و باد به هر سمتی بره ما هم اون سمتی میشیم
تقوی حرف حق رو زده
ممنونم مربی بزرگ. همیشه در ذهن ما و قلب ما خواهی ماند. شما مربی بزرگی هستی که بدرستی تیم ایران را در این هشت سال هدایت کردی.
من بعنوان یک ایرانی و طرفدار تیم ملی به شما افتخار می کنم. کاش مسئولین بتوانند با ایشان ادامه همکاری بدهند چرا که علاوه بر فوتبالیست بودن ایشان مدیر قوی نیز هست.
طرف با کلی ستاره چهارم شده مافیا
الان اخراج نشده بودی خیلی خوب بودیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر