بازدید 3798

نقل و انتقالات لیگ برتر ایران منتظر بمب زمستانی

کد خبر: ۸۷۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 19 January 2019

فعالیت باشگاه ها در نقل و انتقالات زمستانی همچنان ادامه دارد. در ادامه مهمترین اتفاقات اخیر نقل و انتقالات را بررسی می کنیم:

جلالی سرمربی نساجی شد

بعد از گمانه زنی های بسیار بالاخره مجید جلالی به عنوان سرمربی نساجی انتخاب شد. جلالی که اخیرا از پیکان جدا شده بود حالا در ادامه فصل به جای جواد نکونام روی نیمکت تیم مازندرانی خواهد نشست.

ابراهیمی زرد پوش شد

محمد ابراهیمی به طور رسمی به سپاهان پیوست. ابراهیمی که سابقه بازی در تراکتورسازی را هم دارد و پیش از این در دسته یک توپ می زد با نظر مساعد امیر قلعه نویی و برای تقویت خط حمله این تیم به جمع زردپوشان اصفهانی اضافه شده است.

جنجالی ترین انتقال لیگ بالاخره اتفاق می افتد؟

رضا قوچان نژاد اخیرا در ترکیه حاضر شده بود تا شایعه مذاکرات نهایی او با تراکتورسازی شکل بگیرد. با این وجود، مهاجم سابق تیم ملی بدون نتیجه ای مشخص ترکیه را به مقصد قبرس ترک کرد تا جنجالی ترین و هیجان انگیزترین انتقال نیم فصل همچنان در هاله ای از ابهام باشد.

ادینیو در لیست خرید ماشین سازی

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تایید کرد که ادینیو در لیست خرید این تیم قرار دارد. ماشین سازی با خرید این مهاجم برزیلی کهنه کار امیدوار است که بتواند در خط حمله برای نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا کند.

نفت همچنان به دنبال منشا

باشگاه صنعت نفت همچنان به دنبال جذب گادوین منشا است و مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس ادامه دارد. منشا با نظر برانکو در لیست مازاد سرخپوشان قرار گرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی