بازدید 8546

موحدی کرمانی: جان مردم دارد به لبشان می آید

کد خبر: ۸۷۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 18 January 2019
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه هر کجا تکیه مسئولان به ظرفیت‌های داخلی کشور و اعتماد به مردم و قشر جوان بود شاهد پیروزی بوده‌ایم، تاکید کرد: هر کجا با تکیه به بیرون عمل کردیم، فرصت‌ها را از دست دادیم و چیزی جز خسران نصیبمان نشد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، حجت الاسلام محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران ضمن توصیه همگان به تقوا گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم. انقلابی که تفکر حکومت با تکیه بر معنویت، اسلامیت و مردم سالاری را عرضه کرد. نظام سلطه تمام توان خود را برای شکست انقلاب یا حداقل مهار آن به کار گرفت و در این چهار دهه از هیچ اقدامی و جنایتی فروگذار نکرد.

بخشی از مشکلات معیشتی مردم ناشی از تحریم‌ها است

وی ادامه داد: فرصت نیست به اقدامات جنایتکارانه استکبار در این چهل سال اشاره کنم، اما ایران ضعیف و ایران برده امریکا، به اذعان خود غربی‌ها بعد از چهل سال جزو ۱۵ کشور قدرتمند دنیا است.

رئیس جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اخیرا دو موسسه معتبر امریکایی ایران را پس از امریکا، چین، روسیه، آلمان، ژاپن و هند هفتمین قدرت دنیا در رتبه بندی خود قرار داده‌اند، اظهار داشت: این سخنی است که دشمن می‌گوید، ولی ما در کشور نابسامانی‌هایی داریم که مهم‌ترین آن مشکلات معیشتی مردم است که بخشی از آن ناشی از تحریم‌ها است.

راه تداوم انقلاب و حل مشکلات کشور تبعیت از رهبری است

موحدی کرمانی با بیان اینکه هر کجا تکیه مسئولان به ظرفیت‌های داخلی کشور و اعتماد به مردم و قشر جوان بود شاهد پیروزی بوده‌ایم، تصریح کرد: هر کجا با تکیه به بیرون عمل کردیم، فرصت‌ها را از دست دادیم و چیزی جز خسران نصیبمان نشد.

وی با تاکید بر اینکه آنچه نظام اسلامی را پیش برده حرکت در چهارچوب گفتمان انقلاب اسلامی و میدان دادن به جوانان پر شور، انقلابی و در یک کلمه تبعیت از رهبر انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: راه تداوم انقلاب و حل مشکلات کشور هم همین است. در همین رابطه چند تذکر به مسئولان محترم می‌دهم و آن، اینکه مقام معظم رهبری که دستور تشکیل هماهنگی اقتصادی سه قوه با حضور سران سه قوه را داده‌اند و به این شورا اختیارات ویژه جهت تصمیم گیران داده، لازم است به مواردی توجه کنند.

جان مردم با این گرانی‌ها دارد به لبشان می‌آید

امام جمعه موقت تهران افزود: مسئولان در شورای هماهنگی سه قوه باید به این موارد توجه کنند. اول، استفاده از راه‌حل‌های اقتصاددانان، تقویت ارزش پول ملی و کاهش فشار به اقشار ضعیف؛ دوم، حمایت از بخش تولید در صنعت، کشاورزی، تقویت اقتصاد دانش‌بنیان، برطرف ساختن موانع کسب و کار، تهیه مواد اولیه و الزام شبکه‌های بانکی برای اعطای تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان و امر ازدواج جوانان و سوم، برخورد جدی با اخلال گران و مفسدان اقتصادی و پایش مستمر بر نحوه قیمت گذاری.

موحدی کرمانی با بیان اینکه جان مردم با این گرانی‌ها دارد به لبشان می‌آید، ابراز داشت: نه هر روز بلکه هر ساعت این گرانی‌ها را می‌بینند. مسئولان در شورای عالی هماهنگی اقتصادی باید نظارت بر گمرکات، نظارت بر روند ترخیص‌ها و مبارزه با قاچاق را در دستورکار خود داشته باشند.

وزارت ارتباطات برای مقابله با ابتذال اخلاقی و جنگ روانی دشمن چاره اندیشی کند

وی خطاب به وزارت ارتباطات نیز بیان کرد: چهارمین نکته این است که از وزارت ارتباطات و شورای عالی فضای مجازی انتظار می‌رود در جهت ساماندهی این فضا و مقابله با ابتذال اخلاقی و جنگ روانی دشمن چاره اندیشی کند و برای بومی سازی آن و تقویت شبکه ملی اطلاعات و رصد و مقابله با شبکه‌های معاند گامی اساسی بردارند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: باید حمایت دولت از پیام‌رسان‌های داخلی به میزان حمایت از یک پروژه ملی باشد و از پیام‌رسان‌های داخلی حمایت ویژه انجام شود.

پشت پرده FATF از زبان مسئول وزارت خزانه‌داری امریکا

موحدی کرمانی با اشاره به موضوع FATF یادآور شد: این موضوع بر سر زبان‌ها آمده است. با اینکه مسئله‌ای تخصصی است، اما مردم کم و بیش وارد این بحث شده‌اند. FATF را در ابتدا کشور‌هایی از جمله امریکا، آلمان و ژاپن و... مطرح کردند. FATF اگرچه برای مبارزه با تروریسم شکل گرفت، اما درحقیقت سازوکاری برای اشراف اطلاعاتی بر سیستم مالی کشور‌ها است.

وی با بیان اینکه وزارت خزنه داری امریکا به عنوان بازویی در مقابل ایران و سایر کشور‌ها و جریان مقاومت است، عنوان کرد: این از سخنان یکی از مسئولان وزارت خزانه‌داری امریکا است که برای قرار دادن ایران در تنگنا به حضور کامل FATF نیاز است. این مسئول خزانه داری امریکا به طور واضح پشت پرده FATF را آشکار می‌کند و می‌گوید FATF برای تسلط امریکا بر جریانات پولی در داخل کشور‌ها انجام شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۵
جان مردم خیلی وقته ازلبشان هم گذشته اقایان هنوزازبرجام دفاع میکنن
فکر نکنم اینا تلقین دشمن است
اینکه دولت بی عرضه است خیلی تعجب ندارد اما اینکه شما جماعت چوب لای چرخشگذاشتید و امروز سرکوفتش می زنید قابل تامل و تعجب آور است!! تقوای سفارش شده در خطبه عمل هم می خواهد؟!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
ههههه
چوب لای چرخ
برو عمو
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
انگار شکم سیر و کیفت کوکه ، ببم جان
ففففففففققققققققططططططط. ححححححححرررررررررررفففففففففف!
بلاخره انسانهایی که به فکر مردم هستند دارند به این نتیجه میرسند که مردم از نظر معیشتی در وضع خوبی نیستند به نظر من برای حل مشکلات مردم باید حقوقهای و پاداشهای نجومی قطع و نهادهایی که بود و نبود آنان هیچ نفعی به حال کشور ندارد تعطیل و بودجه انان صرف توسعه زیرساختها ی کشور و اشتغال جوانان افزایش درآمد مردم شود
بنده اعلام میکنم جانم هنوز به لب نرسیده و حوالی حلقومم است
حرف زدن کار سختی نیست
اقای موحدی کرمانی به دلواپسان بگویید که به جای کمک به مردم غزه وساختن خانه واسه مردم غزه وکمک به حماس وحزب اله لبنان وکمک به عراق وسوریه ویمن و... به مردم ایران وجوانان بیکار ایران وبه مردم ایران که الان دو سوم ملت ایران درفقرمطلق هستند کمک شود دولت انگار به کارمندان وبازنشستگان صدقه میدهند اخه 20 درصد افزایش حقوق چه فایده ای باتوجه به گرانیهای وحشتناک واسه ملت ایران دارد باید حقوق کارمندان 20 درصد وتمام بازنشستگان چهل درصد حقوقشان اضافه شود وواسه ان بازنشستگانی که حقوق کم میگیرند همسان سازی شودومبلغی واسه این موارد تعیین شود چون گرانی وتورم وحشتناک است
جانی که نمانده مشرف به موت هستند تا خیال همه شما راحت شود
حوزه وصدا وسیما در مشکلات اقتصادی خوب عمل نمیکنند قوه قضائیه هم باید ورود کند زیرا دولت عملا گرانی را به حال خود رها کرده به خودرو سازها نگاه کنید هر روز با چراغ سبز دولت میلیونی قیمت میزنند
این نتیجه عملکرد معجزه هزاره سوم محبوب شما و حمایتهای بی دریغ شما از اوست. حالا به جای پاسخگویی، شدید منتقد دولت و دلسوز مردم.
دیگه جانی نمانده که بخواد به لب برسه مومن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر