بازدید 5352
۳

سرمربی عراق مشورت با برانکو را سه بار تکذیب کرد

کد خبر: ۸۷۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ 15 January 2019

سرمربی تیم ملی عراق در نشست خبری گفت که اعتقاد دارد اگر خوب بازی کنیم ولی ببازیم بیشتر خوشحال می شوم تا اینکه بد بازی کنیم و ببریم.

به گزارش تابناک ورزشی، سوال اول را یک خبرنگار از کاتانچ سرمربی عراق پرسید، سوالی که البته بیشتر آرزوی برای این تیم بود که فردا برابر ایران قرار می گیرد. کاتانچ با لبخند در پاسخ به سوال به این خبرنگار گفت: بازی ایران را خوب دیده ایم. من فکر می کنم بازی فردا کاملا متفاوت باشد و در یک سطح و شرایط کاملا جدید برگزار شود. باید فشرده تر و باهوش تر فوتبال بازی کنیم. فردا شاید شرایط کمی آسان تر باشد چون هر دو تیم صعود کرده اند و بازیکنان بدون فشار بازی می کنند. در دو سه روز گذشته با بازیکنان صحبت کرده ایم و اگر آنها چیز هایی که گفته ام انجام بدهند من مطمئن هستم موفقیت با ما خواهد بود.

سوال بعدی از کاتانچ یک سوال جنجالی بود، یک خبرنگار از او در مورد رابطه با برانکو پرسید که آیا از او برای بازی با ایران کمک گرفته یا نه که سرمربی عراق گفت خیر و دوباره تاکید کرد: خیر و دوباره هم این کلمه را تکرار کرد. من هیچ درخواستی از برانکو نداشتم و تمرکزم روی آگاهی های خودم است. البته من با برانکو زیاد صحبت می کنم او مربی بزرگی است که شما در باره او بهتر از من می دانید. او هیچ اطلاعاتی در مورد ایران به من نداده و من احتیاجی هم به این موضوع ندارم. ما همه چیز را با دیدن بازی های ایران متوجه می شویم.

در سوال بعدی کاتانچ به خنده در مورد کری خوانی برای ایران گفت: هرگز این کار را نکرده ام. ممکن است چیزهایی نوشته بشود که من آنها را به زبان نیاورده ام. من در مورد تیم ملی ایران فقط حرف از احترام زده ام و اینکه بازی سختی در پیش داریم. اگر بخواهیم دو تیم را هم مقایسه کنیم ایران از ما بالاتر است اما خوشبختانه این فوتبال است، ما فردا مقابل هم قرار می گیریم تا نشان بدهیم چه تیمی بهتر است اما تاکید می کنم هیچ چیزی علیه ایران نگفته ام. ایران یک تیم خوب با بازیکنان خوب است که به صورت طبیعی مشکلاتی هم دارد.

در ادامه نشست یک خبرنگار از کاتانچ در مورد کمک احتمالی بشار رسن و طارق همام در بازی ایران و استفاده او از شناخت آنها روی فوتبالیست های ایرانی سوال کرد که او به شوخی و خنده گفت: در این بازی خاص طارق همه چیز را به من گفته است و من فردا کار خاصی در زمین ندارم. ساکت روی نیمکت می نشینم و به بازی خیره می شوم. (خنده) این که می گویید این ها همدیگر را می شناسند جالب است اما هر بازی داستان خودش را دارد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
آفرین به برانکو !!! واقعاً خجالت داره این همه کثافت کاری .
پس دلال کروات جاسوس هم هست؟
پس حتما صحبت کرده اند که اینقدر انکار می کند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار