بازدید 10495

برادر موسوی: قوچانی شریعتمداری پیوندتان مبارک!

کد خبر: ۸۷۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 15 January 2019

میرمحمود موسوی برادر میرحسین موسوی به تیتر یک روزنامه سازندگی واکنش نشان داد.

به گزارش «تابناک» میرمحمود موسوی در توییتر خود در واکنش به تیتر یک امروز روزنامه سازندگی نوشت: «این روزنامه سازندگی روز به روز بیشتر زرد میشود تا بادروغ مشتری جمع کند.من می‌گویم تغییری در وضعیت حصر میرحسین به وجود نیامده است. قوچانی از قول من در شماره امروز در بالای صفحه اول میزند تغییر به وجود آمده است. می‌توانم بگویم قوچانی -شریعتمداری پیوندتان مبارک.»

واکنش برادر موسوی به تیتر یک روزنامه سازندگی

روزگذشته میرمحمود موسوی درباره آخرین وضعیت حصر به خبرگزاری ایرنا گفته بود: تغییری در وضعیت برادرم و خانم رهنورد به‌وجود نیامده است. حصر به همان شکلی که از قبل بود همچنان ادامه دارد.اواخر سال گذشته اعلام کردند که خانواده و خواهر و برادر‌های آقای موسوی و خانم رهنورد می‌توانند با آنان دیدار داشته باشند و آنان هم اگر مایل باشند، می‌توانند به دیدار اقوام (خواهر و برادر) بروند. البته این روند برای مدتی متوقف شد و بعد دوباره به وضعیت گذشته بازگشت.

به گفته او، میرحسین موسوی در طول ۱۱ ماه گذشته به خانه هر کدام از خواهر‌ها و برادر‌های خود یک بار و فقط به خانه یکی از خواهران دو بار رفته است.

او با تأکید بر اینکه برادرش به غیر از این دیدار‌ها به جای دیگری نرفته است گفته بود: «در هفته‌های اخیر تغییری در وضعیت ایشان به‌وجود نیامده است.»

باید خاطرنشان کرد این سخنان میرمحمود موسوی در واکنش به سخنان روز گذشته حسین کروبی بیان شده بود.حسین کروبی فرزند مهدی کروبی روز گذشته به خبرگزاری ایلنا گفته بود:«حدود دو ماه پیش مسئولان امنیتی به آقای کروبی و موسوی گفتند به انتخاب خودتان هفته‌ای یک بار می‌توانیم شما را بیرون ببریم، ولی تعیین آن محل باید هماهنگ شده باشد.» به گفته او، این ملاقات‌ها از ۶ هفته پیش آغاز شده و مهدی کروبی ۶ هفته است که دیدار‌هایی داشته و به‌جز یک مورد که به دیدار یکی از دوستانشان رفته، مابقی موارد را به دیدار خانواده شهدا رفته است.

پاسخ محمد قوچانی به توییت میرمحمود موسوی درباره تیتر صفحه یک امروز سازندگی

سردبیر روزنامه سازندگی نوشت:

در جواب آقای میرمحمود موسوی فقط میتوانم بگویم ما روزنامه نگاران اصلاح‌طلب برخلاف روزنامه‌نگاران اصولگرا و برانداز، که در داخل یا خارج از کشور مصونیت آهنین دارند، "چوب دو سر نجس" شده‌ایم و، چون نه"کاسب حصر" هستیم و نه "کاسب فتنه"، از هر خبری که بوی بهبود از جهان بدهد استقبال میکنیم و به جای دامن زدن به "تضاد" در پی "آشتی" هستیم، از چپ ناسزا می‌شنویم و از راست هشدار.

بررسی کنید که صبح با چه خبری برخاستیم و اکنون با چه واکنش‌هایی بدرقه می‌شویم تا خستگی خبر رسانی دقیق و درست امروز بر تنمان بماند.

اما ما روزنامه‌نگاریم و روزی روزگاری نه فقط خبر که تاریخ همین امروز ۲۵ دی ۹۷ را هم باید بنویسیم و ناگفته‌ها را بگوییم. فقط این قدر بدانید که آرزوی ما از بین رفتن همه شکاف‌ها و به طور مشخص بازگشت به شرایط قبل از سال ۸۸ است.

ما به عنوان کمترین عنصر جبهه اصلاح‌طلبی این راه و روش را در برابر بنیادگرایی و براندازی از سال ۷۶ و حتی قبل از آن ذره ذره بدست اوردیم و در سال ۸۸ یک جا از دست دادیم؛ و این تیتر‌ها بازتاب همین آرزوست که اصلاح‌طلبی که بر سر ایستاده، دوباره روی دو پای خویش بیایستد...

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان