بازدید 9105
۶

واکنش رییس شورای شهر یزد به حکم شلاقش

کد خبر: ۸۷۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 15 January 2019
رییس شورای اسلامی شهر یزد به دنبال محکومیتش به تحمل ۳۷ ضربه شلاق و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل توهین، نشر اکاذیب و افترا در دادگاه بدوی گفته، شاکی‌اش فردی است که به اشکال مختلف در شهر یزد مشکلات متعدد ایجاد می‌کند.

به گزارش «تابناک» غلامعلی سفید اظهار کرد: فرد شاکی هر هفته با تهیه روزنامه دیواری و توزیع شب نامه‌های غیرقانونی به شخصیت‌های مطرح نظام و انقلاب توهین می‌کند.

وی افزود: این شاکی در زمان حیات امام جمعه فقید یزد سعی داشت با تهیه طومار‌های مختلف مقام معظم رهبری را مجبور کند تا حکم حجت الاسلام صدوقی (نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد) را لغو کند.

رییس شورای اسلامی شهر در ادامه با اشاره به شکایت شاکی خصوصی از وی، به ایسنا گفت: من همزمان علیه صدا و سیما که با انتشار گزارشی دروغ و سراسر کذب، آبروی من را تهدید کرده است شکایت کردم. در این گزارش صدا و سیما با فردی که به دروغ خود را طرف قرارداد و یکی از پیمانکاران من معرفی کرده بود مصاحبه و در این فیلم عکس من را به عنوان مدیرعامل موسسه خیری و فرهنگی جوادالائمه که حق و حقوق پیمانکار خود را پرداخت نکرده منتشر کرده است.

وی تصریح کرد: در این مصاحبه تلفنی من به دروغ متهم شدم که با وی برای انجام طرح عمرانی در شهرستان سرپل ذهاب قرارداد بسته و بعد از اتمام کار دستمزد وی را پرداخت نکردم.
 
واکنش رییس شورای شهر یزد به حکم شلاقش
 


این مسئول با بیان این که من تاکنون شخص شاکی را ندیده و هیچ قراردادی با وی امضا نکرده‌ام، ادامه داد: به دنبال پخش این مصاحبه کامل کذب، شکایتی علیه صدا و سیما و شاکی قلابی تهیه کردم که بعد از گذراندن فرآیند قضایی در کمال ناباوری حکم بر منع تعقیب شاکی قلابی صادر شده است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که احساس می‌کنم توطئه‌‎ای علیه بنده در جریان است، اظهار کرد: من با تمام وجودم به آیه شریفه «وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ» اعتقاد دارم و خود را به خدا سپرده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: " تصور من این است که از ابتدای زندگیم تاکنون از دین، شرف، آزادگی و جمهوری اسلامی دفاع کرده‌ام و هیچ وقت نخواستم مخالفین و معاندین را تقویت کنم. "
 
 
واکنش رییس شورای شهر یزد به حکم شلاقش
 
لازم به ذکر است که غلامعلی سفید، رئیس شورای شهر یزد به جرم توهین، نشر اکاذیب و افترا در دادگاه بدوی به ۳۷ ضربه شلاق و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.حکم غلامعلی سفید به دلیل کبر سن به مدت یک سال تعلیقی است.شاکی رئیس شورای شهر یزد علی‌اصغر باقری است. باقری در گذشته و بعد از اعلام نتایج انتخابات شورا‌ها و انتخاب سپنتا نیکنام به عضویت این شورا و زمانی که شورای نگهبان عضویت او را تایید کرد، به دیوان عالی اداری شکایت برد و نیکنام چند ماه امکان حضور در شورای شهر را نداشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
چه جونوریه این شاکی قلابیه.....
ایران کلا همینطور است
اقای سفید زحمت بکشند در خصوص موسسه جواد الائمه و زمین های تصرف شده و شرکت اقمار این موسسه روشن گری کنند خوب است .
شما به خاطر دفاع از آقاي سپنتا داري تاوان ميدي .شرافت شما واسه همه مردم ايراني ثابت شده است .البته بجز .....
این حرفاش باز می تونه نشر اکاذیب باشه
درود براین انسان شریف وآزاده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر