بازدید 3542
۲

خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر آزاد شد

کد خبر: ۸۶۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 14 January 2019

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه را به عنوان معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحول در علوم انسانی حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه رئیس موسسه حکمت و فلسفه ایران را به عنوان معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

حجت الاسلام خسروپناه پژوهشگر و مدرس فلسفه و حکمت در حال حاضر رئیس موسسه حکمت و فلسفه ایران و دبیر و نایب رئیس هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره است.

وی همچنین عضویت در شورای پژوهشی سازمان بسیج اساتید، ریاست کمیسیون تخصصی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و ریاست کارگروه علوم انسانی اسلام شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزش را در کارنامه اجرایی خود دارد.

خسروپناه بیش از صد پایان نامه کارشناسی ارشد حوزه و دانشگاه را راهنمای، مشاوره و داوری و بیش از ۳۰ رساله دکتری را مشاوره و داوری کرده است.

وی پیش از این در سمت هایی از جمله قائم مقام مرکز مطالعات و پژوهش‌های فرهنگی حوزه علمیه قم، قائم مقام معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، معاون پژوهشکده حکمت و دین پژوهی فعالیت کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
الان باید دقیقا شغل چندمشون رو تیریک بگیم؟
عدم شایسته سالاری این کشور را به باد داده است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار