بازدید 5445
۴

واریز مبلغ سبد معیشت کارگران تا چهارشنبه

کد خبر: ۸۶۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸ 14 January 2019

سازمان برنامه و بودجه از واریز مبلغ سبد معیشت کارگران تا ۷۲ ساعت آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از انتشار گزارش «شناسایی کارگران برای دریافت بسته حمایتی نهایی شد/واریز پس از تامین اعتبار سازمان برنامه» در این خبرگزاری، سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: با مشخص شدن آمار نهایی بیمه‌پردازان طی ۷۲ ساعت آینده کمک معیشت مصوب به حساب بیمه‌پرداز واریز خواهد شد.

بر اساس اعلام این سازمان، پیرو مصوبه هیأت محتر م وزیران درخصوص «دستورالعمل بسته کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد جامعه» موضوع تصویب‌نامه شماره ۱۱۳۴۳۷/ت ۵۵۸۵۵هـ مورخ ۲۸/ ۸/ ۱۳۹۷، آمار بیمه‌پردازان سازمان تامین اجتماعی بعد از بررسیهای متعدد و رفع همپوشانی درخصوص بیمه‌شدگانی که از محل این گروه‌ها و جمعیت‌های هدف کمک معیشت دریافت کردند و همچنین تعیین خانوارهایی با درآمد کمتر از سه میلیون تومان در ماه مشخص و به سازمان برنامه و بودجه ارائه شد.

پراکندگی کارگاه‌های مختلف که بیمه‌پردازان در آنها اشتغال دارند سبب تطویل بررسی‌های مورد نیاز شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بیچاره احمدی نزاد یارانه ای که حق مردم بود به حسابشون واریز می کرد اسم این کار رو گذاشتند گدا پروری . حالا چند ماهه در بوق و کرنا گذاشتند سبد حمایتی و فقط وعده واریزش رو میدن ، این گدا پروری نیست . خدا شر اینا رو از سر مردم نجیب ایران کم کنه
کارگرانی که بیش از سه میلیون دریافتی دارند چند فرزند و هزاران قرض و وام و گرانی سنگین را تحمل میکنند واجد شرایط نیستند . دولت دنبال مساوات است یا عدالت ؟ با این روند در آینده عده ای زیاد فقط در شناسنامه مسلمان هستند اما در عمل یا بی دین هستند و یا اعتقادی به دین و مذهب نخواهند داشت .
با سلام ...ان شااله برای سال 98 دستمزدها را با این اوضاع و احوال و گرانیهای سرسام آور زندگی به حداقل دریافتی برای کارگران 3 میلیون افزایش دهید!!دستون درد نکنه
به کجا چنین شتابان. البته مردم حق دارند در هنگام اوضاع سخت معیشتی از دولت انتطار کمک را داشته باشند. اما این نوع رفتار هم بسیار پوپولیستی و عوامفریبانه است. دولت اکنون با پول ضعیفترین اقشار جامعه از طریق بالابردن نرخ ارزقروض خود را پرداخت کرده و مردم را بورطه گرفتاریهای بزرگ انداخته و با توزیع مبالغی از آن هم درآمد درجامعه بازار را نیز به هم ریخته است. خدا از روحانی وتیمش مبگذرد؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر