بازدید 2365
۱

توضیحات وزارت بهداشت در خصوص یک خبر

کد خبر: ۸۶۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ 13 January 2019

پیرو درج خبری با عنوان «شیفت‌های اجباری جان پرستار ۲۴ ساله را گرفت»، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جوابیه‌ای صادر کرد که وفق قانون عینا درج می‌گردد.

به گزارش «تابناک»، متن این جوابیه که از طرف دکتر کیانوش جهانپور، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارت خانه امضا شده، به شرح زیر است:

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم عالیان و قدردانی بابت رشادت این خانواده برای تصمیم اهدای اعضای فرزندشان، نکاتی را پیرامون مسائل مطرح شده در فضای مجازی بیان کرد.

مرحوم عالیان مشکلات مادرزادی قلبی داشته که ۴ سال گذشته نیز به همین علت تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته و موضوع خستگی زیاد به هیچ عنوان صحت ندارد.

روزی که مرحوم عالیان به اورژانس مراجعه کرده است، بلافاصله ۷ متخصص بر بالین وی حاضر شده و در کمترین زمان ممکن به وسیله اورژانس هوایی به شیراز منتقل شده، اما متاسفانه بعد از عمل جراحی دچار مرگ مغزی می‌شود.

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان ضایعه فوت این پرستار عزیز را به جامعه خدوم پرستاران تسلیت می‌گوید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اینکه به علت کمبود پرستار باید شیفت اجباری بدیم شکی نیست ولی ای کاش حق وحقوق دوسال عقب افتاده می دادند تا لااقل بتوانیم چیزی بخریم وبخوریم تا زنده بمانیم چرا کسی ازدرد نداری پرستار نمیگوید چرا نمی پرسند زندگی پرستار درایران چقدر سخته حقوق که میدهند لااقل با این تورم ما از خرید گوشت و میوه خداحافظی کردیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل