بازدید 156716

سیدحسن آقامیری کیست؟

کد خبر: ۸۶۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 13 January 2019

خبرگزاری ایسنا نیز پس از انتشار خبر "خلع لباس شدن حسن آقا میری" نوشت: مخالفان او اسمش را گذاشته‌اند: «روحانی تلگرامی»! و او را یک آخوند منحرف می‌دانند، اما طرفدارانش او را یک روحانی متفاوت می‌دانند و معتقدند که او آخوند روشنفکر زمانه خودش است.

سیدحسن آقامیری یکی از روحانیون معروف چند سال اخیر بویژه در میان جوانان است و از تمام ظرفیت‌های رسانه‌های موبایلی امروز برای به اشتراک گذاشتن سخنرانی‌هایش استفاده می‌کند. صفحه اینستاگرام او بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد. منبر‌های او معمولا به صورت زنده از صفحه‌اش پخش می‌شوند و کلیپ‌هایی نیز توسط دوستداران او از سخنرانی‌هایش منتشر می‌شوند که معمولا بازدیدکننده‌های قابل توجهی دارند.

سیدحسن آقامیری کیست؟

درآمد سیدحسن آقامیری وابسته به روحانیت نیست. او کار و کاسبی شخصی خودش را دارد. به گفته خودش مشاور یک شرکت خصوصی است و کار آزاد هم دارد. او به مجله «همشهری جوان» گفته از حوزه علمیه شهریه نمی‌گیرد و تحت پوشش بیمه حوزه هم نیست. او همچنین گفته است که نه به منبر وابستگی دارد و نه به درآمد حاصل از آن.

اما از آنجا که محوریت سخنرانی‌هایی آقامیری همیشه تکیه بر صفت «رحمانیت» خداوند دارد و کمتر از عذاب الهی و جهنم سخن می‌گوید باعث شده است که افراد زیادی مخالف او باشند. مخالفانش می‌گویند که او یک آخوند ولنگار است و برای لاکچری‌ها و بی‌قید و بند‌ها سخنرانی می‌کند. مخالفان آقامیری معتقدند او فقط بلد است خوب حرف بزند وگرنه اصلا حرف‌های خوبی نمی‌زند؛ برای همین هم هست که جوانان طرفدارش هستند.

طرفداران آقامیری، اما معتقدند که این روحانی نگاهشان را به مقوله دین و رحمانیت خداوند تغییر داده است و او را دوست دارند و سخنرانی‌هایش را دنبال می‌کنند. طرفداران آقامیری می‌گویند سخنرانی‌های او نسبت به سایر روحانیون متفاوت‌تر و دلنشین‌تر است.

سیدحسن آقامیری کیست؟

آقامیری درباره پامنبری‌های جوانش که طرفداران پر و پاقرص او هستند، می‌گوید: «اینکه عده‌ای که پای هیچ منبری نمی‌نشینند، اما پای منبر من می‌نشینند، شاید درست باشد، اما من آن‌ها را انتخاب نکرده‌ام. من کاری به آن‌ها نداشته‌ام و خودشان آمده‌اند. حضورشان برای من افتخار است و البته قدردانشان هستم، اما من با هدف جذب آن‌ها حرفی نزده‌ام. من برای کسی کارت دعوت نفرستاده‌ام.»

این کشمکش بین مخالفان و موافقان او سال‌هاست که وجود دارد، اما در نهایت زور مخالفان چربید و حسن آقامیری روز شنبه ۲۲ دی از «خلع لباس دائم» خود خبر داد. او این خبر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «بعد از ده پانزده سال بردن و آوردن و بازداشت‌کردن و ریختن تو محل کار و انفردای و... با شکایت دادستان ویژه تهران و به حکم قاضی شعبه دوم کیفری در دادگاه ویژه به ریاست دادستان کل کشور آقای منتظری بالاخره آقایون حکمشون رو صادر کردند. دو سال زندان که البته لطف کردند ۵ سال تعلیقش کردند؛ و خلع لباس دائم ...»

پس از انتشار این مطلب از سوی آقامیری، سیداحمد خمینی بلافاصله به این موضوع واکنش نشان داد و خطاب به آقامیری نوشت: «تن آدمی شریف است به جان آدمیت، نه همین لباس زیباست نشان آدمیت ... سیدجان عزیزتر می‌شی. خودت و خدای خودت قاضی اول و آخرین. نه اینکه هر کی محکوم بوده سالم بوده، اما اکثر آدمای سالم محکومند. عزت و ذلت خدا می‌ده و توی این دنیا همین محبت‌های مردمه که همیشه همراهته. خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل ... یاحق

سیدحسن آقامیری کیست؟

معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز در حمایت از آقامیری توییت کرد: «امیدوارم این رای در مرحله تجدیدنظر بشکند. آقای سیدحسن آقامیری زبان جوانان را خوب می‌داند. جلب اعتماد جوانان دهه هفتادی و هشتادی و گفتگو با آن‌ها هنر کمی نیست. خدانگهدارت باشد سید.»

سیدحسن آقامیری کیست؟


جرم او هتک حیثیت روحانیت، تشویش اذهان عمومی و توهین به مقدسات عنوان شده است.
آقامیری پیش از خلع لباس در گفت‌وگویی اظهار کرده بود: «من روحانیت نیستم! من «حسن آقامیری» ام. صفحه شخصی من چه ربطی داره به صنف من؟ من نماینده صنف خودم نیستم. سخنگویش هم نیستم. من یک آدمم. در خانه‌ام بابا هستم، یک جا داداش هستم، یک جا رفیقم. ربطی به لباس ندارد.».

سیدحسن آقامیری کیست؟
اما آقامیری چه می‌گوید؟ در ادامه گزیده‌ای از برخی سخنرانی‌های آقامیری را درباره مسائل مختلف با هم مرور می‌کنیم:
آقامیری در یکی از سخنرانی‌هایش گفته است: «.. اهل بیت (ع) کار می‌کردند، اما برخی تصور می‌کنند که اهل بیت (ع) دست به خاک می‌زدند طلا می‌شد و کاری انجام نمی‌دادند؛ در حالی که این‌گونه نیست. همه آن‌ها شاغل بودند. در یکی از هیئت‌های قم سؤال کردم که شغل حضرت ابوالفضل (ع) چه بود؟ هیچ‌کس نمی‌دانست. به آن‌ها گفتم می‌دانید چرا نمی‌دانید؟ چون نمی‌دانید شغل من و امثال من چیست؛ چون اگر حضرت ابوالفضل (ع) شغل داشته باشد حاج آقا هم باید شغل داشته باشد؛ بنابراین ابوالفضلِ ذهن شما باید بیکار باشد تا بیکاری ما [روحانیون]توجیه شود.»
آقامیری در سخنرانی دیگر گفته است: «یه خدایی براتون درست کردند که ایستاده آدما رو آویزون کنه، بسوزونه، آب جوش بهشون بده بخورن. اینا چرندیاته بهتون می‌گن. یه مشت دری وری بهتون میگن.»
او در یکی دیگر از سخنرانی‌هایش انتقاد تندی به یکی از شرکت‌های خودروسازی ایرانی کرد و گفت: «ایران‌خودرو یه قرآن می‌ذاره تو داشبورد! خجالت داره. اون خیانت به قرآنه. تو کارِت رو قرآنی انجام بده. اونی که ماشین قرآنی تولید می‌کنه «بنز» و «بی‌ام و» آلمان هست نه تو!»

سیدحسن آقامیری کیست؟
او در سخنرانی دیگری درباره مساجد گفته است: «اگر مسجد به روش پیامبر اداره می‌شد، گنبد و بارگاه نداشت. گنبد می‌خواد چیکار مسجد؟ مناره می‌خواد چیکار؟ اینا یه زمانی تدابیری بود برای سرما و گرمای مسجد. الان که کولرگازی اومده. چند میلیارد خرج مناره‌های مساجد قم شده؟ با این پول چه‌کار‌هایی نمی‌شد کرد؟ چرا مسجد رو با فکر نمی‌سازید؟ مسجد می‌سازن با ظرفیت ۲ هزارنفر اونوقت پارکینگ نداره! بعد ماشینا میان پارک می‌کنن جلو زندگی مردم. اون وقت اونا هم هی لعن می‌کنن که مسجد براشون دردسر درست کرده. تحقیق بکنید راجع به آزار مساجد برای مردم. از دوتا املاکی بپرسید! هر محلی که تو کوچه‌ش مسجد باشه قیمتش پایین‌تره!»
در همین خبرگزاری فارس در گزارشی با عنوان روحانی خلع لباس شده را بشناسید؛ با اعلام خبر خلع لباس شدن حسن آقامیری نوشت: بخش‌های بسیاری از سخنان این روحانی، ضدیت آشکاری با نص صریح قرآن کریم و روایات متقن اهل بیت علیهم السلام دارد.
خبرگزاری فارس مواردی را از سخنرانی‌های آقا میری در فضای مجازی را در گزارش خود ذکر کرده است: از آن جمله می‌توان به مورد زیر اشاره کرد: او در یکی از پادکست‌های خود ۱ علنا عذاب الهی را چرندیات خطاب کرده و می‌گوید: «یه خدایی براتون درست کردند وایستاده آدما رو آویزون کنه بسوزونه آب جوش بهشون بده بخورن اینا چرندیاته بهتون میگند! یه مشت دری وریه بهتون میگند!»

فارس در ادامه گزارش خود درباره سید حسن آقامیری نوشته است: این روحانی درحالی سخنان مخالف با قرآن را اظهار می‌دارد که بنابر روایات معتبر شیعه، حتی کلام معصومین نیز چنانچه با قرآن در تعارض باشد از درجه اعتبار ساقط است تا چه رسد به کلام یک مبلغ دینی.
خبرگزاری فارس با اشاره به سخنرانی دیگری از آقا میری نوشته است: او در یکی دیگر از سخنرانی‌های خود می‌گوید «این قرآن نظمش بهم خورده، بنی امیه و بنی عباس پونصد سال با این قرآن حکومت کردن ما نمی‌تونیم بفهمیمش!» او در حالی در لفافه قرآن را تحریف شده و غیرقابل استفاده می‌خواند که تمام ائمه که خود پاسبان قرآن بوده‌اند مردم را به خواندن و عمل کردن به این قرآن دعوت کرده‌اند. به راستی چرا باید شخصی با چنین اعتقادی در لباس روحانیت خویش را منتسب به حوزه علمیه کرده و سلیقه شخصی خود را که کاملا بر خلاف عقاید شیعه است به نام موضع روحانیت بر روی منبر رسول خدا ابراز کند؟ و سازمان تبلیغات اسلامی که متولی امور مبلغین و اهل منبر است تنها تماشاگر باشد؟ به راستی آیا این حرکت کورکورانه باعث رواج بیشتر گناه و فحشا در جامعه به بهانه تصویر موهومی که آقامیری از شفاعت ارائه داده نخواهد شد؟

چرا ساکتیم؟
خبرگزاری فارس در پایان گزارش خود نوشته است: "از مجموعه آنچه گفته شد مشخص می‌شود که این روحانی جوان در حال انتشار تفکری ست که هرچند در نگاه اول به ظاهر برای مخاطبان خصوصاً نسل جوان، زیبا به نظر می‌آید، اما نتایج فاسد و مخربی در پی‌خواهد داشت، زیرا علی‌رغم برخی نکات صحیح که در بین سخنان این روحانی یافت می‌شود هسته مرکزی این تفکر به دلیل ضدیت با قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم السلام عمیقا فاسد است. علاوه بر این، دیدگاه ایشان نسبت به جزئیات واقعه عاشورا و تلاش برای تغییر دادن چهره این واقعه از یک الگو، برای مبارزه حق و باطل به یک اتفاق منفعل و سکولار زنگ خطریست که از چند سال قبل توسط رهبر انقلاب به صدا درآمده بود. بسیار جای تأسف است که یک روحانی بر فراز منبر و با استفاده از ظرفیت عمیق مجالس عزاداری در شهر قم که پایتخت تشیع است علناً واقعیت عاشورا را وارونه جلوه می‌دهد و مسلمات عقاید شیعه را تخطئه می‌کند. در این میان حوزه علمیه و نهاد‌های مسؤول نه تنها با این انحراف مقابله نکرده و نمی‌کنند؛ بلکه همین سکوت باعث شده اخیراً او فعالیت خود را در قالب مشاوره و آموزش سبک زندگی به شهر‌های دیگر نیز گسترش دهد. "

حسن آقامیری با انتشار پستی در اینستاگرام از اجرای حکم خلع لباس خود خبر داد و از نحوه اجرای حکم انتقاد کرد. او نوشت: دیروز با تماس دادگاه ویژه ی روحانیت قم به اجرای احکام دادگاه مراجعه کردم، به نیابت از دادگاه ویژه ی تهران حکم خلع لباس دائم و دو سال حبس تعلیقی به مدت پنج سال به من ابلاغ شد، و در کمال تعجب قاضی اجرای احکام گفت به ما نیابت دادند تا همین جا حکم رو اجرا کنیم! گفتم یعنی باید الان لباسم رو در بیارم؟ گفت بله اینجور به ما نیابت دادند!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۱۹۲
از این دو جامی ایشون معلوم شد که حقش بوده خلع لباس شود. دستشون درد نکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
متأسفانه در ایران رقابتی نیست
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
بنظر می رسد که این دو حامی از تمام روحانیت حمایت می کنند !!
خودم
| Germany |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
نمیخوام داستان بگم اما با مقایسه تعداد طرفداراش و پامنبریاش و فالوراش با کل ساندیس خورای تمام نماز جمعه های کشور میشه فهمید جه نوع انسان با ارزشی هست.
س
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
شما جزو قضات هستید؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
حالا چه اتفاق خاصی افتاده . فقط لباسشون لغو شده. زندانی که نشده
واقعا دمش گرم خیلی آدم بزرگیه وراست میگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
به نظر ایشان حتی قاتلان امام حسین علیه السلام هم شفاعت شده ودر آتش دوزخ نممانند؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
سوره مزمل ومدثر وبخوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
"درآمد سیدحسن آقامیری وابسته به روحانیت نیست"
س
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
شما دانای به حقیقت راستی هستید؟
با این کار نه لطفی به قرآن و نه دین و نه پیامبر کردند بلکه بیلی دیگر از خاکی را برداشتند که درنهایت گورشان محسوب خواهد شد.
چراغی را که ایزد بر فروزد
چو ابله پف کند ریشش بسوزد
بزار تو بسته خبری تا جواب بدیم
متاسفانه هر اداره و هر وزارت خانه اي هراست دارد ولي حوزه علميه حراست ندارد
پاسخ ها
ناشناس.م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
حالا چرا متاسفانه.
در ضمن حراست این جوری نوشته می شود نه این جوری هراست.
کلاست منو کشته با سواد.
منصوریان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
اولا حراست دوما حوزه علمیه هم حراست دارد کجای باغی
خبر خیلی بدی بود. یعنی حتی یه روش جدید تبلیغ دین هم مورد پذیرش نیست. وای به جنبه های دیگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
ایشون تبلیغ میکردند یا تخریب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
این روش جدید تبلیغ دین نیست که...این تحریف دینه...بدعت در دینه...
مذهب تشیع و مذاهب رابعه اهل سنت از تفسیر قران بوجود امده اند با مطالعه قران به درستی همه تفاسیر میتوان پی برد اما گاهی تفاسیری از قران و دین بوجود میاید که با اصل قران و سنت رسول مطابقت ندارد تفسیر نوین برای جلب ارای عمومی و جذابیت در بین کسانی که میخواهند در کنار به روز بودن مقداری مذهب داشته باشند به طوری که ازادی از انان سلب نشود یک نوع بدعت است
بسیار اشتباه میکنید. بعدا نتیجه این زود قضاوت کردنها را خود مجموعه و مردم خواهند دید.
اقا سید ناراحت نباش شان شما به لباست نبود به گفتارت بود
پاسخ ها
ناشناس.م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
یعنی فقط گفتار. عمل نداشته است.
چقدر تو جامعه ما آزادی بیان هست ماشالله!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
تشویش اذهان عمومی ،تحریف دین که دیگه اسمش ازادی بیان نیست.الان مثلا یکی بیاد سر کوچه تون دور از جون بهتون فحش بده بره.شما اونجا هم قایل به این ازادی بیان هستین؟
من که نمی شناختمش. اما همین که لباس را درآورد و یا خلعش کردند نشانه های خوبی است . قدم در راه آدم شدن گذاشته. انشالله رستگار شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
ناشناس 18:22 مطمئنی که شما شیاطین انس نیستی که باید از آنها به خدا پناه برد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
دقیقاً چون آدم درستیه خلع لباس شد. اگه اهل لفت و لیس بود حالا یه پست هم بهش میدادن
بنده ایشان را نمی شناختم ولی با خواندن نوشته های ایشان به این بزرگوار اردت پیدا کردم ایشان مارتین لوتر اسلام هستند خدا حافظ اوست
حرف خوب رو از هر کسی باید شنید
با سلام درود به شرفت سید حسن اقا میری
تاریخ بدان جهت تکرار می شود که مردم از آن عبرت نمی گیرند
.....تلخه.
یا زنده نیستم من یا زندگی نه این است / بر مرگ آفرین باد ، گر زندگی همین است .
یه آخوند درست حسابی هم که پیدا میشه جوونا پای منبرش حال کنن این بلاهارو سرش درمیارن سید احمد خمینی حرف قشنگی زد در موردش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
هرکه در هر لباسی به مقدسات توهین کند بعضی از آن طرفداری می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
مگه هدف حال کردن جوون ها پای منبره؟!
مثل اینکه یه دکتر بگه هیچی ضرر نداره بعد بگیم چه دکتر باحالیه چرا مجوزش رو باطل کردین
خداوند خودش نظری بکند
ایشون نصف و نیمی از قرآن را خوانده نصف دیگر را رها کرده است. رحمت الهی را دیده عذاب الهی را که در ایات متعدد قرآن آمده ندیده است. اگر می خواهی مرید و مشتری جمع کنی کافی است که به مذاق مریدان حرف بزنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
منظورحاج آقااینه که همش مردم وازخدانترسونید.خدامهربونه وبایدازخوبیهاش هم گفت نه اینکه فقط ازعذاب الهی بگید.یعنی درک وفهمت دراین حده؟
آشنا
| Netherlands |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
خوشا به سعادت شما که کل قران رو خوندی
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
با سلام
ایشون به عذاب ها هم اشاره میکنن ولی طبق نطق صریح ایشون اگر عذاب ها رو بگیم چی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
برادر من چرا فکر میکنی همه باید چیزی بگن که به مذاق فقط شما خوش بیاد. تحمل حرف مخالفم داشته باشید لطفا.
ناشناس
| Germany |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
سلام
خدایی که شما رو باش آشنا کردن ترسناکه چون منتظر بندش کاری کنه تا عذابش کنه.
همون بهتر که از رحمت خدا همش صحبت بشه تا دل مردم نرم بشه نسبت به همه دستورات خداوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
اتفاقاً قسمت عذابش مشمول شما و امثال شماست که با غارت بیت المال ملت رو به خاک سیاه نشوندید. خدا لعنتتون کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
شما که نظر میدی فقط یه کلمه اش را درک کن واسه یه عالم کافیه
رستمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
شهید مطهری(ره) در این باره می‌فرماید:
قرآن کریم همیشه درباره خود و پیغمبر می‌گوید: بشیر و نذیر. این بشیر و نذیر عبارهًْ اخری از این است که هم راه را نشان می‌دهد، هم چاه را. چون اگر فقط بخواهد راه را نشان بدهد و چاه را نشان ندهد، ممکن است کسی راه را ببیند، ولی چون چاه را نمی‌بیند و غافل از آن است، خیال می‌کند که در راه دارد می‌رود، به چاه می‌افتد. اگر فقط چاه را نشان بدهد، یک کار منفی است. این چاه است، از آنجا نرو، خوب کجا بروم؟ مثبت و منفی با یکدیگر باید توأم بشود. این راه، از اینجا برو، این چاه، از اینجا نرو. این راه را برو، آن بیراهه را نرو. اگر بگوید این راه است، ولی خطر را نشان ندهد، کافی نیست. همین طور اگر خطر را نشان بدهد، ولی نگوید راه این است، بگوید: این خطر، از اینجا نرو. انسان می‌گوید: از کجا بروم؟ این است که قرآن کریم همیشه می‌گوید: که راهنما و چاه‌نماست. بنابراین ما تعبیر کلمه راهنما که می‌کنیم، باید چاه نما هم بگوییم. چون قرآن کریم ‌به دلیل اینکه بشیر و نذیر است، هم راه را می‌نمایاند و هم چاه را.
راه است و چاه و دیده بینا و آفتاب - تا آدمی نگاه کند پیش ‌پای خویش‌ چندین چراغ دارد و بیراهه می‌رود- بگذار تا بیفتد و بیند سزای خویش و مردم بیش از مقداری که به راهنمایی احتیاج دارند، به چاه‌نمایی احتیاج دارند، و لذا قرآن کریم بیش از مقداری که به بشیر بودن تکیه می‌کند، به نذیر بودن تکیه می‌کند، چون راه را انسان به حسب فطرت هم می‌رود. در درجه اول چاه را باید نشان داد، خطر را باید اعلام کرد. (آشنایی با قرآن، ج 10، ص 164). قرآن کریم در دو سوره صفت منذر را برای پیامبر گرامی اسلام(ص) به تنهایی به عنوان حصر آورده است، یک‌جا در سوره رعد آیه 7 می‌فرماید: «انما انت منذر» جز این نیست که تو (ای‌پیامبر) تنها منذر و ترساننده هستی. و در جای دیگر در سوره ص آیه 65 می‌فرماید: «قل: انما انا منذر (ای پیامبر) بگو: جز این نیست که من تنها منذر هستم. این در حالی است که صفت مبشر برای پیامبر گرامی اسلام(ص) هیچگاه به صورت عبارت حصری نیامده است، یعنی انما انت مبشر در قرآن کریم ذکر نشده است.
البته بشیر و نذیر در کنار یکدیگر و توأمان در قالب عبارت حصری آمده است اما برای نذیر و منذر هم جداگانه با عبارت حصری بیان شده است، نه برای بشیر و مبشر و این حکایت از این دارد که جامعه بیشتر از بشارت نیاز به انذار دارد و خطرات و آفات مسیر تکاملی انسان را باید بیشتر مورد تذکر و تأکید قرار داد تا انسان از مسیر هدایت الهی غافل نشود و طی طریق در مسیر حرکت الهی را همواره حفظ کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
دوستان عزیز در اسلام هم از رحمت خدا گفته میشه هم عذاب.شماهایی که اطلاع ندارید معلومه که یا پای منبر ننشستید یا پا منبر امثال حسن اقامیری نشستین.
این فرد به منطور اسم در کردن و معروف شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
مردم باشعور خودشون عقل دارن میفهمن کی حرف حق رومیزنه
حالا چى ميشد در كنار اين همه نذير يه بشير هم تريبونى داشت و از رحمانيت خدا فقط حرف ميزد؟ چرا جلوى صحبت ديگران رو ميگيريم؟
پاسخ ها
آشنا
| Netherlands |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
ترس ارمان جان ترس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
مساله این نبود که فقط بشیر رحمت باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
اگر چیزی از خودش درنیاره میتونه حرف بزنه ولی باید با مستندات قرآن حرف بزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
نشد دیگه داداش ... فقط کسی که از ما تعریف کنه و برامون سینه چاک کنه اجازه داره حرف بزنه
حقگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
مساله این نیست که آقامیری از رحمانیت خدا حرف میزد بلکه مساله این هست که آیات مربوط به جهنم را مسخره می کرد و دروغ می خواند!!!! با لباس روحانیت و تمسخر قرآن
چرا باید اصلا روحانی ها پول بگیرن از منبر یا نماز خوندن بابا ایشون یک روحانی نمونه است حتی نمیزاره به اجحاف بیمه شو حوزه پرداخت کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
واقعا مرد واقعی
دمت گرم سید حسن آقا میری،، تمام حرفات منطقی و زیباست،، فقط خودتو عشق است،، یک آخونده منطقی بود اونم خودت که تو هم خلع لباس شدی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
یکی از مشکلات مت مردم اینه که قدرت تحلیل نداریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
چون همون حرفایی که شما میخواستینو میزد خوبه ؟
محمدتبریزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
خلع لباس شده خلع زبان که نشده.............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
به 1415 ظاهراً حرفاش امثال شما اختلاس گران رو حسابی سوزونده
گفته سعدى درمورد اقا ميرى را بايد اينطور خواند
تن ادمى شريفست بجان أدميت ؟
به نظر من آقامیری همان کسی است که دین امروز به او نیازمند است
سلام.حیف دیر ایشان را شناختم.اتفاقا حرفهای ایشان بر خلاف سایر روحانیون بدل می نشیند.
هرکه بامانیست برماست
تو رو به خدا انقدر چرند نگین بابا بس کنید
آخه کجای این حرفا بده؟ سزای این حرفها خلع لباس شدنه؟
ولی به قول سید احمد خمینی " خلع لباس عزیزترش میکنه" اجر اخرویش را هم که خداوند بهش میده...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
تابناک هم زرنگه میدونه کجای حرفاشو نشر بده. چند تا جمله گزینشی میذارن تو سایت و فضاسازی رسانه ای میکنن. بهتره کمی بیشتر جستجو کنید و حرفای منتقدان این آقاسید رو هم بخونید. و بعد به نتیجه گیری کامل تری برسید
بارها و بارها عملکرد تابناک رو خلاف تقوا دیده ام و یقین دارم فردای قیامت حساب و کتاب سختی خواهند داشت. مثل خیلی های دیگر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
حرفاش زمانی بد شد که وارد حیطۀ انتقاد از اختلاس و تحلیل بودجه شد. حالا فهمیدی چرا خلع لباسش کردن
اگر حضرت ابوالفضل (ع) شغل داشته باشد حاج آقا هم باید شغل داشته باشد؛ بنابراین ابوالفضلِ ذهن شما باید بیکار باشد تا بیکاری ما [روحانیون]توجیه شود.

جمله ایی زیباتر از این جمله شنیده اید؟
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
بنظرم حرفاش منطقی و درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
حرفش وبایدقاب بگیرن وسردرمساجدبزارن
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
روحانیون مسیحی گالیله را به این خاطر محاکمه میکردند که با دلیل میگفت زمین گرد است !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
من ایشونو نمیشناسم. ولی این جملشونو واقعا باید طلا گرفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
این جمله زیبا نیست، چون کسی که در حال پژوهش است را هم‌بی کار فرض می کند، جهان به سمت حرفه ای‌شدن پیش می رود، اگر روحانی‌در‌حال‌پژوهش باشد بیکار نیست، اما در غیر اینصورت بعید می دانم روحانی را بتوان مستحق هیچگونه حمایتی دانست
ناشناس
| Germany |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
در پاسخ به ناشناس 18:52
الان من بعنوان پژوهشگر حوزه علوم زیستی میخوام کارکنم. چرا نمیذارن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
به 1852: بینی و بین الله واقعاً چند درصدشون در حال پژوهشن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
اتفاقا ما بارها و بارها شنیدیم که امامان ما درختکاری میکردن در بیابانها درخت نخل میکاشتن میفروختن ..چوپانی میکردن...
حقیقت تلخه همیشه تلخه . خدا حفظش کنه
واقعا خلع لباس هم عزیز ترش کرد هم معروفترش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
خدا بخواد عزیز می کنه
بنده سخنان و حرفهای این سید رو شنیدم و بهش ایمان دارم
من کاری به حکم و برخورد و چه و چه ندارم! اما همین قدر میدونم طی این چند روزی که از ماجرای این سید گذشته رفته ام و اینترنت و یوتیوب رو برای سخنرانی ایشون نگاه کرده ام و انصافا از صحبت هاش خوشم اومده، همین!
به نظرتان چند نفر مثل بنده این کار رو کرده‌اند؟!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
آقای محترم خداوند این دنیا رابی هدف نیافریده
مارتین لوتر هم کشیش بود و پروتستانتیزم رو بیان گزاری کرد
او هم مورد عتاب کلیسای کاتولیک قرار گرفت
خلع لباس، تکفیر، زندانی کردن و ..... مال زمانی بود که قدرت پاسخ گوئی به شبهات وجود نداشت.
چرا باید کسی بخاطر نظر متفاوت، مجازات بشه؟ مگر همه باید یکسان فکر کنند؟ چه اشکالی داره فکر من با فکر تو متفاوت باشه؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
.این آقا نظر متفاوت نمیده دارد کلام خدا راتحریف میکند
اینا چجوری معروف میشن معلوم نیست. البته وقتی برعکس همه باشی خب معروف میشی دیگه. اینم یعنی ... میگه
این آقایونی که دوست دارند خداوند را مرعوب کننده بندگانش بنمایانند ، بد نیست کمی هم به واجبی 17 رکعتی به نام نماز ، نظری بیندازند و ببینند خداوند متعال چند بار صقت زیبای رحمن و رحیم بودنش را از زبان بندگانش می خواهد بشند ؟!!! آیا در نماز از صفات "منتقم" جبار" و ... ذکری شنیده میشود ؟
و
آیا پیغمبر (ص) و ائمه (س) همیشه در حال منبر رفتن و خطابه خواندن بودند ؟!!!!!
حالا فارس شده کاسه داغتر از آش. خوب معلومه که داره کاملا ریشه این بابا رو درمیاره. جوون من خودم حرفاشو می پذیره اونم خیلی زیاد
حالا فارس شده کاسه داغتر از آش
به نظر بنده، نویسنده خبرگزاری فارس مثل بقیه خبرهایش در مورد شخصیت این سید بزرگوار ، کلمه " لا اله" رو دیده و از نوشتن الباقی جمله "الا لله" خودداری کرده.
آیا روحانی بایست شغل مادی داشته باشد یا خیر؟
دستمزد آین قشر ساعتی چقدر است؟
اوه اوه ببين كيا حمايت ميكن
سلام علیکم
درود بر سید حسن اقامیری
اون چیزی رو که در خصوص ایران خودرو، بنز و بی ام و گفته عین واقعیته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
کدوما رو غیر واقعی گفته هر حرفی که میزنه خودش
ذات آدم اینطوریه ،معمولا به کسی جذب میشه که اعتقادات و افکاری مشابه اون داره .
فلسفه وجودی اقامیری را در اقا میری در اذهان مردم جستجو کنید ...
خیلی ها از اینکه آقای آقا میری سخن از شغل حضرت ابوالفضل و نسبت آن به شغل روحانیت امروز می زنند لذت می برند
چرا هرکس حرف حساب میزند به شما ازما بهترون برمیخوره شما میفهمید بعد جوانان و طرفداران میلیونی نمفهمند چرا سلیقه ی خودتونو به مردم تحمیل میکنید بعد میگن چرا جوانان ناراحتند
فارس در ادامه گزارش خود درباره سید حسن آقامیری نوشته است: این روحانی درحالی سخنان مخالف با قرآن را اظهار می‌دارد که بنابر روایات معتبر شیعه، حتی کلام معصومین نیز چنانچه با قرآن در تعارض باشد از درجه اعتبار ساقط است تا چه رسد به کلام یک مبلغ دینی.*
اگر برای ایشان حکمی غیر از این می دانند باید تعجب می کردید.
درود به شرف چنین افشاگرانی
با زدن این حرف ها نباید خلع لباس می شد با چهارتا آدم باسواد براش مناظره بزارید مردم توجیح بشن نه زود از کارش برکنارش کنید همه مردم هم عقل دارن برن راجب گفته هاش تحقیق کنن ببینن درسته یانه
پاسخ ها
سمیرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
با دکتر رفیعی که مناظره داشت و فیتیله پیچ شد...
چرا خودتان را به جهالت می زنید؟
آیا هر حرف قشنگی الزاماً درست است یا فقط چون زیبا و خوب بیان شده، ما دوست داریم قبول کنیم که صحیح است؟!
همین که ایشان می گوید خداوند فقط رحمانیت دارد و کیفر نمی دهد و عذاب نمی کند با اصل عدالت خداوند که یکی از اصول دین است در تضاد و تناقض است.
آقای سید احمد خمینی حداقل احترام جدتو نگه دار
از خانم ابتکار که جز این انتظار نمی رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
دقیییقا
با سلام
حالا لباسشو ازش گرفتند،زبان،دیدگاه و طرز تفکرش را هنوز که ازش نگرفتند.
درست است که اسلام فقط رحمانیت نیست . اما باید بدانیم فقط خشونت هم نیست.حرکت آقامیری عکس العملی است در مقابل کسانی که در این مملکت چهره خشونت امیز از دین معرفی کردند.
خوب شد خلع لباسش کردن چون در غیر اینصورت من توفیق شناختش را پیدا نمی کردم
درست است كه هر وقت جلوي ضرر را بگيرند نفع است، ولي اي كاش خيلي خيلي زودتر جلوي ترويج اين حرف هاي انحرافي و مخرب (البته آميخته با برخي حرفهاي قابل تامل) گرفته ميشد.
درکجای قران کریم توصیه شده است مناره امامان رازرافشانی کنیدولی قشرعظیمی ازمردم قادربه تامین مایحتاج اولیه زندگی خودنباشند؟؟؟؟؟؟
این حرفهای من درآوردی شبیه حرفهای فرقه های کلیساست
پس از انتشار این مطلب از سوی آقامیری، سیداحمد خمینی بلافاصله به این موضوع واکنش نشان داد و خطاب به آقامیری نوشت: «تن آدمی شریف است به جان آدمیت، نه همین لباس زیباست نشان آدمیت ...

اگر به لباس زیبا نیست چرا ملبس شدی با انهمه ................ و ..................................
قزآنی که علی (ع) گردآورد، به ترتیب شان نزول بود ولی دیگران، قرآن را با ترتیبی مثل اندازه سوره ها و... چیدند. پس این صحبت آقامیری صد درصد درست است و مدعی تحریف نیست ولی جابجایی آیات،برخلاف قرآن حضرت علی (ع) پیوستگی مفهومی را آسیب زده است. به هرحال، من پس از مطالعات و تحقیقات بسیار در تاریخ اسلام و ادیان و تحقیق در ادیان مختلف، صددرصد با سید آقامیری موافقم و باور دارم که اصل، اسلام رحمانی است و برداشتهای تندخویانه نسبت به اسلام و خدا، با روح دین و منطق و عقل سلیم، در تناقض است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
بگو چقدر تحقیق کردی
دروغ گو تواصلا تحقیق نکردی حسن آقا میری خیلی خوبه یه سازی زده بعد صداش در میاد
محقق روانشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
لایک دارین هزارتا.... آفرین به این هوش و درایت
این آقا هم بدنبال طرفدار میگرده، وگرنه دلش واسه مردم نمیسوزه
سادگی ما و ظاهر بینی ما باعث میشه نگاهمان نسبت به روحانیت و دین عوض بشه
قرآن نخوانده قرآن شناس میشیم و تفسیر میکنیم
قرآن و اسلام رو با آدما تفسیر میکنیم
چهار تا حرف به ظاهر زیبای ی دین فروش رو قبول میکنیم در صورتی که حرفای اصلیش اینجا ذکر نشده
مظلوم نمایی هم حدی داره
آقایون با لباس روحانیت ا اومدن بالا همینه روحانیت رو به قهقهرا بردن
حالا میگن بدون لباس هم عزیزی
یارو خودش میگه منو با این لباس قضاوت نکنید
حالا باید خوشحال باشه که خلع لباس شده دیگه این هوچی گریا واسه چیشونه
یکی مث سید احمد خمینی مگه چند سالشه ؟ مگه کیه اصلن؟
داداش یا این ور بکوب یا اون ور از نردبان اومدی بالا دیگه واسه چی میندازیش؟
خانم ابتکار واحمدآقای خمینی به مذاقتان خوش آمده حرفای این تحریفگر قرآن انشاالله با همین آقا درقیامت محشور شوید .اللهی آمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
ایشان فقط خوب حرف می زند ولی حرف خوب نمی زند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
الهی امین
سلام آقا سید امیدوارم هرجا هستی شاد و تنت سلامت باشه خدا عزت واحترام واقعی رو به هرکسی نمیده
این زمان برخی روحانیون در لباس روحانیت چنان حرفای ضد و نقیضی زده اند که ادم نمیدونه کدوم راست است کدوم دروغ
سلام
بنده به سید حسن آقا میر خیلی ارادت داشتم سخنرانی در مورد محرم و نامحرمش رو گوش کنید
آفرین براین مرد بزرگ چرا یکم فکر نمیکنید
از نظرات کاملا مشخصه که کی حرف حق می زنه
کسی که مردم باهاش باشند هرگز نمی تونند بهش صدمه بزنند
همه سربازت هستیم آقا میری
یالطیف
از نظرات کاملا مشخصه که کی حرف حق می زنه
کسی که مردم باهاش باشند هرگز نمی تونند بهش صدمه بزنند
همه سربازت هستیم آقا میری
یالطیف
سوال من از این آقا این است ایا انسان خود جهنم یا بهشت را با اعمال خود انتخاب میکند یا خداوند بدون در نظر گرفتن اعمال فرد به میل خود افراد به بهشت یا جهنم می فرستد ؟
آنچه که روحانیت میگوید باعملش دو تاست!!
ظاهرا شدیم قرون وسطا ..
حرف حق زد و خلع لباس شد
دکان کاسبان دین را زیر سوال برد
درود بر شرفش
درود بر مردانگی اش
نکته اصلی که از قلم افتاده پاسخ سوال حسن آقا میری است در مورد شغل حضرت ابوالفضل!
اگر پاسخی داشتند او را خلع لباس نمیکردند!
بهتر نبود در یک برنامه زنده تلویزیونی باهاش مناظره میکردند تا حقایق روشن شود؟.
مردم خودشان به اين باور رسيده اند كه اوضاع و احوال نبايد چنين باشد كه هست.
چرا حالتون بدمیشه
مگر لباس پیامبر و ائمه با بقیه فرق داشت؟
اقا میری حرف دل مردم رازده حرفهاش درست خدای و قرانی کار کنید نه اینکه قران بزارید تو ماشین ان کسی که ادعای دینداری می کند از همه بی دین تراست
من این روحانی رو نمیشناسم و در رابطه با شغل داشتن روحانیت تجربه جالبی دارم.
خدا مهربونه ولی برای کسی که قدر بتونه و از مهربانی خدا سوء استفاده نکنه ,رحمت خداوند از غضبش پیشی گرفته ولی شدت و کیفیت هر دو به یک اندازه است .
آقا میری وامثال او در جامعه زیادند آنها درد دین را عمیقا احساس میکنند ولی کسانی که در جامعه دین ابزار پول اوریشان است آنها را از جلوی مسیرشان بر می دارند
در این که حرفایی که ازش نوشتید درسته شکی نیست ولی تابناک خودش از طرفدارای سید هست چون دقت کنید یه جورایی تبلیغش کرده
همیشه خیلی کند عمل میکنید... باید همون روزهای اول این شخص حتاک مجازات میشد. امیدوارم برخورد جدیتر بشود تا امثال این منافق ها جرات علم شدن پیدا نکنند
حرفاش مثل شیطونه گفته که جوونا خودشون میان منکه دعوتشون نکردم.حقت بوده خلع لباس
به نظر من دین را باید از حرفای این سید شنید واقعا دین زیباست بعضی وقتا پای منبری میشنید که حاضری از دین فرار کنی چون دین را غضبناک جلوه میدن
سلام

قرآن قابل تحریف شدن نیست
مردم ساده نمیدونن . اگه لباس بده چرا پوشیدی ها؟؟؟؟
خداوند همیشه نگهدار هم چون آقایون باشه که همش حق میگه
با سلام به همه دوستان.
اظهار نظر کردن در مورد خلع لباس شدن وی مانند این است که در مورد تشخیص پزشک متخصصی مردم عادی نظهر بدهند آیا مردم عادی چقدر درس حوزه خوانده اند که نظر میدهند هیچ توهین نیز میکنند.در ضمن دادگاه ویژه روحانیت
ای بابا برچی اینقدر تهمت میزنند
یک مجرم خودخواه و هتاکه
من قبول دارم که نگاه آقامیری به برخی مسائل مثل معاد کمی متفاوت بود. ولی ی سوال.... واقعا دلیل دشمنی بعضی ها با آقامیری و درنهایت چنین حکمی بیان این افکار بود یا بیان خرفهای دیگری؟؟؟؟
هرکس از محبت خدا و قرب الهی و مبارزه با فساد و تقلب و عوام فریبی و زیبایی بخشش و زشتی انتقام صحبت کنه ، از نظر آقایان دشمن قرانه
رحمانیت خداوند را می توان در شروع ۱۱۳ سوره از قرآن کریم با بسم الله الرحمن الرحیم مشاهده کرد. صرفنظر از محتوی هر سوره آن سوره با رحمن و رحیم آغاز می شود.
آن کسی را که به این آقا -با این سواد - مجوز پوشیدن لباس داده را به طریق اولی باید خلع لباس کنن.
آقا سید خونه ات آباد ‌.
تحمل انتقاد رو نداریم....
خدا رحمان است
در جامعه ای که خود مردم از هوای نفس تبعیت می کنن و به راحتی گناه انجام میدن و در آخر هم که می گویند خدا بخشنده هست
کار ایشون اشتباه بود
اگر در آیات قرآن و ارسال پیامبران و آفرینش آسمانها و زمین فکر کنیم متوجه میشیم که اینها همش از سر رحمت الهی بودن
فقط با یه جای حرف ایشان موافق نیستم .... روحانیون عزیزمون که الان همشون شغل دارن... زحمت میکشن با سواد حوزوی در امور اقتصادی و فرهنگی و ورزشی و کشاورزی و ریاضی و ووو همه جا صاحب پست و منصب و مدیریت هستن.......... حتی برا بچه ها و فک و فامیل و هفت نسل اینور و هفت نسل اونور شغل دارن اینقد بی انصافی خوب نیست...........
چندتایی ازسخنرانیهاشوبعدازجریان خلع لباس شدنش گوش دادم بنظرم هرچی میگه دردمردمه وبیشترقصدش افشای بی لیاقتی بعضی ازمسئولینه
دست گذاشته روی جاس حساس.
دیگه بهشون ثابت شده که آقا میری حرف حق میزنه
شنونده باید عاقل باشد
دمت خیلی گرم سید جان
خانم ابتکار شما به بعد چهل سال ریاست محیط زیست و شغل چهل ساله خودت هنوز محیط زیست رو نمیدونی با ز مینویسن یا با ظ لطفا در خصوص مسائل دینی اظهار نظر نکن ....راستی خبری از پسرتون تو امریکا داری ؟؟
این برادرمون گفته فکر کنید که در قران بیش از سیصد ایه سفارش به تفکر کرده .
این کجاش بده
سلام
اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم، باید بگم که حرف‌های خوب هم توسط ایشون زده شده
واقعا مالک اشتر زمانی
دمش گرم من که دوسش دارم
یکی بالباس شخصی ولی خیلی مدعی، به یک روحانی خلع لباس شده میرسه، با تنفر و طلبکارانه میگه تو اگه آدم درستی بودی، تنزل جایگاه وخلع لباس نمیشدی! روحانیه گفت، برادر، من با این خلع لباس، تازه شدم مثل تو!!
اینقدر مدعی نباشیم آقایون! دوتاکلمه چیزیادگرفتید خودتونو علامه دهر ندونید! هروقت سوادتون و تجربه تون به اندازه آقامیری ها شد، بیائید عرض اندام کتید. اینقدر زندگی جوونهارو شخم نزنید. بزارید انتخابشونو خودشون بکنن. راهنمای بهشت نیازندارن!
حالا برازنده شدی چه بهتر که خرقه ریارا خود ریاکاران ازت گرفتند
سلام سید،اسمتون رو شنیده بودم،ولی حرفاتون رو نشنیده بودم،حالا که یادگار یادگار امام و خانم ابتکار حامی شما هستن
پس حرفاتون ارزش شنیدن داره
متاسف بر بعضی ها
سیدعزیزدوست دارییم
واقعاانسان متاسف میشه
کی گفته این آقا درست میگه
خیلی عالی و حرف حق وزش خلع لباس شده ممنوع از صحبت که نشده اقامیری عشقی بخدا
سید جان عاشق خودتو سخنرانیاتم والبته خوانسار زیبا که این چنین دانشمندانی چون شمارو داره موفق باشی
اگه ب لباس باشه که عروسکم لباس داره معزشو ک نتونستن عوص کنند
خیلی ها گفتن حرفاش درست نیست ولی قشنگ بیانشون کرده
حوزه دین جایی نیست که هر کسی ازدر وارد شد درسی خواند بتواند برای دین تکلیف تعیین کند
خیلی هم حرف هاش هم زیباست و هم منطقی لطفا خشک مذهبی نباشید، حقیقت تلخه و ایشون حقیقت و میگن واسه همین ب مزاج بعضی ها خوش نمیاد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر